sx-man Vloženo 24. Listopad 2017 Vloženo 24. Listopad 2017 Zdar, neviete ako sa dostat k vyparniku klimatizacie, smrdi mi klima a chcem ju vycistit tym penovym sprejom s hadickou a neviem ako sa jednoducho ale ucinne dostat k vyparniku. Viem sa dostat ku kabínovému filtru (podla navodu tu na foru), vedie tadial cesta k vyparniku? Dik za rady. Citovat
FrontVypla Vloženo 13. Duben 2020 Vloženo 13. Duben 2020 Ahoj. Podařilo se ti vyčistit tu klimu? Citovat
Patrik1971 Vloženo 14. Duben 2020 Vloženo 14. Duben 2020 Ano,v pred 3 rokmi starom a nezodpovedanom prispevku..... 1 Citovat
dombo Vloženo 6. Květen 2020 Vloženo 6. Květen 2020 ale aj mna by to zaujimalo.... ak by niekto vedel pomoct. Citovat
mhhory Vloženo 6. Květen 2020 Vloženo 6. Květen 2020 na čištění klimatizace a celého jejího okruhu jezdím do servisu, kde se na klimu specializují. Kompletní čištění na jaře mi udělají za 499 Kč, není to žádná hrůza. Mají na to mašinu, která se napojí na okruh a nechá nějaký čas pracovat. Po zhruba hodince odjíždím a vždy spokojenost. Nyní ještě přemýšlím nad dezinfekcí vnitřku ozonem. Citovat
Mira96 Vloženo 8. Květen 2020 Vloženo 8. Květen 2020 (editace) Škodovka má nyní akci na čištění vnitřku vozu ozónem za 399 Kč, je to do konce qětna EDIT 12.5.20 - Tak jsem si nechal ve Škodovce vyčistit a doplnit klimu + desinfekci ozónem, (ještě v rámci jarní akce udělat geometrii), trvalo to cca 2 hoďky a auto mi navíc ještě umyli a vyluxovali. :-) Editováno: 12. Květen 2020, autor: Mira96 Citovat
Patrik1971 Vloženo 17. Červen 2021 Vloženo 17. Červen 2021 Voda/kondenzát z klimatizácie v interiéri - Interiér - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Pre pripadnych zaujemcov a cistenie vyparniku klimatizacie.....mozno toto by bolo vhodne miesto,ako sa tam dostat.... Citovat
DCSpeedy Vloženo Pondělí v 07:25 Vloženo Pondělí v 07:25 Zdravím, máte někdo nějaký trik, jak u S3 pořádně vyčistit výparník klimatizace? Mnoho let jsem měl O2, kde je kabinový filtr až za ventilátorem a čištění chemií, tak bylo celkem snadné. Vždy jsem nastříkal pěnu, nebo aerosol na čelní stěnu výparníku a ventilátor pak natlačil čistič do žebrování. Nečistoty pak po zkapalnění pěny v poho odtekly hadičkou ven. Koupil jsem si i generátor ozonu, ale ten se mi neosvědčil. Auto vždy pak ještě měsíc smrdělo ozonem a smrad z klimy to moc nesnížilo. Dělal jsem tedy vždy oboje. Nyní jsem si koupil 3 roky starý S3, kde nevím, jak to servis často čistil, ale asi moc ne, protože klasika po vypnutí AC je lehce cítit zatuchlina. Ventilátor je zde až za kabinovým filtrem, což je určitě lepší pro jeho životnost, ale na výparník se tudy už nedostanu a stříkat chemii přímo do něj se mi moc nechce a do demontáže kvůli pravidelnému čištění taky ne. Zkusil jsem to přes vývod hadičky do kastlíku spolujezdce, ale tam se dostanu jen na zadní stěnu výparníku, tudíž to není moc efektivní. Trochu si zahrávám s myšlenkou navrtat šachtu za ventilátorem a udělat si zde malej vstup na hadičku, kde bych po použití díru něčím vždy zadělal, ale vrtat se mi do toho taky nechce 😞 Nechápu, že zde není nějaký servisní vstup, když by se to mělo dělat pravidelně... jsem alergik a na čistej vzduch si celkem potrpim. Jak to máte vy? Jo a můj S3 má tří-zónovou klimu, nevíte zda to nemá výparníky 2? Díky za postřehy Citovat
