Publikováno Prosinec 25, 201410 r Všetkým želám príjemné sviatky, podelím sa o zrejme ďalší problém s mojou RS-ou, dnes som dolieval zmes do ostrekovačov a všimol som si, že v nádržke chladiaceho systému mám málo kvapaliny, už zase pod čiarou označujúcou minimum. Prikladám aj foto, kde je vidieť aj fixkou spravenú krátku čiarku, ktorou som si označil výšku hladiny chladiacej kvapaliny presne 30.08.2014. Vtedy som dolial na odporúčanie servisného technika čistú destilovanú vodu tak, že hladina kvapaliny bola tesne pod označením max. A teraz po cca 4 mesiacoch vidím, že je kvapaliny menej, teda už málo a môžem čakať, kedy mi zase zasvieti výstraha. Keď som auto kupoval, tak mi ešte niekedy koncom marca, začiatkom apríla 2014, cca po týždni používania hneď po rannom naštartovaní zasvietila kontrolka poklesu hladiny chladiacej kvapaliny a už vtedy mi doliali v servise cca 2dcl chladiacej kvapaliny, ja som dolial cca 3dcl destilovanej vody na konci augusta 2014 a teraz zrejme čoskoro budem dolievať zase. Prosím o info, či je toto normálny jav, opäť porovnám s mojim druhým autom Seat Leon FR, 125kw, DSG, CR, ktoré malo 21.12.2014 tretie narodky a tam som ešte nič nedolieval. Žiadnu mláku som pod RS-ou doteraz nespozoroval, tiež neviem o bielom dyme z výfuku - aspoň mi nikto nič také nepovedal, že by videl. Keď to spočítam, tak za cca 9 mesiacov už bolo reálne doplnených 5dcl kvapaliny a už si ďalšie možno 2dcl pýta, čo s tým? Samozrejme, že pôjdem do servisu, môže to byť nejaký vážny problém alebo? Dík za rady...
Prosinec 25, 201410 r ťažko povedať,ale problémy s vodnou pumpou sú tu neustále ...chcelo by to systém natlakovať,zospodu odstrojiť a popozerať
Prosinec 25, 201410 r mám podozrenie, že strate chladiacej kvapaliny do istej miery pomáha aj používanie nezávislého kúrenia. Do dvoch 1.8 TSI s kúrením dolievam podstatne častejšie než do dvoch 1.6 MPI bez kúrenia.
Prosinec 25, 201410 r A meriaš to vždy pri studenom motore ? S fabriky ak sa neurobí poriadny predpredaj je to väčšinou na minime takže nejaké to doliatie sa dá pochopiť , tiež sa to ešte mohlo niekde odvzdušniť ... Zatiaľ by som sa toho nebál a sledoval to ...
Prosinec 25, 201410 r Autor Áno, vždy som to spozoroval pri studenom motore - servisný technik mi povedal, že po naštartovaní sa systém natlakuje a hladina stúpne, ale aj tak mi už raz a to bolo auto nové zasvietila kontrolka a bolo treba dolievať. A je tiež pravda aj to, že používam teraz denne nezávislé kúrenie, tak 2 až 3 krát za deň, možno to má súvis, ale to ja posúdiť neviem, v škodovke by to mali vedieť. Hladina kvapaliny s naštartovaným motorom je možno o 0,5 cm vyššie, to som ale nefotil - nie je dôvod. Tak ak niekto vie, či má nezávislé kúrenie vplyv na "straty" v systéme napíšte, Ď.
Prosinec 26, 201410 r No urcite ano vzdyt to ohriva vodu i v mororu takze kompletni kontrola a pokud to mas v zaruce neustale bych otravoval servis
Leden 2, 201510 r Koukni se do vlákna k 1.8 TSI. Podobné "příznaky" zaznamenalo víc lidí. Řešení je následující: dolít a pokud zmizí podruhé, tak reklamovat.
Únor 13, 20187 r Potvrzuji stejný problém.. I když vodní pumpa byla již jednou měněná... Teď najeto 175t km.. a voda je zase pryč... Takže nejspíš to bude zase pumpa.. :X Větší úbytek začal po začátku používání nezáv. topení.. může to mít nějakou spojitost?
