Xp3 Vloženo 25. leden 2008 Sdílet Vloženo 25. leden 2008 Pouze malé upozornění Kdo z Vás má Fabii z prvních let výroby a rozhodne se měnit palivový filtr, bude mít nejspíše ještě typ co má v sobě zabudovanej regulátor tlaku, takový se již dneska nevyrábí proto je třeba koupit filtr a regulátor ( potom už by se měnil jen filtr a regulátor by zůstal ). A další věc že na regálátoru se musej přehodit hadice jinak auto nepojede protože do motoru nepůjde palivo. U starého typu je modrá koncovka na kraji a černá na středu, u nového typu regulátoru je modrá koncovka uprostřed a černá na kraji. Pouze malé upozorněni, abyste nedopadli jak já kterej hledal příčinu proč do motoru nejde palivo :-D Ahoj Tome, mám MPi 2001, tedy filter se zabudovaným regulátorem, tzn. 3 vývody. Najeto 110.000 km a filter původní. Motor poslední měsíc docela už škubal a trhal, skočil jsem za kámošem, řekl mu problém, zeptal se kdy byl naposledy měněn filtr, já řek že nikdy, že je údajně celoživotní, on se mi vysmál a jestli jsem se nezbláznil. Skočil do krámu, koupil normálně ten samý typ, tzn. tří vývodový (není tedy pravda, že se již nevyrábí), vyměnil, ze starého tekl černý humus, odjel jsem a auto už neškube V případě pocitu, že motor škube doporučuji výměnu i ostatním Alespoň tím začít, než měnit bezhlavě čidla a hledat závady. Samozřejmě to nemusí pomoc, ale určitě bych tím začal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sosacek Vloženo 26. leden 2008 Sdílet Vloženo 26. leden 2008 Pouze malé upozornění Kdo z Vás má Fabii z prvních let výroby a rozhodne se měnit palivový filtr, bude mít nejspíše ještě typ co má v sobě zabudovanej regulátor tlaku, takový se již dneska nevyrábí proto je třeba koupit filtr a regulátor ( potom už by se měnil jen filtr a regulátor by zůstal ). A další věc že na regálátoru se musej přehodit hadice jinak auto nepojede protože do motoru nepůjde palivo. U starého typu je modrá koncovka na kraji a černá na středu, u nového typu regulátoru je modrá koncovka uprostřed a černá na kraji. Pouze malé upozorněni, abyste nedopadli jak já kterej hledal příčinu proč do motoru nejde palivo :-D Teda ty najetý kilometry jsou docela hustý..to je původní motor?a co spotřeba a olej? sosacek.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KAMIKADZE Vloženo 28. leden 2008 Sdílet Vloženo 28. leden 2008 Jasně že měnit.Většina benzínových aut má interval výměny 60 000 km.Neznám filtr který by fungoval doživotně a divili by jste se, co za humus občas natankujete.Jedině,že by měl motor Fabie tak krátký život,ale to snad ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan111 Vloženo 28. leden 2008 Sdílet Vloženo 28. leden 2008 Ahoj!!! Prosím o radu kde zoženiem tie koncovky ,jedna sa mi podarila poškodiť??? Dalo by sa to opraviť tak ,že tam dám normálnu benzinovu hadicu a sponu na zaistenie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 28. leden 2008 Sdílet Vloženo 28. leden 2008 Samozrejme urob to tak s tou sponou!. Nad origo hadičkou by si asi zaplakal nad cenou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan111 Vloženo 31. leden 2008 Sdílet Vloženo 31. leden 2008 Už to mám hotové a je to ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joujou Vloženo 31. leden 2008 Sdílet Vloženo 31. leden 2008 tak sem též menil minulý týden u známého, ten původní vám sem hodím foto pro představu samozřejmě měl najeto 160 000 km.. není co dodat..určo ho vymente když najedte určitý počet km..viz výše.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 15. Únor 2008 Sdílet Vloženo 15. Únor 2008 Mal by som tiež radšej vymeniť palivový filter, ale neviem či tam teraba dať filter z regulačným ventilom, alebo bez neho. Mám 1,2/40kw. Origo v Skodovke mi povedali cenu na ten z regulátorom - 1300 Sk + 200 robota. Trochu mi niekedy piští, vraj to pískanie robí ten regulačný ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 15. Únor 2008 Sdílet Vloženo 15. Únor 2008 Pozri na ten tvoj opíš si z neho číslo a v každej dobrej predajni z náhradnými dielmi ho budú mať a keď nie tak ti ho z radosťou objednajú a za 24 hod ho máš na stole! Vymeniť ho to je hračka! Cena bude min. o 300sk nižšia! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikubene Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 Jeden malý poznatek. Když bude někdo kupovat neorigo filtr, změřte si průměry těch vývodu. Měl jsem v ruce neorigo filtr na kterém byly průměry vývodů 8,3mm. Což je o 0,4mm větší než origo. Spojky pak nejdou uplně docvaknout a netěsní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 5. Květen 2008 Sdílet Vloženo 5. Květen 2008 Tak tu su slubene fotky. Filter je po dvojrocnom pouzivani a ma najazdene 25000km.Po vymontovani s auta vytieklo sneho dost cierne svinstvo. Na prvej fotke filter po otvoreni, Druha fotka rozrezana filtracne vlozka, Tretia vnutorna strana filtracneho papieru, Štvrta vonkajsia strana filt. papiera, Piata porovnanie vnutornej a vonkajsej