100Bubu Vloženo Pondělí v 17:09 Vloženo Pondělí v 17:09 keď som kúpil auto tak som ho cele vystriekal penou na čistenie do každej diery ako sa len dalo. minul som cely sprej. následne postupoval podľa návodu a ešte aj ozón. mne sa ozón veľmi osvedčuje. hlavne musí byt vybratý peľový filter. otázka ako používaš tlačidlo A/C? vypínaš ho pred skončením jazdy aspoň 1-2km alebo 2-3minuty? Je možne že ty to vyčistíš ale nesprávnym použitím sa ti to rýchlo zanesie vlhkosťou a plesňami. - mením 2x do roka filter, - 2x do roka ozón (mam svoj takže po uplynutý času aplikácie to tam nechávam celu noc. ráno vyvetrám a super. - vypínanie klímy pred koncom jazdy a následne otvorenie okien aby sa vlhkosť ktorá sa po vypnutý vyzráža na výparníku hneď vyfúkala - netreba zabúdať že klímu treba zapínať aj v zime aby sa umyl výparník aspoň 1x za mesiac Citovat
DCSpeedy Vloženo včera v 06:18 Vloženo včera v 06:18 Ano, toto jsem v podstatě dělal u O2. Dosušoval klimu, pouštěl kompresor někdy i v zimě kvůli médiu, jen filtr jsem měnil 1x rok na konci pilové sezón. Každoročně jsem ji nechal doplnit na jaře, to vše vím. I tak ale někdy zaváněla a to čištění jsem musel dělat tak 3x za rok. Odtoková trubička volná, vše v poho. Asi jsem na ten zápach z klimy více citlivý. S jedním bodem zde teda nesouhlasím - stříkat pěnu do výdechů je totální kravina! To jsem kdysi dělal na základě internetovejch videí a rozumbradů tady na fórech. 1. V těch vzduchovodech žádné plísně nejsou, takže k ničemu. 2. Ta pěna pak zkapalní a z těch výdechů vyteče kam? Většinou někam do interiéru. Zateklo mi to jednou na rádio a 2 týdny jsem byl bez zvuku, kde mi to i psalo chybu canbusové komunikace. Našel jsem ten čistič i na komfortní řídící jednotce. 3. Čistící pěna rozežírá molitanové spoje mezi vzduchovody a časem netěsní + pak i vibrují a dělají pazvuky. Pěnu do výdechů už nikdy! stačí že se tam toho trochu dostane z toho výparníku. Jakmile to začne výdechem létat ven, tak to vypínám. Můj dotaz byl, jak se u S3 dostat k výparníku, protože tam se kvůli vlhku tvoří většina problému. K čemu je dobré nechat běžet ozon v autě celou noc? Pokud nedochází k cirkulaci vzduchu přes výparník, tak je to k prdu. Ozon pouštím na vnitřní okruh a nechávám to cca 1hodinu běžet dokola v autě, ale efekt mi přijde minimální. Navíc nechat běžet cirkulaci přes noc zabije baterii. Ozon je spíš dobrá prevence. Jakmile už tam nějaký zápach je, tak to s ním skoro nehne. Já ten smradlavý závan cítím právě při dosušování, kdy se ten výparník nejvíce rosí. Dokud se nevysuší, tak to prostě zavání... Citovat
DCSpeedy Vloženo včera v 08:04 Vloženo včera v 08:04 Našel jsem tento obrázek spodního pohledu na rozvod vzduchu. Někde v těchto místech by to chtělo servisní vstup na hadičku s pěnou, nebo ozon. Na obrázku chybí ventilátor, který se jinak musí vždy sundat, aby byl přistup do šachty k výparníku. Někdo nějaký nápad? Hraju si s myšlenkou to zde navrtat/vyříznout a vytisknout si z PETG "ventil", který by měl vývod směřující k výparníku. Přijde mi divný, že to automobilky nedělají, když by se to mělo pravidelně čistit, přitom by to bylo jednoduché. Během servisního intervalu by se pouze napojila hadička a stříkla chemie. Nebo jsem něco přehlédl? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.