Přejít na obsah

madjism

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

671 zobrazení profilu

Oznámení madjism

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Trochu jsem se s tím v týdnu trápil a dospěl jsem k tomu, že baňka jako taková nakonec funguje - neuvědomil jsem si, že tahám proti zpětné pružince. Když jsem nasál pusou, tak už se baňka normálně hýbala, i naklápění lopatek šlo lehce. Provedl jsem tedy pokus o základní nastavení regulace plnícího tlaku ve VAGu. Vyhodilo mi to "Úspěšně dokončeno, systém není v pořádku" chyba viz přiložený obrázek. Jak jsem jel do servisu, nesvítila mi žádná poruchová kontrolka (žhavení atd nic), jel jsem jako v nouzovém režimu - bez turba. Po půlhodině jízdy najednou šup a auto letělo za plynem jako předtím a jede...nechápu co tam může být za poruchu. Baňka se normálně pohybuje, čidlo v ní je na indukčním principu takže nevím jak by se vůbec mohlo pokazit a i kdyby bylo pokazené, nezačalo by asi najednou fungovat. Měl jsem jej venku, prostříkl jsem ho kontaktolem a dal zpátky.
  2. Jen by mě zajímalo, nemáte někdo zkušenosti s výměnou baňky přímo na autě? Dá se to? Hlavně vytáhnutí té závlačky na osičce. (1.6 TDI CR)
  3. Zdravím Pánové, včera jsem se svou Octavkou dojel domů a vše v pořádku. Po 5ti minutách jsem vyšel ven, na drc normálně nastartoval ale auto prostě netáhne, absolutně neletí do otáček ale nic se nerozsvítilo. Až jsem ji násilim zkusil víc vytočit tak se pak rozsvítila kontrolka žhavení: 7384 - regulace plnícího tlaku: regulačního rozsahu nedosaženo P0299 00 (101) - nevěrohodný signál Po zhasnutí motoru chyba žhavení zase zmizí dokud to opět nezkusím vytočit. Nenapadají Vás nějaké možnosti co to tak najednou může udělat? Jen když jsem naslepo najel do VAGu tak pár hodnot co jsem monitoroval viz odkaz, je možné že je to k ničemu, jen mě trochu zarazila položka: "klapka v sacím potrubí pro řízení proudu vzduchu - buzení....15%". Tato hodnota se s otáčkami vůbec nemění, je pořád stejná. http://www.imgup.cz/image/LwS0 Díky moc za případnou radu/tip. Michal PS: Auto má teprve 100 000 km.
  4. Zdravím Pánové, na své 1.6 tdi CR mam najeto asi 100000 km a chtěl bych se zeptat, zda má při této kilometráži smysl čistit škrtící klapku, Předpokládám že už by mohla být od egru slušně zasviněná za tu dobu. Co si o tom myslíte? Tema na čištění této motorizace jsem nikde nenašel tak se raději ptám tady
  5. Ahojte pánové, jen bych se Vás chtěl zeptat zda jste se někdy nesetkali s takovým nepatrným kolísáním volnoběhu, přesněji řečeno že motor jede na volnoběhu pravidelně ale pak třeba na vterinu nebo 2 kolisnou otacky dolů, pak zase šlape chvíli vesele dál a tento dej se opakuje (i za tepla i za studena) /// octavia 1, 75 kW 1.6
  6. Ano máte pravdu, vážně to tak je, nenapadlo mě čekat tak dlouho, děkuji moc.
  7. Pánové mám ještě takovou jednu věc jestli by vás nenapadlo čím to je že pokud palubní světlo (nad hlavou) v octavii nastavim vypínačem na otvirani dveri tak tento systém (otevru dvere, svetlo se rozsviti, zavru dvere, svetlo zhasne) funguje pouze při klíči v zapalování, pokud klíč vytahnu, svetlo už neustále svítí i když by mělo se zavřením dveří zhasnout. Mikrospínač by tohle podle mě nedělal pokud fungují přesně světla ve dveřích jak maji, centrál taky v pohode a pokud je nastartovane tak i to stropní funguje jak má. Fakt netuším, Děkuju za případnou informaci co by to mohlo dělat, děkuji
  8. Ahojte Pánové, mam takový problém s centrálním zamykáním (originální) u octavie I, problém spočívá v tom, že doposud při zamykání a odemikání docházelo k probliknutí blinkrů a nyní z ničeho nic blikat přestaly, vše ostatní u centrálu funguje, jen ty blinkry, nesetkali jste se někdo s tímto problémem? Vážně nevím kde závadu hledat, děkuji moc za případné rady, Michal
×
×
  • Vytvořit nový...