Tony350z Vloženo 25. Duben 2013 Sdílet Vloženo 25. Duben 2013 Zdravim, zaciatkom tyzdna mi spadol motor do nudzoveho rezimu, blikalo zhavenie a tocil max do tych 2600otacok... screen z diagnostiky je tu, neviete niekto poradit? DAKUJEM m.bmp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony350z Vloženo 26. Duben 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. Duben 2013 tak odpoviem si sam, bol problem s tlakom nafty, vymenil som filter naftovy... interval na menenie je 90 000km, v skodovke mi povedali ze to je vela km.. budem menit kazdych 20-30.... nebude to na skodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony350z Vloženo 25. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 No po urcitej dobe zasa hneva a pada do nudzaku teraz pre zmenu ina chyba, nejake rady a napady? Log-TMBDT21Z8B2160927.txt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kyselinka Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 Uz ti Jardo vedla odpovedal buď čidlo nebo ti CR pumpa dává moc tlaku, resp regulace tlaku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony350z Vloženo 25. Listopad 2013 Autor Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lacatej Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Dobrý den, mám problém s Octavia II 1,6 TDI, 77 kw, rok 2009. Při jízdě padá do náhradního režimu, bliká žhavení a otáčky se zastaví na cca 2500 a svítí DPF filtr. Diagnostika hází: Neznámý chybový kód. Na fórum jsem našel už nějaké typy tak jsem vyzkoušel vyměnit EGR ventil, váhu vzduchu, senzor odchylku tlaku a udělal jsem regeneraci DPF filtru. Po tomto všem DPF filtr přestal svítit, auto jede chvíli normálně a pak zase bliká žhavení a auto skočí do náhradního režimu, když auto chcípnu a znovu nastartuji tak auto zase jede chvíli. Poraďte prosím co s tím, už si nevím rady. Děkuji předem za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Upraven název a vlákna sloučena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 28. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2013 zacal bych tim ze zajedes na poradnou diagnostiku a pak sem napises co ti vycetla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 13. Duben 2014 Sdílet Vloženo 13. Duben 2014 Poradí někdo padá do nouzáku, nový palivový filtr, čidlo tlaku, regulační ventil, vyzkoušeny jiné vstřiky beze změny. Log: Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-023-CAY.clb Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 023 AG HW: 03L 906 023 AG Systém a/nebo verze: 1,6l R4 CR td H23 5697 Kódování: 00114014030400080000 Číslo dílny: WSC 73430 031 00999 ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023AG 001003 (SK35) VCID: 6BD1ADA0824DCE46511-803E 1 nalezena chyba: 10116 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail P0087 00 [104] - príliš nízký Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 8 Kilometry: 144305 km Datum: 2045.14.15 Čas: 14:53:16 Readiness: 0000 0000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 13. Duben 2014 Sdílet Vloženo 13. Duben 2014 vysokotlak dava dost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dandyk Vloženo 7. Březen 2017 Sdílet Vloženo 7. Březen 2017 Ahoj, velmi vyjimecne, pri jizde z pravidla do kopce mi Octavia skoci do nouzoveho rezimu, ulozi se vetsinou chyba P0087, vyjimecne to udela pokud jedu z kopce na volnobeh a dole je kopec, stoupnu na plyn z vice nez 50% a skoci do nouzaku, v tuto chvili ulozi i chybu P229A (vcetne P0087). Udajne tlak na railu prilis nizky. Zacalo to delat priblizne 1500 po vymene palivoveho filtru. Vymeneno uz bylo cidlo na railu, regulator tlaku na railu a znova palivovy filtr. Bohuzel nepomohlo. Auto normalne jezdi, jede i 180,- a nic se nestane, clovek to muze hnat i jezdit s podtocenym motorem a nespadne, pak ale kdyz to nejmene potrebuje, tak to spadne... Vstriky se pres diagnostiku tvari pry normalne, na filtru ani na cidle nesly piliny videt, takze cerpadlo se snad nepridira a striky snad ziji. Dekuji za rady, Dan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habryš Vloženo 14. Březen 2018 Sdílet Vloženo 14. Březen 2018 Zdravím vás. Mám problém s prvním startem, vždy po prvním startu a odjezdu padne auto cca do 2km do nouzového režimu. Bohužel je divný že to udělá jen jednou (minimálně krát 2x za sebou) za den. Píše to porucha motoru do servisu a svítí žhavení. Mechanik dával jiné turbo (vypadalo jak nové, údajně najeto jen 8000tis, koupené z internetu), zkoušel i jiný ventil N75,ale beze změny, hadičky prý také v pořádku. Mechanik už si s tím neví rady a tlačí mi do nového turba. Je mu ale divné, že to udělá jen jednou denně. Nemá někdo zkušenost či dobrou radu čím by to mohlo být? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Březen 2018 Sdílet Vloženo 14. Březen 2018 Bez řádné diagnostiky a výpisu chyb je to prakticky bez šance. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habryš Vloženo 14. Březen 2018 Sdílet Vloženo 14. Březen 2018 (editace) Diagnostika P2563 .. stačí vymazat za jízdy a auto zas normálně jede Editováno: 19. Březen 2018, autor: Habryš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habryš Vloženo 19. Březen 2018 Sdílet Vloženo 19. Březen 2018 Zdravím vás. Mám problém s prvním startem, vždy po prvním startu a odjezdu padne auto cca do 2km do nouzového režimu. Bohužel je divný že to udělá jen jednou (minimálně krát 2x za sebou) za den. Píše to porucha motoru do servisu a svítí žhavení. Mechanik dával jiné turbo (vypadalo jak nové, údajně najeto jen 8000tis, koupené z internetu), zkoušel i jiný ventil N75,ale beze změny, hadičky prý také v pořádku. Mechanik už si s tím neví rady a tlačí mi do nového turba. Je mu ale divné, že to udělá jen jednou denně. Nemá někdo zkušenost či dobrou radu čím by to mohlo být? Chyba P2563,- Snímač polohy ovládača plniaceho tlaku na ventile turba, neplatný - pasivný alebo sporadický signál. Snímač v dokumentácii je označovaný ako G581. Děkuji za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 19. Březen 2018 Sdílet Vloženo 19. Březen 2018 EGR je v poriadku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P9h Vloženo 7. Duben 2018 Sdílet Vloženo 7. Duben 2018 Zdravím, cca po 2 hodinách auto z ničeho nic začalo ztrácet výkon až spadlo do nouzového režimu a začalo blikat zhaveni a pozastavení se motor klepal. Nevíte prosím někdo co by to mohlo být??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Duben 2018 Sdílet Vloženo 7. Duben 2018 V 14. 3. 2018 na 17:53, Pawouk napsal: Bez řádné diagnostiky a výpisu chyb je to prakticky bez šance. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P9h Vloženo 9. Duben 2018 Sdílet Vloženo 9. Duben 2018 V 7. 4. 2018 na 12:02, Pawouk napsal: Tak auto bylo na diagnostice a nefunguje druhy válec. Prosím o nějaké rady co s tím. Dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 9. Duben 2018 Sdílet Vloženo 9. Duben 2018 To je opravdu velmi kvalitní diagnostika plná informací, že nevím ze které dříve čerpat... no proč ten druhý válec nechce jet ti neřekli ? Že by vstřikovač ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P9h Vloženo 9. Duben 2018 Sdílet Vloženo 9. Duben 2018 Nejspíš vstřikovač Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Walchanjan1990 Vloženo 14. Duben 2019 Sdílet Vloženo 14. Duben 2019 Ahoj, vyřešil už tu záhadu? Mě to taky začalo dělat bliká žhavení a jde to do nouzáku a hází to kód P0087. Ale když natankuju tak je klid a pak za nějakou dobu to dělá zas a nevím co už ☹️ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 23. Květen 2019 Sdílet Vloženo 23. Květen 2019 Tak mne dnes po starte naskocila kontrolka zhavenia a maxidot vypisal do servisu, zavada motoru. Nejaka kuna alebo potkan mi rozkusali kabelaz k EGR. Banalita ale auto v nudzovom rezime, nechcem si predstavit, ze sa to stane niekde 1000km od domu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamko8819 Vloženo 1. Července Sdílet Vloženo 1. Července Zdrávim potreboval by som od Vás radu neviem prist na chybu Škoda octavia 2 2011 1.6TDI 77kw auto pri výzšich vonkajších teplotách hodí do núdzového režimu keď ho nechám dochladiť chvilu a vyradím zase ide normálne ..auto to robí iba cez leto cez zimu vobec ,vymenil som termostat lebo ukazovalo zle aj teplotu na budíku myslel som že to pomôže ale nepomohlo .Viete mi poradiť čo to môže byt? Ďakujem za odpoved . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.