strany papiera. No vcelku zaujimave , asi prejdem s dvojrocnej vymennej lehoty na rocnu, tak ako mi radilo par kamaratov mechanikov. Tych 60000 co dava skodovka je fakt prehnane tak isto jak na vzduchovy filter.A este jeden dotaz. Jak spojim tu plastovu hadicu s novov rychlospojkov? Teplovzdusnou pistolou sa to zatavy ci ako sa to robi?Spojky si zozeniem nove len neviem jak to spolu spojim, ci sa tam dava nejaka lepiaca emulzia alebo len tym teplom? OK dik. Nevím sice na co jezdíš a hlavně si dávej bacha kam na benzín jezdíš, já osobně nemám rád týpky co jezdí na benzínky tam kde je levnější benzín a střídaj ty benzínky jak se jim zlíbí. já jezdím jenom na shell a teď jse chystám na výměnu tak uvidíme, nejhorší jsou benzínky typu u velkých obchodních domů, jednou jsem nabral u hypru a ranní starty byli pěkně špatné a o jízdě ani nemluvím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyboy Vloženo 16. Květen 2008 Sdílet Vloženo 16. Květen 2008 Tak jsem taky měnil pal.filtr a buhužel mi praskla jedna ze tří plastových koncovek na hadicích k filtru.Pokusím se sehnat z vrakáče jiný,ale jak vyndat ten původní?Nahřát to horkovzdušnou pistolí/fénem?Přijde mi,že je to hodně ztuhlé na to aby šel ten původní vyndat a nový tam narvat.Nebo to ucvaknout u konce toho původního a narvat tam nový kus?Vystačí hadička?Musím říct,že patent to je za všechny prachy . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikubene Vloženo 16. Květen 2008 Sdílet Vloženo 16. Květen 2008 Zkus do toho zbytku koncovky našroubovat vhodný samořezný šroub, trochu to nahřej a tahej. Já to tímhle způsobem vyndaval a povedlo se. Pak už jen znova nahřeješ hadici a namačkneš tam novou koncovku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peto105L Vloženo 16. Květen 2008 Sdílet Vloženo 16. Květen 2008 Hmm a podarilo sa ti to na 100% ??? nepresakuje benzin??? ja mam podobny problem ale neodvazil som sa na to. Mam par takych dadic vedla a nikdy sa mi to nepodarilo bud vzdy zmekli uplne a nic s toho alebo to tam proste neslo....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikubene Vloženo 16. Květen 2008 Sdílet Vloženo 16. Květen 2008 Podařilo se na 100%. Už je to asi měsíc a půl a všude sucho. Chce si to s tím šroubem trochu pohrát. Nesmí se do koncovky natočit málo, abys ho nevytáh samotnej a nesmíš ani moc, protože pak zas roztahuje koncovku v hadici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyboy Vloženo 16. Květen 2008 Sdílet Vloženo 16. Květen 2008 Chlapi a tu novou koncovku jste schrastili na vrakáči,krámu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikubene Vloženo 16. Květen 2008 Sdílet Vloženo 16. Květen 2008 Vrakáč. Krám jsem ani nezkoušel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peto105L Vloženo 16. Květen 2008 Sdílet Vloženo 16. Květen 2008 Chlapi a tu novou koncovku jste schrastili na vrakáči,krámu? To nechci vediet sa som si ju pozical priamo s automobilky preto mam aj komplet s tou hadickov na skusanie, ale ako hovorim bud je tvrda alebo sa mi roztopi inac bol som aj v skodovke ale tam mi chceli dat komplet cele palivove trubky a ze nie su po kuse ale je to cela sada. Myslim ze to bolo nieco cez liter za tu sadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyboy Vloženo 16. Květen 2008 Sdílet Vloženo 16. Květen 2008 Přes litr za sadu...hmm to mi můžou skočit na hřbet.Zkusím to nahřát a vyměnit,snad to bude o.k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikubene Vloženo 17. Květen 2008 Sdílet Vloženo 17. Květen 2008 Já jsem na vrakáči koupil za 100,- koncovku na uřízlé hadici. Jinak za 500,- mi nabízel komplet hadici od čerpadla k filtru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyboy Vloženo 25. Květen 2008 Sdílet Vloženo 25. Květen 2008 Přes litr za sadu...hmm to mi můžou skočit na hřbet.Zkusím to nahřát a vyměnit,snad to bude o.k. Tak je to hotový,zatím to drží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 26. Květen 2008 Sdílet Vloženo 26. Květen 2008 chalani ako casto sa meni palivovy filter pls? mam fabka 1.4 mpi 44kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 26. Květen 2008 Sdílet Vloženo 26. Květen 2008 meni sa po 60 000 km. mas to hned na prvej strane tohoto vlakna. staci si vycistit okuliare. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarko Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 Filter po 19000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bady Vloženo 8. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2008 (editace) ja som menil palivovy filter pri 60 tis, teraz mam 90 tis, a co sa mi nezda, je to ze palivove cerpadlo nejako zvysilo hluk, kedysi slo tichsie. Najviac pocut ako bzuci pri pravom zadnom kolese, tam kde je palivovy filter. Povedal by som, ze taha o dost hlucnejsie ako kedysi... Myslite ze to moze byt filtrom? Mam ho vymenit alebo mi konci cerpadlo? Editováno: 8. Červenec 2008, autor: Bady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.