Přejít na obsah

Oranž. kontrolka motoru - dle diag. EGR


Doporučené příspěvky

Host vomáčka
Vloženo

Ahoj,

měl bych takovou otázku - mám O3 combi 4x4 2.0CR rv 2014 a dneska se mi na přístr. desce objevila oranžová kontrolka motoru, bez dalších informací nebo nějakých náznaků něčeho špatnýho. Pár km od sebe jsem měl servis škoda, kde to píchli na diag a ozvalo se prý - EGR ventil / nedostatečný průchod. Tak to vymazali a že buď se to ozve nebo už třeba ne. Cestou zpátky se to znovu neozvalo.

 

Chci se zeptat na dvě věci:

 

A ) prý jsou dva typy EGR, jeden levnější a druhý dražší (s chladičem hůře přístupný nebo co) - máte tušení, co se v této verzi nacházelo?

B ) jak to případně nejelegantněji řešit? Auto má 140tkm, je mi jasný že pokud to je blízko ucpání, že to zbytečně trápí auto. Prý se to dělá výměnou říkali ve škodovce, třeba čistit to nemá smysl?

C ) stalo se to někomu z vás? Jak to u vás dopadlo?

 

Díky všem!

Vloženo

Ja mám také isté auto a ten istý problém. O3 cmbi 4x4 2.0 tdi

V servise mi povedali nedostatocny prechod vyfukovych plynov.

Niekedy sa ta kontrolka rozsvieti a potom sama zhasne. Auto ide bez straty vykonu a bez náznaku poruchy.

Opakuje sa to asi raz za mesiac. Uz asi rok. 

V servise sa vyjadrili ze sa to stava casto pri Tdi a ze to samo zhasne ,ked namera nove hodnoty vyfukovych plynov.

Tiez neviem co dalej.

Vloženo (editace)

A nemůže to teda dělat jen nějaké čidlo? praská hadička??

Btw. ty výmluvy servisů co nejsou ochotný hledat chyby začínají být na pováženou.

Editováno: , autor: LiveBomb
  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)
V 8. 11. 2017 na 18:50, Trickman1 napsal:

Ja mám také isté auto a ten istý problém. O3 cmbi 4x4 2.0 tdi

V servise mi povedali nedostatocny prechod vyfukovych plynov.

Niekedy sa ta kontrolka rozsvieti a potom sama zhasne. Auto ide bez straty vykonu a bez náznaku poruchy.

Opakuje sa to asi raz za mesiac. Uz asi rok. 

V servise sa vyjadrili ze sa to stava casto pri Tdi a ze to samo zhasne ,ked namera nove hodnoty vyfukovych plynov.

Tiez neviem co dalej.

 

už jsem si myslel, že nikdo neví. každopádně díky za zprávu, ač je to smutný, tak mne to potěšilo :-D že to nebude tak hrozný asi - dávat 15k za nový trubky se mi upřimně nechce při 140tkm :)

 

a jinak jak píšeš - výkon stejný, bez náznaku poruchy.

 

příští týden jdu ke známému tak kdyby něco zjistil, dám vědět

 

 

Editováno: , autor: vomáčka
Vloženo

Kontrolka vyfukovych plynov sama zhasne. Tak Regenerácia dpf prebieha.  Extra velky vplyv na nicenie dpf to nemá. Samozrejme ,má to súvis zo samotným egrom a zaneseným chladičom spalín. To máš pravdu. Zatiaľ nieje potrebné meniť celý egr-(aj s výmenníkom) to je komplet). Je to mega dráhe a zle prístupné pri výmene ,hlavne na 4x4. Viac servisnych technikov sa vyjadrilo, že to zatiaľ riešiť nemusím a už som tak asi 45-tisíc od vtedy najazdil.

 

Vloženo

Pokud se ti rozsvicí kontrolka DPF tak už je to hodně špatné i když zasíná, mě se kontrolka DPF nerozsvítí ani když regeneraci přeruším několikrát po sobě. Žlutá kontrolka filtru se rozsvící v nejvyšší tísni a značí to už extrémní problém s emisním systémem, obvzlášť když se to opakuje.

