Přejít na obsah

Palivový filtr - benzín


NOS

Doporučené příspěvky

Pouze malé upozornění :)

Kdo z Vás má Fabii z prvních let výroby a rozhodne se měnit palivový filtr, bude mít nejspíše ještě typ co má v sobě zabudovanej regulátor tlaku, takový se již dneska nevyrábí proto je třeba koupit filtr a regulátor ( potom už by se měnil jen filtr a regulátor by zůstal ). A další věc že na regálátoru se musej přehodit hadice jinak auto nepojede protože do motoru nepůjde palivo. U starého typu je modrá koncovka na kraji a černá na středu, u nového typu regulátoru je modrá koncovka uprostřed a černá na kraji.

Pouze malé upozorněni, abyste nedopadli jak já kterej hledal příčinu proč do motoru nejde palivo :-D

Ahoj Tome,

mám MPi 2001, tedy filter se zabudovaným regulátorem, tzn. 3 vývody. Najeto 110.000 km a filter původní. Motor poslední měsíc docela už škubal a trhal, skočil jsem za kámošem, řekl mu problém, zeptal se kdy byl naposledy měněn filtr, já řek že nikdy, že je údajně celoživotní, on se mi vysmál a jestli jsem se nezbláznil. Skočil do krámu, koupil normálně ten samý typ, tzn. tří vývodový (není tedy pravda, že se již nevyrábí), vyměnil, ze starého tekl černý humus, odjel jsem a auto už neškube :)

V případě pocitu, že motor škube doporučuji výměnu i ostatním :palec2: Alespoň tím začít, než měnit bezhlavě čidla a hledat závady. Samozřejmě to nemusí pomoc, ale určitě bych tím začal :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pouze malé upozornění :)

Kdo z Vás má Fabii z prvních let výroby a rozhodne se měnit palivový filtr, bude mít nejspíše ještě typ co má v sobě zabudovanej regulátor tlaku, takový se již dneska nevyrábí proto je třeba koupit filtr a regulátor ( potom už by se měnil jen filtr a regulátor by zůstal ). A další věc že na regálátoru se musej přehodit hadice jinak auto nepojede protože do motoru nepůjde palivo. U starého typu je modrá koncovka na kraji a černá na středu, u nového typu regulátoru je modrá koncovka uprostřed a černá na kraji.

Pouze malé upozorněni, abyste nedopadli jak já kterej hledal příčinu proč do motoru nejde palivo :-D

Teda ty najetý kilometry jsou docela hustý..to je původní motor?a co spotřeba a olej? sosacek.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Mal by som tiež radšej vymeniť palivový filter, ale neviem či tam teraba dať filter z regulačným ventilom, alebo bez neho. Mám 1,2/40kw. Origo v Skodovke mi povedali cenu na ten z regulátorom - 1300 Sk + 200 robota. Trochu mi niekedy piští, vraj to pískanie robí ten regulačný ventil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
Tak tu su slubene fotky. Filter je po dvojrocnom pouzivani a ma najazdene 25000km.Po vymontovani s auta vytieklo sneho dost cierne svinstvo. Na prvej fotke filter po otvoreni, Druha fotka rozrezana filtracne vlozka, Tretia vnutorna strana filtracneho papieru, Štvrta vonkajsia strana filt. papiera, Piata porovnanie vnutornej a vonkajsej strany papiera. No vcelku zaujimave , asi prejdem s dvojrocnej vymennej lehoty na rocnu, tak ako mi radilo par kamaratov mechanikov. Tych 60000 co dava skodovka je fakt prehnane tak isto jak na vzduchovy filter.

A este jeden dotaz. Jak spojim tu plastovu hadicu s novov rychlospojkov? Teplovzdusnou pistolou sa to zatavy ci ako sa to robi?Spojky si zozeniem nove len neviem jak to spolu spojim, ci sa tam dava nejaka lepiaca emulzia alebo len tym teplom? OK dik.

Nevím sice na co jezdíš a hlavně si dávej bacha kam na benzín jezdíš, já osobně nemám rád týpky co jezdí na benzínky tam kde je levnější benzín a střídaj ty benzínky jak se jim zlíbí. já jezdím jenom na shell a teď jse chystám na výměnu tak uvidíme, nejhorší jsou benzínky typu u velkých obchodních domů, jednou jsem nabral u hypru a ranní starty byli pěkně špatné a o jízdě ani nemluvím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem taky měnil pal.filtr a buhužel mi praskla jedna ze tří plastových koncovek na hadicích k filtru.Pokusím se sehnat z vrakáče jiný,ale jak vyndat ten původní?Nahřát to horkovzdušnou pistolí/fénem?Přijde mi,že je to hodně ztuhlé na to aby šel ten původní vyndat a nový tam narvat.Nebo to ucvaknout u konce toho původního a narvat tam nový kus?Vystačí hadička?Musím říct,že patent to je za všechny prachy :076.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi a tu novou koncovku jste schrastili na vrakáči,krámu?

To nechci vediet :) sa som si ju pozical priamo s automobilky ;) preto mam aj komplet s tou hadickov na skusanie, ale ako hovorim bud je tvrda alebo sa mi roztopi :feve:

inac bol som aj v skodovke ale tam mi chceli dat komplet cele palivove trubky a ze nie su po kuse ale je to cela sada. Myslim ze to bolo nieco cez liter za tu sadu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...

ja som menil palivovy filter pri 60 tis, teraz mam 90 tis, a co sa mi nezda, je to ze palivove cerpadlo nejako zvysilo hluk, kedysi slo tichsie. Najviac pocut ako bzuci pri pravom zadnom kolese, tam kde je palivovy filter. Povedal by som, ze taha o dost hlucnejsie ako kedysi... Myslite ze to moze byt filtrom? Mam ho vymenit alebo mi konci cerpadlo?

Editováno: , autor: Bady
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...