Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím

Mám takový problém s autem. Nevím jestli už to tady někde bylo.

Jedná se o to že auto někdy při zastavení třeba na křižovatce drží otáčky na 1000 a cuká. 

Po ujetí třeba 60 km to zase přestává. Otáčky normálně spadnou a auto je v klidu. 

Vstřiky jsou všechny nové. To bylo první co jsem nechal udělat. 

Na autě není filtr pevných částic 

Nevíte čím by to mohlo být? 

Děkuji z radu

 

Proč tam není DPF ????

  • Autor

To nevím auto jsem koupil už bez něj

Tomu sa hovori dobra kupa... tazko ti tu niekto poradi, co to je, ked tam chyba jedna velmi podstatna suciastka. Ktovie ako bol ten DPF vymontovany, to moze byt fakt hocico...

tezko radit, co diagnostika?

Jako byt v tom PD,tak to chapu,ze je DPF venku. Tam umira nejcasteji kolem 250-300tkm. Ale u CR jsem snad jeste nevidel problem s DPF,pokud vsechny cidla funguji tak,jak maji a majitel vozu neni liny dat 3800kc za cidlo na turbo a 3000kc za cidlo pred DPF,ktery radi odchazi...  to,ze tam neni DPF neni pricina toho ho vyndat,ale dusledek,ze je neco spatne pred DPF. Vyndej palivovy filtr a zamer se na kovove spony.

  • Autor

diagnostika nehlásí žádnou chybu . prostě to někdy cuká a někdy ne . Zkusím se podívat na ten palivový filtr

  • Autor

Dnes sem si všiml že motor za studena jako kdyby vynechával. Na volnoběhu i při jízdě po zahřátí je všechno ok 

A co regulator tlaku paliva? Aktualne to riesim na mojom, obcas vyhodi chybu, obcas nie...

A s diagnostikou delal nekdo,kdo s ni umi a nebo se jen dal vypis chyb z GW? :D

  • Autor

Ano diagnostiku dělal profík. 

Ono by se to dalo i přežít to cukaní ale ted mi to udělalo větší problém.

Jedu a najednou auto začne cukat při přidání plynu  a strašně dýmit. Potom spadlo do nouzaku rozblikala se kontrolka žhavení.

Na volnoběh auto má klidný chod a vůbec nedýmí. Už nevím co s tím zítra diagnostika. Nemáte s tím zkušenost?

 

No hlavně nemáme zkušenosti s tím, že si někdo u auta za X set tisíc vykuchá DPF filtr ... a já bych nedal moc za to, že to vše může mít spojitost. ... 

Skontroluj funkčnosť klapky na EGR ventile... 

  • Autor

Trochu jsem pohýbal s kablíkama u vstřiků. Auto trochu schládlo a šlape zase jak má. Tak uvidím co zítra řekne diagnostika. Mechanická závada by to být neměla že ? Když auto jede 

Muze to byt cokoliv a muze to byt cimkoliv. Taky zalezi jakym zpusobem bylo odstraneno DPF.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.