Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Všetkým želám príjemné sviatky,

 

 

podelím sa o zrejme ďalší problém s mojou RS-ou, dnes som dolieval zmes do ostrekovačov a všimol som si, že v nádržke chladiaceho systému mám málo kvapaliny, už zase pod čiarou označujúcou minimum. Prikladám aj foto, kde je vidieť aj fixkou spravenú krátku čiarku, ktorou som si označil výšku hladiny chladiacej kvapaliny presne 30.08.2014. Vtedy som dolial na odporúčanie servisného technika čistú destilovanú vodu tak, že hladina kvapaliny bola tesne pod označením max. A teraz po cca 4 mesiacoch vidím, že je kvapaliny menej, teda už málo a môžem čakať, kedy mi zase zasvieti výstraha. Keď som auto kupoval, tak mi ešte niekedy koncom marca, začiatkom apríla 2014, cca po týždni používania hneď po rannom naštartovaní zasvietila kontrolka poklesu hladiny chladiacej kvapaliny a už vtedy mi doliali v servise cca 2dcl chladiacej kvapaliny, ja som dolial cca 3dcl destilovanej vody na konci augusta 2014 a teraz zrejme čoskoro budem dolievať zase. Prosím o info, či je toto normálny jav, opäť porovnám s mojim druhým autom Seat Leon FR, 125kw, DSG, CR, ktoré malo 21.12.2014 tretie narodky a tam som ešte nič nedolieval. Žiadnu mláku som pod RS-ou doteraz nespozoroval, tiež neviem o bielom dyme z výfuku - aspoň mi nikto nič také nepovedal, že by videl. Keď to spočítam, tak za cca 9 mesiacov už bolo reálne doplnených 5dcl kvapaliny a už si ďalšie možno 2dcl pýta, čo s tým? Samozrejme, že pôjdem do servisu, môže to byť nejaký vážny problém alebo? Dík za rady... :worthy     

 

 

 

post-87590-0-67520800-1419527845_thumb.j

ťažko povedať,ale problémy s vodnou pumpou sú tu neustále ...chcelo by to systém natlakovať,zospodu odstrojiť a popozerať

mám podozrenie, že strate chladiacej kvapaliny do istej miery pomáha aj používanie nezávislého kúrenia. Do dvoch 1.8 TSI s kúrením dolievam podstatne častejšie než do dvoch 1.6 MPI bez kúrenia.

A meriaš to vždy pri studenom motore ? S fabriky ak sa neurobí poriadny predpredaj je to väčšinou na minime takže nejaké to doliatie sa dá pochopiť , tiež sa to ešte mohlo niekde odvzdušniť ... Zatiaľ by som sa toho nebál a sledoval to ... 

  • Autor

Áno, vždy som to spozoroval pri studenom motore - servisný technik mi povedal, že po naštartovaní sa systém natlakuje a hladina stúpne, ale aj tak mi už raz a to bolo auto nové zasvietila kontrolka a bolo treba dolievať. A je tiež pravda aj to, že používam teraz denne nezávislé kúrenie, tak 2 až 3 krát za deň, možno to má súvis, ale to ja posúdiť neviem, v škodovke by to mali vedieť. Hladina kvapaliny s naštartovaným motorom je možno o 0,5 cm vyššie, to som ale nefotil - nie je dôvod. Tak ak niekto vie, či má nezávislé kúrenie vplyv na "straty" v systéme napíšte, Ď. 

No urcite ano vzdyt to ohriva vodu i v mororu takze kompletni kontrola a pokud to mas v zaruce neustale bych otravoval servis

Koukni se do vlákna k 1.8 TSI. Podobné "příznaky" zaznamenalo víc lidí. Řešení je následující: dolít a pokud zmizí podruhé, tak reklamovat.

  • 1 rok později...

Vodná pumpa kaput. U mna bolo to iste vymenena este na zaruku.

Hej,vodná pumpa je prevít :D ...výmeny stále aktuálne

  • 2 roky později...

Potvrzuji stejný problém.. I když vodní pumpa byla již jednou měněná... Teď najeto 175t km.. a voda je zase pryč... Takže nejspíš to bude zase pumpa.. :X
Větší úbytek začal po začátku používání nezáv. topení.. může to mít nějakou spojitost?

Ahojte,

 

Mám problém na RS.. začala se mi dost razantně ztrácet chlad. kapalina.. A to tak.. že po nalití nádobky na max. hladinu.. a ujetí 80km.. mám hladinu na 3/4.. pod ryskou max.. PO ÚPLNÉM VYCHLADNUTÍ je ryska na minimu!...