Únor 15, 20187 r Ahojte, Mám problém na RS.. začala se mi dost razantně ztrácet chlad. kapalina.. A to tak.. že po nalití nádobky na max. hladinu.. a ujetí 80km.. mám hladinu na 3/4.. pod ryskou max.. PO ÚPLNÉM VYCHLADNUTÍ je ryska na minimu!... Nepoužil jsem ani nezávislé topení.. abych vyloučil tuto možnost.. Také jsem byl včera v servisu kde nebyla vidět na autě ŽÁDNÁ netěsnost.. vše suché.. Setkal se s tím někdo? Protože podle TPI od Škodovky.. je tohle od roku 2015 problém a bude PŘETRVÁVAT do model roku 2020!!! :X Vodní pumpa již byla měněná.. a to v 30tkm +-.. nyní má auto 175t km. Vím že už tu podobné téma je, ale jedná se o únik kdy to šlo přes vodní pumpu.. a tento případ to rozhodně není. Děkuji za jakoukoliv radu! Upraveno Únor 15, 20187 r od Ulipek
Únor 16, 20187 r Jeho problém byl ale vyřešen výměnou pumpy a následně termostatem.. Tohle je zcela jiný problém. Případů jako mám já.. bude čím dál více... a už eviduju pátou octavii s tímto probémem.. viz. TPI 2046852/4 kde Škoda auto sama neví KDE je problém.. a vyměnit se má postupně snad 4-5 dílů.. Kdy prodejní ceny jsou v 5místnejch částkách.. a ani tak to nemusí fungovat jak má.. Navíc Škodovka má v plánu dělat tento zmetek motorů až do model roku 2020!!!!!! Upraveno Únor 16, 20187 r od Ulipek
Březen 18, 20187 r Tak dnes to same. Vybaflo to na mne ze neni voda. Otevru nadobku a fakt neni voda. Dolil jsem temer litr. Predpokladam, ze normalni to asi neni. Za 5000km coz je mesic a neco to jde na servis. Resili by ste to driv, nebo pockali zda to vytece/sezere to motor, nebo co ja vim co se s tim deje?
Březen 20, 20187 r Rozhodně to řešit dokud je čas... Dělá to na 99% sání vzduchu které je chlazeno kapalinou.. Které prolíná.. :X Kolik km máš najeto?
Březen 20, 20187 r Začni to řešit se Škodovkou hned.. Ať ti za včas vymění komponenty. Může to dělat EGR-saní-těsnění hlavy-hlava.. Ale většinou je problém v sání.. Pošleš mi číslo karoserie? zjistím ti zda tam máš taky to sání podle čísla (vadné) které prolíná vodou.. :X
Duben 18, 20187 r Caute, Zjistuju divnej jev na mem aute.. kdyz auto zahreju.. jedu x desitek km.. auto rekne ze mam zkontrolovat hladinu chladici kapaliny... Otevru kapotu a je opravdu v nadobce neni kapalina videt vubec.. otevru vicko.. a podtlak vyzene chladici kapalinu na hladinu maxima... dalsi jizdy se deje to same.. porad dokola.. pumpa vymenena zaroven s rozvodama (venkovnik unik zadny) diky za kazdou radu!
Duben 18, 20187 r Vymeneno, nepomohlo... egr vymenen.. nepomohlo.. (kvuli podezreni ohledne uniku chlad. kapaliny) Upraveno Duben 18, 20187 r od Ulipek
Duben 18, 20187 r To je ted jako posledni varianta. Nejde mi do hlav ze kapalina ujde jen nekdy a sporadicky.. nejde do oleje a auto ani nijak nekouri.. ale pokud se tato situace neuklidni, bude na rade prave tesneni.. mas s tim uz nejake zkusenosti?
Duben 18, 20187 r Mám, ale pokaždé to bylo vadné sání, které propouštělo a teklo to do čtvrtého válce. To sání jsi dal doufám nové
Duben 18, 20187 r Ano, to u vetsiny pripadu i u nas na servise.. ale v mem pripade tomu tak nebylo.. :/ Ano, nove a nejaktualnejsi nahradu ktera se da sehnat ze Skoda auto. To same i s egrem.. Myslis si tedy ze bude resenim problemu tesneni? Pokud ano, velice rad domluvim vymenu.. nezdalo se mi ze to muze byt timto.. protoze to zaclo delst az ted, po vymene egru... pred vymenou egru kapalina byla stala.. a sporadicky ubyvala.. ted strasne kolisa hladina a nevim proc :/ edit: sani se projevovalo ale ubytkem kapaliny.. ne kolisanim.. alespon u nas.. jakou mas ty zkusenost? Upraveno Duben 18, 20187 r od Ulipek
Duben 18, 20187 r Vadný těsnění na comonrailu jsem ještě neviděl. To ale neznamená že nemuže být vadný.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.