brunoos Vloženo 3. leden 2007 Sdílet Vloženo 3. leden 2007 A jak je to u nafťaka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 3. leden 2007 Sdílet Vloženo 3. leden 2007 A jak je to u nafťaka. 60000 Je v motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 3. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2007 A jak je to u nafťaka. 60000 Je v motoru a je nutná výměna nebo stačí vyčistit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 3. leden 2007 Sdílet Vloženo 3. leden 2007 A jak je to u nafťaka. 60000 Je v motoru a je nutná výměna nebo stačí vyčistit Výměna nutná? Co na tom vyčistíš? Vždyť je to zalisované. Pokud nechceš někde v zimně za mrazu zůstat stát z neprůchozím filtrem tak o tom neuvažuj a vyměň ho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 4. leden 2007 Sdílet Vloženo 4. leden 2007 To Brunoos. Motorář, díslař ke kterému jezdím mi říkal, že motor je a bude dobrý, když se k němu budeš chovat dobře, tak Tě nezklame, ale... -kvalitní nafta- připlať si radši korunu na litru u nové a moderní pumpy. -Kvalitní filtr- zařízení je boš tak filtr má být také boš. To proto, že origoš filtr má poslední vrstvu papíru (už nevím kolik říkal mikro)tak jemnou, což prý ostatní no name nemají. Můžem se teď dohadovat co je kvalitní nafta, že filtr man je též dobrý, ....atd. Není to člověk co by mě natáhnul, ale jeho zaměstnání je mu koníčkem. Pokračovat o naftě můžem na naší větvi Pouze pro 1.9 TDi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 4. leden 2007 Sdílet Vloženo 4. leden 2007 Dobrý filtry jsou taky MANN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 4. leden 2007 Sdílet Vloženo 4. leden 2007 To brunoos. Jak často měnit naftový filtr. Já při výměně oleje mrnu jak vypadá a rozhodnu se. Na palivovém filtru vytáhni ze středu tu drátovou pojistku, pak ty dvě hadičky i s ventilem. Mrkni dovnitř jestli je ještě světlý, jestli je tmavý, tak ho hned vyhoď a kup nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 4. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2007 To Brunoos. Motorář, díslař ke kterému jezdím mi říkal, že motor je a bude dobrý, když se k němu budeš chovat dobře, tak Tě nezklame, ale...-kvalitní nafta- připlať si radši korunu na litru u nové a moderní pumpy. -Kvalitní filtr- zařízení je boš tak filtr má být také boš. To proto, že origoš filtr má poslední vrstvu papíru (už nevím kolik říkal mikro)tak jemnou, což prý ostatní no name nemají. Můžem se teď dohadovat co je kvalitní nafta, že filtr man je též dobrý, ....atd. Není to člověk co by mě natáhnul, ale jeho zaměstnání je mu koníčkem. Pokračovat o naftě můžem na naší větvi Pouze pro 1.9 TDi. To je jasne. Nafta jen od OMV, Shell atd. Filtr jsem pro jistotu měnil hned jak jsem dovezl auto domu. Ja jsem se jenom ptal protože jsem to nevěděl po kolika km se ma měnit a někdo zase řikal že po 50000 se čisti a nevim po kolika řikal že teprve se měni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 4. leden 2007 Sdílet Vloženo 4. leden 2007 Mi servisman říkal. Kouříte, né, tak si za ušetřené prachy vyměnte palivový filtr při každé výměně oleje. Nekouřím, tak ho budu měnit co 15 tkm. Možná je to zbytečné ale ty 3-4 stovky ročně ně nezrujnujou. Tankuju jedině u Šelky ale kdo ví co tam mají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Origoš Bosch palivový na PD motory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pafel Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Pouze oriantační kontrola v jakém je stavu. Pokud je vnitřek bílý jako můj ( 15 000 km pouze shlell), pokud je vnitřek tmavý až černý je filtr po smrti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 8. leden 2007 Sdílet Vloženo 8. leden 2007 Radši měnit jednou ročně, kamarád takhle šetřil a pak jsme ho ucpanej měnili v zimě na horách v -20ti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kindlik Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 jen hloupej dotaz tohle se týká pouze benzínové Fabky ? já mám TDI 74kw a tam je filtr v mot prostoru , nebo mám taky ještě jeden vzádu ? Teď už se mi ven jít nechce abych něco zkoumal a nevíte zda má i TDI něaký ventil aby jak bylo napsáno hned na začátku ? díky a pardón za hloupé dotazy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 Pozeral som do etky a vyzerá to tak,že diesle majú iba ten čistič čo je v mot.priestore. Snáď ti dá fundovanejšiu odpoveď nejaký "ropák"! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 3. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 jen hloupej dotaz tohle se týká pouze benzínové Fabky ? já mám TDI 74kw a tam je filtr v mot prostoru , nebo mám taky ještě jeden vzádu ? Teď už se mi ven jít nechce abych něco zkoumal a nevíte zda má i TDI něaký ventil aby jak bylo napsáno hned na začátku ? díky a pardón za hloupé dotazy Iba ten jeden filter ma TDI v mot. priestore. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy01 Vloženo 15. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2010 Zdravím., jem nový a poztřeboval bych poradit. Jak na výměnut palivového filtru ? Mám Fabii 1,9 Tdi. Čestl jsem něco o nějakém odvzdušnování a plnění filtru. Další postup znám. Pokud máte někdo nějaké zkušenosti, tak rád se nechám poučit. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 20. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2010 vytáhneš filtr....vyměníš těsnění....novej filtr si naplníš naftou...strčíš ho tam....napojíš hadice a jezdíš....žádnej fígl tam není filtr si naplň naftou, zbytečě by jsi pak trápil čerpadlo...takhle to chtne einz zwei a nemusíš startovat na podesátý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 17. leden 2015 Sdílet Vloženo 17. leden 2015 Jaký je postup při výměně palivového filtru u Fabie 1,9 TDI 74 kW? Potřeboval bych vědět, jakým způsobem se utahují ty spony hadic, aby mi potom neunikala nafta. Musí se při každé výmeně filtru použít i nové spony hadic nebo můžu nechat ty původní? Filtr budu měnit poprvé, proto se ptám. Děkuji za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 18. leden 2015 Sdílet Vloženo 18. leden 2015 Tam sú v originále len také samosvorné spony ktoré stlačíš kombinačkami a stiahneš hadičku dole , tam je to v pohode ... Skôr tam treba kvalitný filter aby neťahal vzduch okolo motýlika a dal sa dobre zaistiť ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 Když měníte palivový filtr u Fabie 1,9 TDI 74 kW, dáváte i nový těsnící kroužek regulačního ventilu, který je nasazen v horní části palivového filtru? Dá se ten těsnící kroužek koupit i samostatně? V obchodech mi říkají, že se dá koupit jen společně s ventilem. Děkuji za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 jasne,že sa mení ...dá sa kúpiť už s filtrom (záleží od výrobcu),alebo aj samostatne ... ..číslo ND 1J0198247 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.