Nepoužil jsem ani nezávislé topení.. abych vyloučil tuto možnost.. Také jsem byl včera v servisu kde nebyla vidět na autě ŽÁDNÁ netěsnost.. vše suché.. Setkal se s tím někdo?

Protože podle TPI od Škodovky.. je tohle od roku 2015 problém a bude PŘETRVÁVAT do model roku 2020!!! :X 

 

Vodní pumpa již byla měněná.. a to v 30tkm +-.. nyní má auto 175t km. 

Vím že už tu podobné téma je, ale jedná se o únik kdy to šlo přes vodní pumpu.. a tento případ to rozhodně není. :(

 

Děkuji za jakoukoliv radu! :)

Upraveno od Ulipek

Jeho problém byl ale vyřešen výměnou pumpy a následně termostatem.. Tohle je zcela jiný problém.

Případů jako mám já.. bude čím dál více... a už eviduju pátou octavii s tímto probémem.. viz. TPI 2046852/4

 

kde Škoda auto sama neví KDE je problém.. a vyměnit se má postupně snad 4-5 dílů.. Kdy prodejní ceny jsou v 5místnejch částkách.. a ani tak to nemusí fungovat jak má..

 

Navíc Škodovka má v plánu dělat tento zmetek motorů až do model roku 2020!!!!!! :angry:

Upraveno od Ulipek

  • 1 měsíc později...

Tak dnes to same. Vybaflo to na mne ze neni voda. Otevru nadobku a fakt neni voda. Dolil jsem temer litr. 

Predpokladam, ze normalni to asi neni. Za 5000km coz je mesic a neco to jde na servis. Resili by ste to driv, nebo pockali zda to vytece/sezere to motor, nebo co ja vim co se s tim deje?

Rozhodně to řešit dokud je čas... Dělá to na 99% sání vzduchu které je chlazeno kapalinou.. Které prolíná.. :X Kolik km máš najeto?

Cca 80tisic.

Začni to řešit se Škodovkou hned.. Ať ti za včas vymění komponenty. Může to dělat EGR-saní-těsnění hlavy-hlava..

Ale většinou je problém v sání.. Pošleš mi číslo karoserie? zjistím ti zda tam máš taky to sání podle čísla (vadné) které prolíná vodou.. :X 

  • 5 týdnů později...

Caute,

 

Zjistuju divnej jev na mem aute..

kdyz auto zahreju.. jedu x desitek km.. auto rekne ze mam zkontrolovat hladinu chladici kapaliny... Otevru kapotu a je opravdu v nadobce neni kapalina videt vubec.. otevru vicko.. a podtlak vyzene chladici kapalinu na hladinu maxima...

 

dalsi jizdy se deje to same.. porad dokola..

 

pumpa vymenena zaroven s rozvodama (venkovnik unik zadny) 

 

diky za kazdou radu!

Tak vyměn sání s chladič nasávanýho vzduchu a budeš mít pokoj.

Vymeneno, nepomohlo...

egr vymenen.. nepomohlo.. (kvuli podezreni ohledne uniku chlad. kapaliny)

Upraveno od Ulipek

A těsnění pod hlavou si taky měnil

To je ted jako posledni varianta. 

Nejde mi do hlav ze kapalina ujde jen nekdy a sporadicky.. nejde do oleje a auto ani nijak nekouri..

 

ale pokud se tato situace neuklidni, bude na rade prave tesneni..

 

mas s tim uz nejake zkusenosti?

Mám, ale pokaždé to bylo vadné sání, které propouštělo a teklo to do čtvrtého válce.

To sání jsi dal doufám nové

Ano, to u vetsiny pripadu i u nas na servise.. ale v mem pripade tomu tak nebylo.. :/ Ano, nove a nejaktualnejsi nahradu ktera se da sehnat ze Skoda auto. To same i s egrem.. 

 

Myslis si tedy ze bude resenim problemu tesneni? Pokud ano, velice rad domluvim vymenu.. :) nezdalo se mi ze to muze byt timto.. protoze to zaclo delst az ted, po vymene egru... pred vymenou egru kapalina byla stala.. a sporadicky ubyvala.. ted strasne kolisa hladina a nevim proc :/ 

 

edit: sani se projevovalo ale ubytkem kapaliny.. ne kolisanim.. alespon u nas..

jakou mas ty zkusenost?

Upraveno od Ulipek

Vadný těsnění na comonrailu jsem ještě neviděl. To ale neznamená že nemuže být vadný.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.