Vloženo

Nič v zlom nechcem sa tu hádať na to nieje vytvorené toto fórum.Naštuduj si ako vyzerá kontrolka dpf filtr a ako vyzerá kontrolka výfukových plynov. Tému o dpf filtroch nájdeš v inej časti fóra. 

Vloženo

No ale to ti prostě značí závadu na motorové části čehokoli, musí se to napíchnout na diag. Kontrolka výfukových plynů je právě ta s tím filtrem... V případě problém recirkulace plynů obvykle nejdřív bliká žhavení a pak když se to neřeší obvykle začne svítít i check engine... 

  • o 6 měsíců později...
  • o 5 měsíců později...
Vloženo (editace)

Tak hlasim rovnaky problem. Uvitam radu, ci cistit, alebo kupovat novy. Auto ma najazdenych 110tis km, to je naozaj normalne, ze sa toto zanesie? Vypozoroval som, ze chyba naskoci pri starte.

Editováno: , autor: Eska-monter
  • o 2 měsíce později...
Vloženo
V 1. 11. 2017 na 22:16, vomáčka napsal:

Ahoj,

měl bych takovou otázku - mám O3 combi 4x4 2.0CR rv 2014 a dneska se mi na přístr. desce objevila oranžová kontrolka motoru, bez dalších informací nebo nějakých náznaků něčeho špatnýho. Pár km od sebe jsem měl servis škoda, kde to píchli na diag a ozvalo se prý - EGR ventil / nedostatečný průchod. Tak to vymazali a že buď se to ozve nebo už třeba ne. Cestou zpátky se to znovu neozvalo.

 

Chci se zeptat na dvě věci:

 

A ) prý jsou dva typy EGR, jeden levnější a druhý dražší (s chladičem hůře přístupný nebo co) - máte tušení, co se v této verzi nacházelo?

B ) jak to případně nejelegantněji řešit? Auto má 140tkm, je mi jasný že pokud to je blízko ucpání, že to zbytečně trápí auto. Prý se to dělá výměnou říkali ve škodovce, třeba čistit to nemá smysl?

C ) stalo se to někomu z vás? Jak to u vás dopadlo?

 

Díky všem!

Čus, hele na trojkových řadách je vždy kombinovaný AGR chladič spojený s filtrem pevných částic. Je to dráhy spás. U nás ve škodovce stojí kolem 15tisic. Je zabetonovaný. Osud. 

  • o 11 měsíců později...
Vloženo
V 17. 1. 2019 na 19:06, Marčas napsal:

Čus, hele na trojkových řadách je vždy kombinovaný AGR chladič spojený s filtrem pevných částic. Je to dráhy spás. U nás ve škodovce stojí kolem 15tisic. Je zabetonovaný. Osud. 

ahoj, 

ako si to myslel zabetonovane ? 

Neda sa to oddelit AGR a DPF , teda je to ako jeden diel u octavii 3 ? Alebo, ze treba menit  aj AGR aj DPF kvoli tej kontrolke ?  

 

Este jedna otazka, prejde auto cez emisnu kontrolu s tou kontrolkou ?  popripade ak v  case emisnej kontroly nebude svietit -ak svieti sporadicky  - aka je sanca ze prejde ? 

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Zdravím lidi, r.v. 2014, 2.0TDi, 110 kw, najetých cca 210 tisíc.. asi měsíc mě obtěžuje blikající a zhasínající kontrolka motoru.. motor nepadne do nouzáku, na výkonu to není vůbec poznat, kontrolka blikne během jízdy, dojedu trasu a po dalším nastartováním kontrolka sama zhasne.. poté 3, 4 dny v pohodě a 5 den opět stejný scénář.. u kámoše jsme to napichli na diagnostiku a ukázalo to chybu "snímač prvního válce" (zapomněl jsem vyfotit číslo chyby).. neví někdo co by to mohlo být ? 

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Ještě doplním že chyba hlásí : Vyhřívání lambda sondy, řada válců 1, rozpojený elektrický obvod.. chyba se objevuje v takových intervalech jako jsem psal v předchozím článku.. nemá někdo zkušenost nebo neví jestli je to špatná sonda a je na výměnu ? 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...