petous22 Vloženo 13. Březen 2018 Sdílet Vloženo 13. Březen 2018 Však jo, max. výkon má na dnešní emisní testy minimální vliv, ale průběh výkonu ve středních otáčkách naopak zásadní. Nová 1.5TSI je proti starší 1.4TSI taky ospalejší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek22 Vloženo 13. Březen 2018 Sdílet Vloženo 13. Březen 2018 Nutno připomenout, že u RS 245 je i jiné, trochu větší turbo. To dává sice více vzduchu hlavně ve vyšších otáčkách, ale negativem je větší zpoždění, turboefekt. Ten se projeví právě v nízkých a trochu i v středních otáčkách. Myslím, že jiné převody a větší turbo jsou hlavní příčinou uváděného "divného" chování RS 245 oproti R 220 (předpokládám stejnou hmotnost obou srovnávaných aut). Vynechání nepřímého vstřiku bylo jen proto, že se změnily homologace (prudké akcelerace, náročnější měřící cyklus WLTP ověřovaný v reálném provozu RDE). Trik s nepřímým vstřikováním v nízkých otáčkách, kdy se dříve měřily emise už je zbytečný. Všechny přímovstřikové motory už budou muset časem mít filtr pevných částic. Škoda jen ztráty příjemných vedlejších vlastností dvojího vstřikování (čistý sací trakt, nouzové dojetí v případě závady na vstřikovači jednoho systému, nižší spotřeba v některých režimech jízdy ... ). 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 13. Březen 2018 Sdílet Vloženo 13. Březen 2018 To jsi napsal naprosto presne a co zasirani karbonem? Prvni primovstriky koncernu na to dost trpely, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
9300 Vloženo 13. Březen 2018 Autor Sdílet Vloženo 13. Březen 2018 (editace) Díky za názory, každopádně až bude auto zajeté, obě půjdou na brzdu a určitě se podělím o výsledky. Karbon bude u přímo vstřiků vždy problém, týká se to i nových motorů, na sání řešitelné, s usazováním na vstřicích to bude horší... Co mě ještě trápí a před koupí jsem netušil, že už se do toho lije pleťová voda - 0W20 VW508..., netuší někdo jak se škodovka staví k tomu, kdybych tam chtěl dát něco s VW502 ať už 5W30/40 nebo 0W40? V manuálu jsou vypsané všechny tyhle specifikace, ale nejsou rozepsané pro jednotlivé motorizace... Editováno: 13. Březen 2018, autor: 9300 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schrapnel Vloženo 14. Březen 2018 Sdílet Vloženo 14. Březen 2018 Ahoj, ak si dnes objednám O3 RS 2.0 TSI, tak už budem mať filter pevných častíc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek22 Vloženo 14. Březen 2018 Sdílet Vloženo 14. Březen 2018 Ano, motor v RS245 měl jako první předepsaný olej 0W-20. A má proto i jiné olejové čerpadlo a asi i další úpravy mazání. V čem je jiné a jestli je např. stále dvojstupňové (jako u RS 220, tlak 1,2 až 2,1 bar do 4 500 ot. a 3,5 až 4 bar nad 4 500 ot.) se mi zatím nepodařilo zjistit. Motory řady EA 888 mají mazáni všech částí motoru a chlazení pístů velmi komplikované - více viz. např. dílenské učební pomůcky SPP č.99. Proto bych přísně používal jen a pouze předepsanou specifikaci oleje. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 14. Březen 2018 Sdílet Vloženo 14. Březen 2018 před 15 hodinami, 9300 napsal: Díky za názory, každopádně až bude auto zajeté, obě půjdou na brzdu a určitě se podělím o výsledky. Karbon bude u přímo vstřiků vždy problém, týká se to i nových motorů, na sání řešitelné, s usazováním na vstřicích to bude horší... Co mě ještě trápí a před koupí jsem netušil, že už se do toho lije pleťová voda - 0W20 VW508..., netuší někdo jak se škodovka staví k tomu, kdybych tam chtěl dát něco s VW502 ať už 5W30/40 nebo 0W40? V manuálu jsou vypsané všechny tyhle specifikace, ale nejsou rozepsané pro jednotlivé motorizace... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gladiator1980 Vloženo 22. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2018 (editace) V 13. 3. 