alexandrap Vloženo 21. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2014 Zdravim pani, vedeli by ste mi prosim poradit? na palivovom filtri mi druhy krat za dva dni vyrazilo vystupovu hadicu, viete mi poradit, co s tym? ja som pouzil plasticku stahovacku na kable - taha obe koncovky hadice k sebe a tym aj k filtru ,takze keby aj ta poistka nedrzala, tak nema hadica preco "vyrazit" z filtra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gloomik Vloženo 18. Duben 2015 Sdílet Vloženo 18. Duben 2015 (editace) Zdravím, rád bych na našich dvou fabiích také vyměnil palivový filtr, ale rád bych se ujistil, jaký mám koupit. Obě jsou to fabie 1.2htp 40kw a snad i obě z r2004. Oba filtry jsem zkusil vyfotit, ale není to žádná hitparáda. Případně pokud má někdo v etce dle vinka možnost zjistit číslo dílu, byl bych moc rád. Děkuji Editováno: 18. Duben 2015, autor: gloomik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
risovt Vloženo 26. Duben 2016 Sdílet Vloženo 26. Duben 2016 Zdravim, prave som kupil fabiu s 70000km a od predchádzajúceho majitela som sa toho vela nedozvedel čo bolo menené a čo nie, tak postupne chcem meniť súčiastky ktoré už majú svoje odžité..Po prečítaní vlákna som zistil že mám asi ten typ s regulátorom a 3 vývodmi,neviem či bol niekedy menený alebo je od nova,ak je tu niekto kto ich mení častejšie a vie podľa stavu zistiť vek budem rad ak napíše..Takže mi bude pasovať tento?Treba vymeniť aj tie hadičky potom naopak stredovú s krajnou? http://www.autokelly.sk/#PATH=31391882;5835877;5835898;5835999;33434564;33336762;31670669|CT=5|PCT=4|PDID=3358507|ST=4|LNG=1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Terenius Vloženo 26. Duben 2016 Sdílet Vloženo 26. Duben 2016 Tak dle předepsané údržby má ten filtr životnost na 2 výměny oleje, takže pokud to předchozí majitel trochu dodržoval tak by to už mělo být vyměněno, ale podle toho jak vypadá bych výměnu tak či tak provedl. Ty hadičky se měnit nemusí, jen je třeba si dát pozor ať je neprohodíš. A odkaz z autokelly nefunguje, ale tam jde víceméně jen o to jestli má 2 nebo 3 vývody, takže když koupíš se 3 tak nebude problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 26. Duben 2016 Sdílet Vloženo 26. Duben 2016 (editace) Tak dle předepsané údržby jsem nikde neviděl interval výměny benzinového filtru (ale to není podstatné) -je třeba si dát pozor na typ (tlak redukčního ventilu) zjistit dle win už tu kolem toho bylo dost problémů -zvolit osvědčenou značku - vyfotit,poznačit hadice ať je nepřehodíš -pochopit princip zajištění hadic Editováno: 26. Duben 2016, autor: Alma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
risovt Vloženo 26. Duben 2016 Sdílet Vloženo 26. Duben 2016 Dik za rady,takže ten filter mam nechať?Vymením ho ked už auto nebude mať ťah? tie hadicky treba davať presne ako sú teraz?Cosi sa tu popisalo že ich davaju opačne či čo,jedna ma však vačšiu a druha menšiu koncovku,nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Terenius Vloženo 26. Duben 2016 Sdílet Vloženo 26. Duben 2016 Myslím si, že měnit palivový filtr až jak už auto nebude mít tah je celkem pozdě. Jako výměnou nic nepokazíš. A co se týče těch hadic, jdou dát i naopak, koncovky jsou stejné, ale když je prohodíš, tak to nepojede, takže je třeba si poznačit která byla kde a opět to tak nasadit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 26. Duben 2016 Sdílet Vloženo 26. Duben 2016 pohledej si zde na foru, je tu toho mraky včetně návodu a fotek (FII HTP) filtr bych vyměnil, uděláš jen dobře hadičky příjdou tam kde jsou, nevím jak si na takovou blbost přišel pro tebe je důležitý výstupní tlak paliva pro tvůj motor (jsou dva 3 a 4 bary!) na takových věcech se nešetří takže autokelly -čiňana bych nebral Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
risovt Vloženo 26. Duben 2016 Sdílet Vloženo 26. Duben 2016 Ok,diki chlapi,filter vymenim,dufam ze tie plastove koncovky nebudu zrat nervy..Problem je ze zo stareho filtra uz nevycitam nic,kupim 3 barovy,pripadne kde najdem cislo karoserie,tusim podla toho sa to da najst.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
