GubaXann Vloženo 20. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2017 (editace) Zdravim. Potřebuji radu, už nevim co s tim autem dělat, rozebirame s mechanikama vše v servise furt nemužeme najit zavadu. Jedna se o Fabii 2 1.4tdi Problem začal takto: ztratil se vykon,ale auto ještě něco ujelo. Potom se začalo kouřit černě a to docela dost, zkontrolovali jsme turbo a to bylo v oleji, tak jsme tam dali repas sadu a začalo se kouřit bilym dymem. Dnes jsme zkontrolovali turbo a je tam opět olej. Taky jsme zkontrolovali naftu a z palivoveho filtru vyteklo něco hodně černeho, ale v potrubi od nadrže teče čista nafta - což je divne. Filtr zitra vyměnim. Zkontrolovali jsme kompressi na valcich a maji 9.5-10 je to ok? Na co bysme se měli podivat nejdřive? V čem muže byt problem? Dobra, když jsme špatně udělali repas turba (to byla zkouška) tak se ale ztratil černy kouř a ted je pouze bily,takže se něco pohlo... Na forumech jsem se dočetl, že někomu to dělalo EGR někomu zase ucpany vyfuk (DPF) atd... ale přeci bily kouř? Editováno: 21. Prosinec 2017, autor: Pawouk Upraven název tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 20. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2017 Všeobecně vím, že černý znamená špatné spalovaní nafty, to znamená buď špatně načasovaný předvstřik, nebo vadná tryska, taky turbo může dávat malý tlak. Bílý znamená spalování oleje. Kroužky, ale spíš turbo propouští olej do výfuku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GubaXann Vloženo 20. Prosinec 2017 Autor Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2017 Taky si rikam turbo, protoze uprostred ta tocici spiralka nebo jak se tomu rika se docely volne hybala... no a krouzky nebo hlava - kolik maji mit valce baru kdyz je zmerim na tesnost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2017 Tady nejsi někde na tržnici - dodržuj tedy pravidla fora a příště dávej tématu jasný a srozumitelný název a ne infantilní nesmysly typu "Bláznivá Fabia ....." a ještě s kupou gramatických chyb. Název tématu opraven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 21. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2017 před 15 hodinami, GubaXann napsal: Zkontrolovali jsme kompressi na valcich a maji 9.5-10 je to ok? To ten mechanik nemá ani páru, co vlastně měří a kolik má naměřit? Motor bude KO, navíc se ti do zpátečky nafty (hlava nebo tandem?) dere olej, kterej pak "zasírá" i filtr ... Hodnoty kompresního tlaku Nový motor 2,5...3,1 MPa (25,0...31,0 bar)Mez opotřebení 1,9 MPa (19,0 bar) a už toto je moc málo Max. přípustný rozdíl mezi válci 0,5 MPa (5,0 bar) Má být měřeno při Teplota oleje min. 30 °C, ale to není nutný, neudělá to tolik, aby ses dostal na předepsaný hodnoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GubaXann Vloženo 21. Prosinec 2017 Autor Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2017 Dnes jsme to zmerili poradne a ma to 35 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 21. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2017 (editace) Pokud jsou komprese OK, tak Ti nejspíš prolínaj gumky na vstřikovačích (hlavně ta horní) a nebo je tandem KO, do nafty jde olej a pravděpodobně i nafta do oleje, tím se ředil olej (ubíval, musels dolívat nebo hladina stála nebo dokonce přibývala?) no a turbo to odneslo jako první, proto je i binec ve filtru. Už jste sundali víko motoru, aby jste skoukli stav vačky, hydroštely a záslepky na vahadlech? Před sundáním krytu a pravděpodobnou demontáží vstřikovačů si změřte tlak nafty na tandemu, a pro sichr i dopravovaný množství od čerpadla v nádrži. Editováno: 21. Prosinec 2017, autor: rayx 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.