2018 na 14:08, mirek22 napsal: Nutno připomenout, že u RS 245 je i jiné, trochu větší turbo. To dává sice více vzduchu hlavně ve vyšších otáčkách, ale negativem je větší zpoždění, turboefekt. Ten se projeví právě v nízkých a trochu i v středních otáčkách. Myslím, že jiné převody a větší turbo jsou hlavní příčinou uváděného "divného" chování RS 245 oproti R 220 (předpokládám stejnou hmotnost obou srovnávaných aut). Vynechání nepřímého vstřiku bylo jen proto, že se změnily homologace (prudké akcelerace, náročnější měřící cyklus WLTP ověřovaný v reálném provozu RDE). Trik s nepřímým vstřikováním v nízkých otáčkách, kdy se dříve měřily emise už je zbytečný. Všechny přímovstřikové motory už budou muset časem mít filtr pevných částic. Škoda jen ztráty příjemných vedlejších vlastností dvojího vstřikování (čistý sací trakt, nouzové dojetí v případě závady na vstřikovači jednoho systému, nižší spotřeba v některých režimech jízdy ... ). A proto kdo máte RS220 tak si ji ceňte, pečuje o ní a neprodavejte. A někdo i zjistil že rs3 162kw měřený sériový stroj na valcich tak naměřili necelých 180kw bez chipu. Zvláštní ale věřil bych tomu. Moje RS220 mi chvílemi přijde že má o dost vyšší výkon ve vyšších otáčkách. Mám ji plně vyservisovanou a neměnil bych navíc pofaceliftova není moc pěkná, za další žádný dpf a jiné kazitko a jistota přímého a neprimeho vstřikování že se nezanesou soucasti motoru karbonem hlavně sání jak tomu bylo před inovací. ERESAKUM ZDAR Editováno: 22. Srpen 2018, autor: Gladiator1980 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2018 Toto není téma o motorových olejích, tak to laskavě respektuj! Příspěvek mimo téma odstraněn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojtas70 Vloženo 22. Březen 2019 Sdílet Vloženo 22. Březen 2019 Zdravím všechny.. měl jsem novou RS III 162 kw r.v. 2013, najel s ní 38 tisíc a prodal. Jezdila víc než super. motor dobře zajetý. Nyní RS 245 a zatím strašná bída, najeto 2500 teprve. Výkon nic moc.. Za další mi kolem 3500 otáček na cca 1 s zvadne a ihned opět letí do otáček, skoro jako když se přidírá motor.. máte někdo zkušenost ? Píšu nejdřív sem, než to budu reklamovat.. díky za případné odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 22. Březen 2019 Sdílet Vloženo 22. Březen 2019 Máš už 245 s filtrem pevných částic? Musíš to asi porovnat s jinou 245 nejlépe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojtas70 Vloženo 22. Březen 2019 Sdílet Vloženo 22. Březen 2019 před 1 hodinou, Hurikan88 napsal: Máš už 245 s filtrem pevných částic? Musíš to asi porovnat s jinou 245 nejlépe ano mám s filtrem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom447 Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 (editace) Zdravim, chtěl bych se zeptat. Jaký typ DSG7 je u RS 245 ? Jestli tam jsou suché nebo mokré spojky. Chci koupit starší r.v. 2017 a prodejce mi napsal, že tam jsou suché. Což mě trochu zarazilo u takového výkonu. Díky ;) Editováno: 17. Květen 2019, autor: Tom447 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 DSG se suchými spojkami je u aut s točivým momentem do 250Nm včetně. To RS 245 tak trochu nesplňuje Je tam DQ381 https://www.automobilrevue.cz/rubriky/testy/svezli-jsme-se/skoda-octavia-rs-245-ukazka-ceskeho-umu_45907.html 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom447 Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 Tak potom nechápu, proč mi prodejce napsal takový kec, zřejmě tomu moc nerozumí.? Děkuji za rychlou odověď. ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sucha245 Vloženo 14. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2019 V 11. 3. 2018 na 20:40, 9300 napsal: Zdravím, před pár dny jsme si vyzvedl svoji RS245, motor samozřejmě ze začátku šetřím, jen jsem chtěl zkusit výkonnostní rozdíl oproti kolegově RS 220 2014, no a musím říct že u 220 je zrychlení pružnější (na 3 zrychlení z 80 na 130 např) je tam opravdu znatelný rozdíl, není to pouze můj názor. U nových aut by neměl být výkon omezen nebo se pletu? Předem děkuji za každou reakci. :-) EDIT: oba jsou to manuály Po 13 000 by mělo mit plný výkon řídící jednotka auto pustí na100 výkon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas51 Vloženo 19. leden 2020 Sdílet Vloženo 19. leden 2020 V 22. 3. 2019 na 17:28, vojtas70 napsal: Zdravím všechny.. měl jsem novou RS III 162 kw r.v. 2013, najel s ní 38 tisíc a prodal. Jezdila víc než super. motor dobře zajetý. Nyní RS 245 a zatím strašná bída, najeto 2500 teprve. Výkon nic moc.. Za další mi kolem 3500 otáček na cca 1 s zvadne a ihned opět letí do otáček, skoro jako když se přidírá motor.. máte někdo zkušenost ? Píšu nejdřív sem, než to budu reklamovat.. díky za případné odpovědi. Ahoj mam pozoruji to same. Resil si to nejak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.