labi Vloženo 17. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2016 Zdravím pánové,bude problém když místo filtru na 4bary dám filtr na 6barů.Rozměry,vývody atd. je stejny jako u origo.Jeden se mi doma válí tak proč ho tam nedat.Ale radeji se zeptám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2016 nešpekuluj ..daj tam čo patrí,tieto výmysly nestoja za to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mode Vloženo 3. Duben 2017 Sdílet Vloženo 3. Duben 2017 len pre zaujímavosť foto z filtra (BME) po 95tkm, benzín "najlacnejší"+vif : 1.vstupná strana - výstupná strana, 2. pohľad proti svetlu výmena preventívna... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 3. Duben 2017 Sdílet Vloženo 3. Duben 2017 TAky jsem jednou "pitval" palivový filtr (naftový) a byl taky vcelku čistý, v nádobě žádné zbytky, nic.... Ale ono je to těžké, stačí jednou koupit benzín (naftu) u špatné pumpy nebo ve špatnou dobu a je filtr zaprasený raz - dva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1fabio Vloženo 22. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2017 Zdravím, taky jsem se chtěl pustit do výmněny palivového filtru, pročítám internet a přečetl jsem celé toto vlákno, ale nejsem z toho vůbec moudrý. Koupil jsem Fabii I r.v. 2001 1,4 MPi 50 kW typ motoru AQW (Euro 4, má 2 lambda sondy). Auto bylo v rodině, 10 let ho brousila ségra, sice klidný řidič ale údržba nic moc. Udělal jsem základní údrbu, spoustu věcí jsem už vymněnil, a teď jsem si vzpomněl i na tento filtr. Dle návodu tady jsem kouknul pod pravé zadní dveře na filtr a udělal si pár fotek, abych ho dobře objednal. Mám tedy typ s 3 vývody, tedy s integrovaným regulátorem, je to systém bez zpětného vedení paliva. Auto má najeto 160.000 km a filtr bude ještě asi bohužel původní, jsou na něm vidět dvě písmena "FI" (jak psal někdo výše, origo měl UFI). Jak dával odkaz výše libero na cc-autodíly, tak vypadá úplně stejně. No problém je, že na tom mém je ze zadu vyraženo 4 Bar, a ten z CC-Autodílů je 3 Bar. Dále jsem se z internetu a také se Světa Motorů č. 17/2013 od redaktorů a od pana "Cimbu" dočetl, že na tyto fabie by měl být 3,5 Bar, a pozor, 4,5 Baru je na silnější 55, 59 a 74 kw, a nelze je zaměnit, hrozí zýšená spotřeba. Už tomu teda nerozumím, poradí někdo? Nebo umí někdo podle VIN mi poradit, který tam patří. Děkuji předem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
labi Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 No já tam dal nakonec ten co tam patří tedy 4bar. Koupil jsem ho tak, aby měl ty stejné vývody jako originál. Po namontování podle starého filtru se ukázalo, že není vývod jako vývod. Musel jsem to zpřeházet tak aby to chodilo bo čerpadlo neprotlačilo benzín k motoru. Takže není nikde záruka, že koupíš ten se správnejma vývodama. Aspoň že to jde přeházet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1fabio Vloženo 26. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2017 Tak jsem to tedy taky zvládnul, a dal jsem tam tedy ten, co tam patří, tedy 3 Bar. Jak jsem zjistil, tak nějakej chytrolín tam dal asi při poslední výmněně špatný filtr (4 bar). Byl jsem u nás u prodejce Škoda a dal mi nahlédnout do ETKY a ověřil jsem si správnost svého rozhodnutí. Pro ostatní je to takto, je to podle VIN, pro 1,4 MPi: do č.kar. ->6Y-64451600, Palivový filtr Škoda Fabia bez zpětného vedení paliva, se zpětným ventilem - 3.0 bar (filtr s regulátorem tlaku), Orig.č.: 6Q0-201051B od č.kar. 6Y-64451601 ->, Palivový filtr Škoda Fabia bez zpětného vedení paliva, se zpětným ventilem - 4.0 bar (filtr s regulátorem tlaku), Orig.č.: 6Q0-201051C. Plastové příchytky potrubí se trochu bránily, byl v nich asi zalezlý prach, prostříknul jsem to čističem a pak už to šlo po zamáčknutí pojistky dolů. Jinak z filtru vytekl pěkný humus. Jinak filtry 3 bar a 4 bar jsou vizuálně stejné. Uvidím, jinak auto jede normálně. Odhadem je filtr vyměněn po cca 100.000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 9. Únor 2023 Sdílet Vloženo 9. Únor 2023 Pri servise kvoli problemov s chodom motora kvoli zap cievke som dal preventivne po 20 rokoch a 137000 km vymenit na 1,2 htp 40kw aj palivovy filter za tento Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fab123456 Vloženo 11. Července Sdílet Vloženo 11. Července Odporucali by ste okrem vymeny filtra aj nejake vycistenie nadrze od usadenin (kal) a vycistenie palivoveho cerpadla ? Fabia I 2003 , 40 kW, 195 000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.