Červenec 21, 200916 r Jako mi to i předtím jezdilo za málo, ale tohle co to ukazuje teď jsou hodnoty náležící spíše dieselu. No chystám se změřit spotřebu podle dotankování, ať vím na čem jsem.
Srpen 5, 200916 r Zdravim.mam fabiu na Lpg. mam nepravidelny chod na volnobehu na benzin.na Lpg ok. Moze byt chyba palivovy filter?menil som ho je na nim nabehane 14000km.
Srpen 6, 200916 r Může to být cokoliv...ale na filtr bych to netipoval, možná kdybys s nim najel 150-200tis...
Srpen 16, 200916 r Ahoj, chystám se na výměnu filtru, mám ten s 2 vývody, ale nevím jak přesně vycvaknout ty koncovky, abych je neponičil. Nevíte někdo jak na to? Dík
Srpen 17, 200916 r Jsou tam na těch koncovkách pojistky ze kterých uvidíš jen obdélníček který musíš zamáčknout a stáhnout to z fitru. Dělal jsem to v sobotu a taky mě jímala hrůza ale ve finále pohoda.
Srpen 17, 200916 r Paráda, dík za pomoc. Mám hotovo, naštěstí obě koncovky šli sundat a ani jsem nic neutrhnul. Jinak filtr po 70 000 km pěkný humus, dal jsem nový od Manna a spokojenost. Dík
Srpen 24, 200916 r Při mojí výměně jsem měl ten případ s prohozením trubiček, ekvivalent namísto originálního 6Q0201512 je 6Q0201051. Je to komplet s regulátorem.Takže díky za radu Fabia 1.4 50KW Combi 2001 Mám stejnou motorizaci a prohodil jsem filtry přesně i s těmito čísly, auto jede zdá se OK (volnoběh blbne stejně, jako předtím, ale to je asi jiná kapitola:) ). Mám otázku - když jsem poprvé otočil klíčkem po výměně filtru, tak se předtlakovalo palivo (normálka)..ale když jsem se šel podívat na filtr, tak jsem se zhrozil - odkapával z něj beznín a na zemi pod ním nemalá loužička. Příšlo mi, že to ale neteče z místa připojení jednotlivých hadiček...x startování potom ani po jízdě to už neteče (mi připadá). Je možné, že některé (či všechny) filtry s vestavěným regulátorem mají něco jako odvzdušňovací ventil? To je jediná věc, jak bych si to dokázal vysvětlit...na první natlakování paliva to tam vběhlo ještě se vzduchem a vhrklo to i něco ven..potom už je to pořád pod tlakem a OK. (stejně se chová i náš kohout na vodovodní přípojce pro pračku:DD)
Srpen 26, 200916 r Všichni píšete že měníte filtry s postupem, ale nikdo nezmíní odvzdušnění palivové soustavy, provádíte? Upraveno Srpen 26, 200916 r od Kubic
Září 9, 200915 r Servisní manuál Skody hovoří takto: Demontovat kryt motoru se vzduchovým filtrem – Odšroubovat krycí čepičku odvzdušňovacího ventilku na vstřikovací liště. – Připojit diagnostický přístroj -V.A.G 1552-, zapnout zapalování a zadat adresu 01- Elektronika motoru ⇒ Motor 1,4/55; 1,4/74 - vstřikování; opr. sk. 01. – Zadat funkci 03 „Diagnostika akčních členů“ a potvrdit tlačítkem . – Navolit tlačítkem diagnostiku akčních členů pro relé palivového čerpadla. – Obložit odvzdušňovací ventilek hadrem. – Stlačit ventilek -šipka- dokud nebude z odvzdušňovacího ventilku vytékat volně palivo bez vzduchových bublin.
Listopad 13, 200915 r Zdravím Mám Fabiu 1,2 47 kW kúpená 11.2006 - posledná séria pred Fab II Pred časom som mal prehliadku po 60.000 km. Vzduchový a peľový filter som menil sám. Olej+filter, palivový filter - MANN a sviečky som nechal na "odborníkov". Odvtedy skokom nabehla spotreba o cca +1 l / 100 km. Podotýkam, že zimné gumy som menil už skôr a teploty boli okolo -5 °C -pred prehliadkou. Teraz je okolo "0" Je to normálne ??? Na diagnostike vraj nič nezistili - samé "Počet závad - 0" Mohli mi dať nesprávny palivový filter ???
