luckyluck Vloženo 10. Říjen 2006 Vloženo 10. Říjen 2006 myslíte, že jsou tyhle svíčky dobré do 1.4 MPI 50 KW ? Citovat
OloZX6R Vloženo 10. Říjen 2006 Vloženo 10. Říjen 2006 Taky uvažuju o těhle svíčkách ale do 1.2,,,na stránkách brisku píšou, že maj nějaký lepší jiskřiště, tak si myslím, že by mohli pomoct... Citovat
Jar_da Vloženo 10. Říjen 2006 Vloženo 10. Říjen 2006 Mám pocit, že do 1,2 nejsou vhodné a myslím, že Brisk tzv. tuningové svíčky, kam LGS patří, do 1,2 ještě nemá, alespoň na jaře to tak bylo, když jsem jim psal. Citovat
luckyluck Vloženo 10. Říjen 2006 Autor Vloženo 10. Říjen 2006 ale pro 1.4 mpi je dělají, ne? ..a myslíte, že to má tedy "smysl"..? Citovat
Jar_da Vloženo 10. Říjen 2006 Vloženo 10. Říjen 2006 Já je používal ve Felicii a bylo to znát, ale nečekej zázraky, jdi do nich Citovat
OloZX6R Vloženo 10. Říjen 2006 Vloženo 10. Říjen 2006 Mám pocit, že do 1,2 nejsou vhodné a myslím, že Brisk tzv. tuningové svíčky, kam LGS patří, do 1,2 ještě nemá, alespoň na jaře to tak bylo, když jsem jim psal. Mrkni na stránky BRISKu, včera je tam měli.. Citovat
Jar_da Vloženo 10. Říjen 2006 Vloženo 10. Říjen 2006 kouknu, jestli mi zase nespadne připojení, už mě to s-e Citovat
Tomas.cz Vloženo 10. Říjen 2006 Vloženo 10. Říjen 2006 Na 1.4 MPi jsou DOR 15LGS. Já si je chcu taky koupit Citovat
Tomas.cz Vloženo 10. Říjen 2006 Vloženo 10. Říjen 2006 BR DOR15LGS zapalovací svíčka BRISK PREMIUM ANO 198kč 236kč Koukám na AutoKelly. Citovat
Fábiátor Vloženo 10. Říjen 2006 Vloženo 10. Říjen 2006 Já je mám ve Fábii a myslím že se nejvíc zlepšil volnoběh.Už to tolik neškube Citovat
luckyluck Vloženo 13. Říjen 2006 Autor Vloženo 13. Říjen 2006 (editace) můžu se ještě zeptat? co takové svíčky NGK, jsou dobré? a když tak jaké.. Editováno: 13. Říjen 2006, autor: luckyluck Citovat
Pavko Vloženo 13. Říjen 2006 Vloženo 13. Říjen 2006 Záleží na jaký motor to chceš, je to made in Japan, tím pádem dražší, ale hodně vvydrží a myslím, že se vyplatí, ale to je jen můj názor, nejsem specialista na svíčky, jistě se najdou kluci co tomu rozumí. 1,0l/37kW NGK BKR 6ETA 10 elektrody 1,0mm 1,2/40kW NGK PZFR5J-11 elektrody 1,0mm 1,2/47kW NGK ZFR5P-6 elektrody 0,8mm nebo BOSH F7HER2 el. 0,9mm 1,4/44kW BRISK DR 15 TC elektrody 0,8mm 1,4/50KW CHAMPION RC-89 RYC elektrody 0,8mm 1,4/55kW NGK BKUR 6ET-10 elektrody 0,8mm 1,4/55kW NGK BKUR 6ET-10 elektrody 1,0mm 2,0/85kW NGK BKUR 6ET-10 elektrody 1,0mm Citovat
luckyluck Vloženo 14. Říjen 2006 Autor Vloženo 14. Říjen 2006 TAk jsem nakonec koupil ty Brisk Premium LSG do FAbky 1.4 MPI 50kw. Můžu doporučit všem, né že by to byl zázrak, ale ten ucukanej volnoběh, tak to se docela zlepšilo. Taky nevím jestli to je tím, nebo olejem co jsem teď současně koupil, že jsem přešel z polos. na plnou 5w40, ale dokonce se hodně zlepšilo startování. Dřív jsem myslel (občas), že se ten motor rozskočí. Ikdyž teď jsem to určitě zakřinul a zítra to škyptne, plivne..a bude.. Citovat
Tomas.cz Vloženo 14. Říjen 2006 Vloženo 14. Říjen 2006 Nevíte náhodou kolik ty svíčky vydržej? Citovat
luckyluck Vloženo 14. Říjen 2006 Autor Vloženo 14. Říjen 2006 taky jsem to hledal, ale nenašel. Obecně jsem se dočetl, že všechny Premium mají delší životnost než standadní, ale napsal bych jen tak pro zajímavost pro ofiko data do Brisku. Mají tam formulář. Jen čemu bych moc nevěřil, že se zvýší výkon v celém rozsahu o 5 procent, to se mi zdá nadsazený. Ikdyž kdo by u tohodle motoru subjektivně poznal zvýšení výkonu o 5 procent.. Citovat
krysarr Vloženo 14. Říjen 2006 Vloženo 14. Říjen 2006 Nevíte náhodou kolik ty svíčky vydržej? Ofiko informace je 30000km, prvni sem mel v aute 60000km, druhou sadu 32000km a nic jim nebylo, a stoji to za tech par set....ted mam Denso, je to zase krapet lepsi, ale ty Brisky staci bohate Citovat
Tomas.cz Vloženo 15. Říjen 2006 Vloženo 15. Říjen 2006 Já jsem našel, že Brisk E¨xtra maj živostnost 30 000 a Platinum 90 000km. Ale těch 30 000km bych u DOR 15LGS věřil. Tom Citovat
bastien Vloženo 15. Říjen 2006 Vloženo 15. Říjen 2006 Já je měl v 16V, 74 kW a zkušenosti dost negativní. - teplý motor hůře startoval - při akceleraci na dvojku (z pomalé jízdy) motor vždy při plném sešlápnutí plynu jednou cuknul, škupnutí se občas objevilo i při běžné jízdě. - mírně se zvýšila spotřeba Kladné valstnosti - zklidnění chodu na volnoběh - lepší kroutivý moment (posunul se cca 700 otáček níže) Pak jsem zkoušel IRIDIUM (už nevím jaké značky) a výsledek byl v globálu opět horší, jak při originálních svíčkách NGK. Citovat
luckyluck Vloženo 15. Říjen 2006 Autor Vloženo 15. Říjen 2006 Moje auto cukalo před výměnou a cuká i po výměně, takže to nedokážu posoudit. Už jsem na půlce cesty ke spokojenosti, vyměnil jsem svíčky, olej, filtry.. a odstranil tím bezpočet problémů. Jen se chystám ještě vyčistit klapku a doufám, že přestane auto i škubat. Jestli ne, tak budu pěkně naštvanej, jestli to bude svíčkama, protože z Brisků mám fakt radost, že se výrazně zlepšil ten volnoběh. Když tam dám origo, tak jsem si jistej, že to bude zase rodeo, a jiné svíčky co by zlepšily ten volnoběh, jsem zatím neobjevil (nedočetl se o nich).. Citovat
fabka2004 Vloženo 16. Říjen 2006 Vloženo 16. Říjen 2006 Taky uvažuju o těhle svíčkách ale do 1.2,,,na stránkách brisku píšou, že maj nějaký lepší jiskřiště, tak si myslím, že by mohli pomoct... pomoct comu? hmm Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.