Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, měl bych dotaz ohledně orientační ceny servisních prací na Škodě Superb II.

Narazil jsem na několik těchto aut různě po dražbách (finanční úřady) s tím, že u auta nejsou klíčky ani techničák. Pokud bych dražbu vyhrál, dostanu jen potvrzení o příklepu jako jediný doklad, a potom by bylo na mě, co s autem dál. 

Aby bylo auto použitelné, potřeboval bych poté vyměnit kompletně zabezpečení (dveřní zámky + defend lock) a vydat nově velký TP. Tušíte někdo, kolik by to mohlo stát? Pomůže případně servis i se zajištěním nového velkého TP (asi na základě evidenční kontroly)?

 

Předem děkuji za pomoc. 

Vloženo

Naprostej nesmysl koupit nějaké auto které stojí bůhvi jak dlouho bůhví kde a díky tomu bude ve stavu horším, než když koupáš to samé s 250.000km ... podle mě nesmysl, to se vyplatí koupit někomu na díly ... 

Vloženo

Možná kecám, ale u mého ani dveřní zámky nejsou, zbývá jen u volantu a defend, a hlavně nakódovat 2 nové dálky. To by mohlo stačit 10k.

Vloženo

@N@pster

Aj ja som si myslel,, že všetky Superby majú zámok na kľučke, ale nie je to tak. 

Minule mi písal duckito, ktorý sa nevedel dostať do auta kvôli vybitej baterke. On tam zámok nemá! 

Teraz čítam už o druhom majiteľovi, ktorý nemá zámok. 

Vloženo

Musel bych najit kpnfigurator,ktery jsem mel k autu. Existuje i zaslepka. Ja to tak resil u passata i golfa. U golfa jsem mel vepredu zadni kliky bez zamku a u passata jsem mel kalenou vlozku misto zamku. Pri vybiti baterky jsem rozbijel okna :D

Vloženo

Tak tak... 

Tu je video s krytkou. UK verzia.  

A takto dopadne, keď chceš dať dole krytku a nemáš ju (sorry duckito, ale posielam ako výstrahu pre ostatných). :)

image1.jpeg

Vloženo
V 20. 2. 2018 na 18:30, marpa napsal:

Aby bylo auto použitelné, potřeboval bych poté vyměnit kompletně zabezpečení (dveřní zámky + defend lock) a vydat nově velký TP. Tušíte někdo, kolik by to mohlo stát? Pomůže případně servis i se zajištěním nového velkého TP (asi na základě evidenční kontroly)?

očividně jdeš do něčeho o čem vůbec nic nevíš. Auto nemusí být vůbec přihlášené, tím pádem může být získání velkého techničáku neřešitelným problémem.

Nejvíce však záleží, jak dlouho auto stálo - pokud to bylo rok a více, pravděpodobně budeš muset vyměnit gumy (budou šišaté), zgenerálkovat brzdy (budou zarezlé), kompletně vyčistiti palivový systém (určitě před tím nestartovat - zdegradovaná biosložka je prevít a rozkládá se už po třech měsících).

Auto bylo zabaveno někomu, kdo moc dobře věděl, že o něj přijde = nevíš, co mu udělal.

Podle mě tahle auta nejsou pro laiky.

Vloženo

Ahoj , děkuji všem za příspěvky. Zvlášť Wittmannovi, který mě přesvědčil o riziku takové koupě. Neplatič nemá zájem prodat auto ve slušném stavu, když je k tomu donucen exekucí. K autu nejsou klíčky ani TP i přes příkaz exekutora.

Ještě jednou díky a přeji mnoho kilometrů bez nehod.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...