Listopad 13, 200915 r Ten filter hadam nie ak by bol nesprávny tlak tak by sa asi zapísal. Ja by som to tipol na tie sviečky. Pozri aké ti tam dali.
Listopad 15, 200915 r Jenom pro upřesnění ty filtry jsou 3. Jeden je bez regulátoru (2 vývody), další je se zabudovaným reg. (3 vývody) a mění se celej filtr i s reg. a poslední je s vyjímatelným reg. to znamená že se vymění filtr ale regulátor se jenom přehodí. Jo a po výměně se nic neodvzdušňuje =) Upraveno Listopad 15, 200915 r od neOras
Listopad 20, 200915 r hmm, rozmyslam nad vymenou toho palivoveho filtra , com som tak zbezne kukal tak su tam len dva vyvody. A ked mam zapnuty motor tak syči , je to normalne ? alebo najvyssi cas vymenit , najazdene 90000. zakupene pri 76000 neviem ci bol meneny ale skor nie ako ano.motor je 1.4 MPI 50kw moze sposobit nejake problemy? ak sa nevymeni?
Listopad 20, 200915 r Zdar lidi, prosím o radu jaký benzin. filtr do fabie 1,4mpi 44kW motor AZE r.v 2001 na autě je nyní ( asi original) 6Q0201512 3bar v obchodě je pro 1,4mpi 44Kw 6Q0201051 4bar který tam dát? je jedno jestli 3 bar nebo 4bar ? Díky předem R. Upraveno Listopad 20, 200915 r od ros19
Listopad 20, 200915 r Tady máš nějaký odkaz,stačí jen trošku hledat http://www.cc-autodily.cz/index.php?go=sea...ledavani=Hledej
Listopad 20, 200915 r dík, nehledal jsem důkladně Upraveno Prosinec 2, 200915 r od Standis není potřeba citovat příspěvky
Leden 31, 201015 r Zdarec. Chcem sa opytat na jednu vecicku. Viete ze teraz skoro vsade sa daju kupit regulujuce a nastavovacie sady tlaku paliva, s ktorymi sa zevraj trochu zvysuje vykon motora. Len ma napadlo ze ked pozeram cennik paliv. filtrov, nasiel som filtre 3 a 4 barove. Otazka znie co sa stane ked nahradim 3 barovy filter 4 barovym? Nema to niekto vyskusane? Vykon- spotreba? Dikes
Červen 22, 201015 r po kolika se mění a kde ho ve fábce najdu ? stratil sem knihu jak na to sem to ale ... [/quote Upraveno Červen 22, 201015 r od fidorka07
Červen 22, 201015 r Zdravím všechny,prosím Vás je možné aby mi auto sotva jelo a padali otáčky díky palivovýmu filtru a škubalo to,že by byl až tolik zas...?Mám Fábku 1,4 MPI r.v.2000
Duben 5, 201114 r Zdravim.mam fabiu na Lpg. mam nepravidelny chod na volnobehu na benzin.na Lpg ok. Moze byt chyba palivovy filter?menil som ho je na nim nabehane 14000km. Ahoj, mam podobny problem, viz tady: Na benzin mam najeto v roce 2001 neco pod 15000km a od te doby jen starty a rozjezdy do astecneho zahrati motoru, potom vzdy prepnuti na LPG. Mam problemy se starty (vzdy na benzin), vetsinou musim tak 2x dlouze tocit a az na potreti nastartuje...a to mu nechavam na zacatku nacerpat palivo a potom az startuju. Muze to byt palivovym filtrem, kdyz mam na benzin tak malo najeto? Problem asi bude, ze jsem nedavno nechtene vyjel benzin "dosucha" :-/ Diky Upraveno Duben 5, 201114 r od Manek88
Červen 8, 201312 r Zdravíčko, Dneska jsem vyměnil palivový filtr u své staré Fabie (1.4 MPI 50kw, ATZ, rv. 2000). Mám najeto 120tkm. Byl tam ještě origo filtr (6Q0 201 512) a já ho nahradil Comline EFF129 který ale žádné číslo nemá.. na pár webech u něj uvádí čísla 6Q0201051 a 6Q0201511 raději jsem přehodil hadičky (Modrá uprostřed u starého filtru byla na kraji) a auto šlape jak má. Ale nevím jesli jsem je přehodit měl. Otázka zní jestli - fungovalo by to kdyby ta modrá a černá byly obráceně? Abych si třeba nezničil palivové čerpadlo..... Upraveno Červen 8, 201312 r od MarekIRL
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.