pavelak Vloženo 13. Prosinec 2017 Vloženo 13. Prosinec 2017 Zdravím Mám takový problém s autem. Nevím jestli už to tady někde bylo. Jedná se o to že auto někdy při zastavení třeba na křižovatce drží otáčky na 1000 a cuká. Po ujetí třeba 60 km to zase přestává. Otáčky normálně spadnou a auto je v klidu. Vstřiky jsou všechny nové. To bylo první co jsem nechal udělat. Na autě není filtr pevných částic Nevíte čím by to mohlo být? Děkuji z radu Citovat
pavelak Vloženo 13. Prosinec 2017 Autor Vloženo 13. Prosinec 2017 To nevím auto jsem koupil už bez něj Citovat
Martttin Vloženo 13. Prosinec 2017 Vloženo 13. Prosinec 2017 Tomu sa hovori dobra kupa... tazko ti tu niekto poradi, co to je, ked tam chyba jedna velmi podstatna suciastka. Ktovie ako bol ten DPF vymontovany, to moze byt fakt hocico... Citovat
N@pster Vloženo 13. Prosinec 2017 Vloženo 13. Prosinec 2017 Jako byt v tom PD,tak to chapu,ze je DPF venku. Tam umira nejcasteji kolem 250-300tkm. Ale u CR jsem snad jeste nevidel problem s DPF,pokud vsechny cidla funguji tak,jak maji a majitel vozu neni liny dat 3800kc za cidlo na turbo a 3000kc za cidlo pred DPF,ktery radi odchazi... to,ze tam neni DPF neni pricina toho ho vyndat,ale dusledek,ze je neco spatne pred DPF. Vyndej palivovy filtr a zamer se na kovove spony. Citovat
pavelak Vloženo 14. Prosinec 2017 Autor Vloženo 14. Prosinec 2017 diagnostika nehlásí žádnou chybu . prostě to někdy cuká a někdy ne . Zkusím se podívat na ten palivový filtr Citovat
pavelak Vloženo 14. Prosinec 2017 Autor Vloženo 14. Prosinec 2017 Dnes sem si všiml že motor za studena jako kdyby vynechával. Na volnoběhu i při jízdě po zahřátí je všechno ok Citovat
Martttin Vloženo 14. Prosinec 2017 Vloženo 14. Prosinec 2017 A co regulator tlaku paliva? Aktualne to riesim na mojom, obcas vyhodi chybu, obcas nie... Citovat
N@pster Vloženo 14. Prosinec 2017 Vloženo 14. Prosinec 2017 A s diagnostikou delal nekdo,kdo s ni umi a nebo se jen dal vypis chyb z GW? Citovat
pavelak Vloženo 14. Prosinec 2017 Autor Vloženo 14. Prosinec 2017 Ano diagnostiku dělal profík. Ono by se to dalo i přežít to cukaní ale ted mi to udělalo větší problém. Jedu a najednou auto začne cukat při přidání plynu a strašně dýmit. Potom spadlo do nouzaku rozblikala se kontrolka žhavení. Na volnoběh auto má klidný chod a vůbec nedýmí. Už nevím co s tím zítra diagnostika. Nemáte s tím zkušenost? Citovat
CentriFUGA Vloženo 14. Prosinec 2017 Vloženo 14. Prosinec 2017 No hlavně nemáme zkušenosti s tím, že si někdo u auta za X set tisíc vykuchá DPF filtr ... a já bych nedal moc za to, že to vše může mít spojitost. ... Citovat
r_e_n_e Vloženo 14. Prosinec 2017 Vloženo 14. Prosinec 2017 Skontroluj funkčnosť klapky na EGR ventile... Citovat
pavelak Vloženo 14. Prosinec 2017 Autor Vloženo 14. Prosinec 2017 Trochu jsem pohýbal s kablíkama u vstřiků. Auto trochu schládlo a šlape zase jak má. Tak uvidím co zítra řekne diagnostika. Mechanická závada by to být neměla že ? Když auto jede Citovat
N@pster Vloženo 15. Prosinec 2017 Vloženo 15. Prosinec 2017 Muze to byt cokoliv a muze to byt cimkoliv. Taky zalezi jakym zpusobem bylo odstraneno DPF. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.