Přejít na obsah

Palivový filtr - benzín


NOS

Doporučené příspěvky

Zdravim pani, vedeli by ste mi prosim poradit? na palivovom filtri mi druhy krat za dva dni vyrazilo vystupovu hadicu, viete mi poradit, co s tym?

ja som pouzil plasticku stahovacku na kable - taha obe koncovky hadice k sebe a tym aj k filtru ,takze keby aj ta poistka nedrzala, tak nema hadica preco "vyrazit" z filtra

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím,

rád bych na našich dvou fabiích také vyměnil palivový filtr, ale rád bych se ujistil, jaký mám koupit. Obě jsou to fabie 1.2htp 40kw a snad i obě z r2004.

Oba filtry jsem zkusil vyfotit, ale není to žádná hitparáda.

Případně pokud má někdo v etce dle vinka možnost zjistit číslo dílu, byl bych moc rád.

Děkuji

post-656-0-15259500-1429370403_thumb.jpg

post-656-0-34058600-1429370422_thumb.jpg

Editováno: , autor: gloomik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravim, prave som kupil fabiu s 70000km a od predchádzajúceho majitela som sa toho vela nedozvedel čo bolo menené a čo nie, tak postupne chcem meniť súčiastky ktoré už majú svoje odžité..Po prečítaní vlákna som zistil že mám asi ten typ s regulátorom a 3 vývodmi,neviem či bol niekedy menený alebo je od nova,ak je tu niekto kto ich mení častejšie a vie podľa stavu zistiť vek budem rad ak napíše..Takže mi bude pasovať tento?Treba vymeniť aj tie hadičky potom naopak stredovú s krajnou?

 

http://www.autokelly.sk/#PATH=31391882;5835877;5835898;5835999;33434564;33336762;31670669|CT=5|PCT=4|PDID=3358507|ST=4|LNG=1

 

post-99461-0-76809900-1461661410_thumb.j

post-99461-0-28144200-1461661418_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dle předepsané údržby má ten filtr životnost na 2 výměny  oleje, takže pokud to předchozí majitel trochu dodržoval tak by to už mělo být vyměněno, ale podle toho jak vypadá bych výměnu tak či tak provedl. Ty hadičky se měnit nemusí, jen je třeba si dát pozor ať je neprohodíš. A odkaz z autokelly nefunguje, ale tam jde víceméně jen o to jestli má 2 nebo 3 vývody, takže když koupíš se 3 tak nebude problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dle předepsané údržby jsem nikde neviděl interval výměny benzinového filtru (ale to není podstatné)

-je třeba si dát pozor na typ (tlak redukčního ventilu) zjistit dle win už tu kolem toho bylo dost problémů

-zvolit osvědčenou značku

- vyfotit,poznačit hadice ať je nepřehodíš

-pochopit princip zajištění hadic

Editováno: , autor: Alma
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím si, že měnit palivový filtr až jak už auto nebude mít tah je celkem pozdě. Jako výměnou nic nepokazíš. A co se týče těch hadic,  jdou dát i naopak, koncovky jsou stejné, ale když je prohodíš, tak to nepojede, takže je třeba si poznačit která byla kde a opět to tak nasadit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pohledej si zde na foru, je tu toho mraky včetně návodu a fotek (FII HTP)

filtr bych vyměnil, uděláš jen dobře

hadičky příjdou tam kde jsou, nevím jak si na takovou blbost přišel

pro tebe je důležitý výstupní tlak paliva pro tvůj motor (jsou dva 3 a 4 bary!)

na takových věcech se nešetří takže autokelly -čiňana bych nebral

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 6 měsíců později...

Zdravím, taky jsem se chtěl pustit do výmněny palivového filtru, pročítám internet a přečetl jsem celé toto vlákno, ale nejsem z toho vůbec moudrý. Koupil jsem Fabii I r.v. 2001 1,4 MPi 50 kW typ motoru AQW (Euro 4, má 2 lambda sondy). Auto bylo v rodině, 10 let ho brousila ségra, sice klidný řidič ale údržba nic moc. Udělal jsem základní údrbu, spoustu věcí jsem už vymněnil, a teď jsem si vzpomněl i na tento filtr. Dle návodu tady jsem kouknul pod pravé zadní dveře na filtr a udělal si pár fotek, abych ho dobře objednal. Mám tedy typ s 3 vývody, tedy s integrovaným regulátorem, je to systém bez zpětného vedení paliva. Auto má najeto 160.000 km a filtr bude ještě asi bohužel původní, jsou na něm vidět dvě písmena "FI" (jak psal někdo výše, origo měl UFI). Jak dával odkaz výše libero na cc-autodíly, tak vypadá úplně stejně. No problém je, že na tom mém je ze zadu vyraženo 4 Bar, a ten z CC-Autodílů je 3 Bar. Dále jsem se z internetu a také se Světa Motorů č. 17/2013 od redaktorů a od pana "Cimbu" dočetl, že na tyto fabie by měl být 3,5 Bar, a pozor, 4,5 Baru je na silnější 55, 59 a 74 kw, a nelze je zaměnit, hrozí zýšená spotřeba. Už tomu teda nerozumím, poradí někdo? Nebo umí někdo podle VIN mi poradit, který tam patří. Děkuji předem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já tam dal nakonec ten co tam patří tedy 4bar. Koupil jsem ho tak, aby měl ty stejné vývody jako originál. Po namontování podle starého filtru se ukázalo, že není vývod jako vývod. Musel jsem to zpřeházet tak aby to chodilo bo čerpadlo neprotlačilo benzín k motoru. Takže není nikde záruka, že koupíš ten se správnejma vývodama. Aspoň že to jde přeházet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma

Tak jsem to tedy taky zvládnul, a dal jsem tam tedy ten, co tam patří, tedy 3 Bar. Jak jsem zjistil, tak nějakej chytrolín tam dal asi při poslední výmněně špatný filtr (4 bar). Byl jsem u nás u prodejce Škoda a dal mi nahlédnout do ETKY a ověřil jsem si správnost svého rozhodnutí. Pro ostatní je to takto, je to podle VIN, pro 1,4 MPi:

do č.kar. ->6Y-64451600, Palivový filtr Škoda Fabia bez zpětného vedení paliva, se zpětným ventilem  - 3.0 bar (filtr s regulátorem tlaku), Orig.č.:  6Q0-201051B

od č.kar. 6Y-64451601 ->, Palivový filtr Škoda Fabia bez zpětného vedení paliva, se zpětným ventilem - 4.0 bar (filtr s regulátorem tlaku), Orig.č.:  6Q0-201051C.

Plastové příchytky potrubí se trochu bránily, byl v nich asi zalezlý prach, prostříknul jsem to čističem a pak už to šlo po zamáčknutí pojistky dolů. Jinak z filtru vytekl pěkný humus. Jinak filtry 3 bar a 4 bar jsou vizuálně stejné. Uvidím, jinak auto jede normálně. Odhadem je filtr vyměněn po cca 100.000 km.

 

20171026_133758.jpg

20171026_133722.jpg

20171026_133805.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...
  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...