Přejít na obsah

Nouzový režim


Tony350z

Doporučené příspěvky

  • o 6 měsíců později...

Dobrý den, mám problém s Octavia II 1,6 TDI, 77 kw, rok 2009. Při jízdě padá do náhradního režimu, bliká žhavení a otáčky se zastaví na cca 2500 a svítí DPF filtr.  Diagnostika hází: Neznámý chybový kód. Na fórum jsem našel už nějaké typy tak jsem vyzkoušel vyměnit EGR ventil, váhu vzduchu, senzor odchylku tlaku a udělal jsem regeneraci DPF filtru. Po tomto všem DPF filtr přestal svítit, auto jede chvíli normálně a pak zase bliká žhavení a auto skočí do náhradního režimu, když auto chcípnu a znovu nastartuji tak auto zase jede chvíli. Poraďte prosím co s tím, už si nevím rady. Děkuji předem za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Poradí někdo padá do nouzáku, nový palivový filtr, čidlo tlaku, regulační ventil, vyzkoušeny jiné vstřiky beze změny.

Log:

  Addresa 01: Motor       Labely: SVO\03L-906-023-CAY.clb

Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 023 AG    HW: 03L 906 023 AG
           Systém a/nebo verze: 1,6l R4 CR td H23 5697
                      Kódování: 00114014030400080000
                   Číslo dílny: WSC 73430 031 00999
              ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023AG 001003 (SK35)
                      VCID: 6BD1ADA0824DCE46511-803E
1 nalezena chyba:
 
10116 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail 
          P0087 00 [104] - príliš nízký
          Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 8
                    Kilometry: 144305 km
                    Datum: 2045.14.15
                    Čas: 14:53:16
 
 
Readiness: 0000 0000
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Ahoj,

velmi vyjimecne, pri jizde z pravidla do kopce mi Octavia skoci do nouzoveho rezimu, ulozi se vetsinou chyba P0087, vyjimecne to udela pokud jedu z kopce na volnobeh a dole je kopec, stoupnu na plyn z vice nez 50% a skoci do nouzaku, v tuto chvili ulozi i chybu P229A (vcetne P0087). Udajne tlak na railu prilis nizky.

 

Zacalo to delat priblizne 1500 po vymene palivoveho filtru.

Vymeneno uz bylo cidlo na railu, regulator tlaku na railu a znova palivovy filtr. Bohuzel nepomohlo.

 

Auto normalne jezdi, jede i 180,- a nic se nestane, clovek to muze hnat i jezdit s podtocenym motorem a nespadne, pak ale kdyz to nejmene potrebuje, tak to spadne...

 

Vstriky se pres diagnostiku tvari pry normalne, na filtru ani na cidle nesly piliny videt, takze cerpadlo se snad nepridira a striky snad ziji. 

 

Dekuji za rady,

Dan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím vás.
Mám problém s prvním startem, vždy po prvním startu a odjezdu padne auto cca do 2km do nouzového režimu.  Bohužel je divný že to udělá jen jednou (minimálně krát 2x za sebou) za den. Píše to porucha motoru do servisu a svítí žhavení. Mechanik dával jiné turbo (vypadalo jak nové, údajně najeto jen 8000tis, koupené z internetu), zkoušel i jiný ventil N75,ale beze změny, hadičky prý také v pořádku. Mechanik už si s tím neví rady a tlačí mi do nového turba. Je mu ale divné, že to udělá jen jednou denně. Nemá někdo zkušenost či dobrou radu čím by to mohlo být? Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím vás.
Mám problém s prvním startem, vždy po prvním startu a odjezdu padne auto cca do 2km do nouzového režimu.  Bohužel je divný že to udělá jen jednou (minimálně krát 2x za sebou) za den. Píše to porucha motoru do servisu a svítí žhavení. Mechanik dával jiné turbo (vypadalo jak nové, údajně najeto jen 8000tis, koupené z internetu), zkoušel i jiný ventil N75,ale beze změny, hadičky prý také v pořádku. Mechanik už si s tím neví rady a tlačí mi do nového turba. Je mu ale divné, že to udělá jen jednou denně. Nemá někdo zkušenost či dobrou radu čím by to mohlo být? Chyba P2563,- Snímač polohy ovládača plniaceho tlaku na ventile turba, neplatný - pasivný alebo sporadický signál. Snímač v dokumentácii je označovaný ako G581. Děkuji za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 rok později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 5 let později...

Zdrávim potreboval by som od Vás radu neviem prist na chybu Škoda octavia 2 2011 1.6TDI 77kw auto pri výzšich vonkajších teplotách hodí do núdzového režimu keď ho nechám dochladiť chvilu a vyradím zase ide normálne ..auto to robí iba cez leto cez zimu vobec ,vymenil som termostat lebo ukazovalo zle aj teplotu na budíku myslel som že to pomôže ale nepomohlo .Viete mi poradiť čo to môže byt? Ďakujem za odpoved .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...