madjism Vloženo 21. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2017 Zdravím Pánové, včera jsem se svou Octavkou dojel domů a vše v pořádku. Po 5ti minutách jsem vyšel ven, na drc normálně nastartoval ale auto prostě netáhne, absolutně neletí do otáček ale nic se nerozsvítilo. Až jsem ji násilim zkusil víc vytočit tak se pak rozsvítila kontrolka žhavení: 7384 - regulace plnícího tlaku: regulačního rozsahu nedosaženo P0299 00 (101) - nevěrohodný signál Po zhasnutí motoru chyba žhavení zase zmizí dokud to opět nezkusím vytočit. Nenapadají Vás nějaké možnosti co to tak najednou může udělat? Jen když jsem naslepo najel do VAGu tak pár hodnot co jsem monitoroval viz odkaz, je možné že je to k ničemu, jen mě trochu zarazila položka: "klapka v sacím potrubí pro řízení proudu vzduchu - buzení....15%". Tato hodnota se s otáčkami vůbec nemění, je pořád stejná. http://www.imgup.cz/image/LwS0 Díky moc za případnou radu/tip. Michal PS: Auto má teprve 100 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pivo Vloženo 21. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2017 Zkus hledat v tomto vlákně, třeba ti to pomůže:fórum škodahome Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
madjism Vloženo 21. Říjen 2017 Autor Sdílet Vloženo 21. Říjen 2017 Zjištěno - tyčka regulace pod baňkou turba se ani nehne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
madjism Vloženo 22. Říjen 2017 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2017 Jen by mě zajímalo, nemáte někdo zkušenosti s výměnou baňky přímo na autě? Dá se to? Hlavně vytáhnutí té závlačky na osičce. (1.6 TDI CR) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prochajda Vloženo 22. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2017 Mám 1.9tdi 81kw a ta vyndat jde.Z té hridelky jsem to vystrčil sroubovakem.horší je to nasazovat.problém však nastal po montáži.ackoliv jsem hridelku nastavil stejne,motor kouří a kucká.pokousel jsem se to nastelovat,ale neúspěšně. Chvíli lepší, pak zas horší. Bez vagu to asi nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 22. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2017 podtlak má? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
madjism Vloženo 27. Říjen 2017 Autor Sdílet Vloženo 27. Říjen 2017 Trochu jsem se s tím v týdnu trápil a dospěl jsem k tomu, že baňka jako taková nakonec funguje - neuvědomil jsem si, že tahám proti zpětné pružince. Když jsem nasál pusou, tak už se baňka normálně hýbala, i naklápění lopatek šlo lehce. Provedl jsem tedy pokus o základní nastavení regulace plnícího tlaku ve VAGu. Vyhodilo mi to "Úspěšně dokončeno, systém není v pořádku" chyba viz přiložený obrázek. Jak jsem jel do servisu, nesvítila mi žádná poruchová kontrolka (žhavení atd nic), jel jsem jako v nouzovém režimu - bez turba. Po půlhodině jízdy najednou šup a auto letělo za plynem jako předtím a jede...nechápu co tam může být za poruchu. Baňka se normálně pohybuje, čidlo v ní je na indukčním principu takže nevím jak by se vůbec mohlo pokazit a i kdyby bylo pokazené, nezačalo by asi najednou fungovat. Měl jsem jej venku, prostříkl jsem ho kontaktolem a dal zpátky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.