Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

ano vymena egr mne pomohla iba prvy krat prečitaj si cele vlakno budeš mudrejši  egr bolo ako nove odporučam nekupovať EGR 

skor by som sa zameral ešte raz zmerat hodoty s EGR a nasledovne hodnoty s vahy vzduchu tam zbadaš rozdiely 

Vloženo

ešte ma napadlo ak mate obaja vcds za kedy bude merať teplotu s egr tak na vcds si pozrite aktualne hodnoty klapky vyfuku a otvorenia klapky egr + hodnotyvahy vzduchu 

 

Vloženo

tak ted jsem přečetl celé vlákno, ale nikde jsem neviděl, jak jsi odstranil ty tvůj problém. Ty hodnoty egr a váhy vzduchu se dají nějak sw upravit ? Omlouvám se , ale četl jsem od 1 strany až dokonce

Vloženo

Když to tady tak pročítám...

známý když mu na autech začly téct pumpy, nebo se mu to přehřívalo (provozoval vícero 1.6tdi) tak si v servisu(neautorizovaným)  tam nechával dávat pumpu bez clony. Nevím jestli tam pasuje ze starší generace nebo ji přímo prodávají. Říkal, že závadu to žádnou potom nepíše. 

Co zkusit u toho funkčního auta odpojit ten konektor jak se to bude chovat?

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ahoj.

 

Tak po dalším pokusu je auto O.K. Teplota konečně nepadá a motor se dohřívá jak má. Zkoušel jsem s webastem i bez a vše bez problémů.  Nedokážu přesně říct co pomohlo, ale naposled se vydělala vodní pumpa, čerpadlo intercooleru, zkoušel se chod obou čerpadel i směr. Sundala se hlava intercoleru, pak se tlakovala, kvůli zjištění případné praskliny. Sundán EGR , udělal se proplach chladiče EGRU. Nově nastavené hodnoty EGRU. Nikde se nic  konkrétního, co by mělo tento problém zapříčinit nezjistilo, ale začalo to fakčit. trochu se přikláním k přicpanému chladiči EGRU, protože při měření teplit na hadicích se shodným autem, mně ty teploty vycházely roznílně a i opačně. Takže se nožná mohla voda přetláčet někde opačně.

Vloženo

ty teploty i s označením hadic kde jsem měřil,  jsem dával na vlákno o stranu zpět, tak na to mrkni a v pátek odpoledne pošlu info od mechanika

Vloženo

Osobne si myslím že teplota na hadici č2 čo ide z intercolera bola teplejšia preto lebo mu viac otváralo egr tým išli teplejšie plyny z motora a viac ohrievalo  intercoler a tým aj vodu 

Vloženo (editace)

bavil jsem se i s člověkem, který programuje řídící jednotky aut, dělá veškerou diagnostiku atd a říkal, že pokud by EGR chodil zle, tak to auto vyhodnotí jako chybu. Tuto variantu úplně vyloučil. To stejné i servis vyloučil. Já samozřejmě netvrdím, že to je pravda protože to nevím, ale  jen konstatuji slova druhých. 

Editováno: , autor: lkar
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahojte vsetci, skusim sa Vas aj tu opytat, poprosil by som vas o informaciu ako dlho sa zohreiva vasa octavia 2.0 tdi ale ide mi najme o facelift verzie so 7 st prevodovkou dsg (model 2018-2019) (hlavne motorizacie s adblue) v najhorsom aj s manualnou prevodovkou, pre porovnanie mozte napisat aj starsie octavie s dsg prevodovkou kolko sa zohrievaju, mojej (2018) trva cca 5 km odlepenie rucicky od 50 st vody a cca 15 km na 90 st vodu pri teplote 0 st a 105 km/h mimo obce, dakujem za kazdy prispevok.  S pozdr Luky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...