Prosinec 13, 20195 r Funguje to aj s ELM327. Do mobilu si stiahneš appku VAG DPF pripojiš k ELM a čítaš aktuálne dáta o DPF pri zapnutom motore.
Prosinec 16, 20195 r Tu hodnotu máš i ve VCDS: Jen je v litrech. Pokud počítám správně, filtr je už víc než plný.
Prosinec 16, 20195 r Ja mám 0.16l. Už mám dohodnuté čístenie. Takže hodnota nespálitelného popolčeka je silné teoretická hodnota. Aj keď si myslím, že najväčší problém u mňa spravila voda, ktorá mi tiekla.
Prosinec 16, 20195 r A už ti aj svieti kontrolka? Ci kedy akože to začína svietiť? Kam to ideš cistit? Cena? V BA berú 180. Vycistia na 99%.. Mne sa zatiaľ voda netrati.
Prosinec 16, 20195 r Kontrolka nesvietí, DPF regeneruje po 350-400km ale bol som v sobotu na meraní výkonu a výsledok je taký, že chýba 10koní a 20Nm. Priebeh taký ako má byť. Ale nechcelo to pri servisnej regenerácii zregenerovať na 0g skončilo to na 2,5g a bol tam veľký rozdiel medzi tlakom pred a za DPF. Keď už svieti kontrolka tak je podľa mňa zapchaté úplne a nevie regenerovať už. Voda sa mi tratila kvôli prasknutému IC. DPF mi vyčistia vo Vrbovom. Cena 150€ s tým, že si to DPF musím vymontovať sám inak cena 350-400€. Som zvedaví či sa zmení aj zvuk motora po vyčistení, niekto tu v téme písal, že sa to rachtanie vytratilo.
Prosinec 16, 20195 r Tie hodnoty km ktoré udávaš mi absolútne nesedia. Dpf Ko a regeneruje po 350-400 km mne to regeneruje po 120-130 a zatiaľ som to ani neriešil ale cítim po plyne že sa tomu nejak nechce asi to rozoberiem a dám to vyčistiť len ako sú na tom vstreky ani boh nevie.Už som sa za tie roky naučil jedno nejeb do toho dokiaľ to nehryzie. Upraveno Prosinec 16, 20195 r od marian.marcin
Prosinec 16, 20195 r Tak KO nieje možno úplne ale taká je realita. Neriešim to, dám to vyčistiť. Keď som sa pýtal v tom servise kde čistia DPF, že či už mali takéto niečo, že bral motor vodu a zasralo DPF tak povedal, že 5 krát. Dve octavie, jeden seat leon a dva golfy.
Prosinec 16, 20195 r Zanesený filter nemože regenerovať po 400 km to je blbosť-nič v zlom. Upraveno Prosinec 16, 20195 r od marian.marcin
Prosinec 16, 20195 r Mam aj passat b7, keď som bol v servise vw ponúkali mi prehriatie nového softvéru, vraj to zvýši trosku výkon, ale bude dpf regenerovať každých cca 500km, tak koli tomu to trosku viac zožerie, ale vraj to nepostrehnem... teraz to robí až keď sa zaplní na určité %.. Ten SW som. Si nedával, keďže auto je chipnute a nechcel som ten chip zrušiť.... Pravdepodobne O3 uz ma ten novší SW lebo aj kamošovi na 1.6tdi to tak vypaluje po cca 450-500km...nieco na tom urcite bude.
Prosinec 16, 20195 r @marian.marcin skúsim to teraz presnejšie sledovať podľa VAG DPF a napíšem sem. Ale objem olejového popolčeka mám 0.16l a gramáž aktuálne na 64,5. Ako som písal, možno nieje KO úplne ale je tam väčší rozdiel tlaku pred a za DPF a preto to nasvedčuje, že ten motor to trocha dusí. Preto aj nižší výkon pri meraní. Inak mal tam potom po mne Skoda Octavia 3 Scout rovnaký motor a ten mal tiež menší výkon 177k a 372Nm a tiež mal zasraté DPF, výkon po úprave ale pekný 213k a 440Nm. Ja si myslím, že u mňa to robí tá "voda" čo sa mi strácala.
Prosinec 16, 20195 r Dal by som to vyčistiť lebo ma to pravdupovediac sere no mám trochu obavu aby som s tým nemal potom problém.Pomohlo by ak by sa ozval niekto kto to dával čistiť a má to naďalej funkčné.Predsa len nové -repasované dpf stojí cca 1500 a vstreky niesu tiež za babku takže dobrá rada stojí groš
Prosinec 16, 20195 r Určite sem napíšem svoju skúsenosť. Dávajú na to pol roka záruku. Stále aj tak mám obavu, že po vyčistení to DPF nebude mať takú účinnosť. Ak to bude OK tak potom nemám obavy kúpiť ďalšiu Octaviu aj s 300tkm. Filter na skoda-dieloch majú za cca 1100€ čo by som v prípade nutnosti akceptoval a tak isto aj cenu vstrekov 200€.
Prosinec 17, 20195 r Moj filter ma objem olejoveho popola akutalne 0.14l pri vyse 205t km. Aktualne som menil snimac odchylky tlaku vyfukovych plynov. Podla VCDS sa filter regeneroval po vyse 600-650km (100-150km som najazdil s chybou snimaca). Inak nie je DPF v skoda servisoch za nizsiu cenu? Nejaky economy diel alebo cosi podobne...kedysi som cital o tom, ze tieto filtre by mali mat cenovku okolo 400 eur.
Prosinec 18, 20195 r suri. mi našiel cenu cca 2200€ za DPF pre môj motor. V eshope skoda-diely je za cca 1100€ teda neviem čomu mám veriť. Ak by bola economy verzia od škodovky za cenu podstatne nižšiu to neviem. (radi sa nabalia na všetkom všetci).
Prosinec 18, 20195 r S Tým že skoda diely ponúkajú iba repasovaný diel za cca1100+400 vrátna záloha za vrátenie starého takže to je asi tá Eco varianta.
Prosinec 18, 20195 r @marian.marcinano, ale na pristrojovke svietil "vrtulnik", tak som to napichol na diagnostiku a chyby boli tieto. V sekcii superb som nasiel na toto temu a symptomy aj chyby boli totozne. Takisto som si to potvrdil aj z inych zdrojov. Kable boli ok, hadice tiez, tak nic ine neostavalo. Address 01: Engine (J623-CKFC) Labels:. 04L-907-309-V1.clb Part No SW: 04L 906 021 DT HW: 04L 907 309 D Component: R4 2,0L EDC X22 8127 Revision: 83X22--- Coding: 111D003A036401090000 Shop #: WSC 92521 052 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906021DT 002008 ROD: EV_ECM20TDI01104L906021DT_002.rod VCID: 7AFB47EFFDDF509FD7-802F 2 Faults Found: 5158 - Diesel Particulate Filter; Differential Pressure Sensor P2456 00 [096] - Intermittent Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 5253 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2452 00 [172] - Elect. Malfunction MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 44 Mileage: 205037 km Date: 2000.00.00 Time: 00:00:00 Engine speed: 0.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 60 įC Intake air temperature: 59 įC Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 12.140 V Unlearning counter according OBD: 40 Particle filter: air pressure sensor 1 bank 1: raw value: 1057 hPa Particl.filt.: different.press.sensor 1 bank 1: adaptat. value: 129 hPa Par.fil: diff.pr.sens.1 bank 1: offset: -129 hPa Particl.filt.: differential pressur.sensor 1 bank 1: dyn.offset: -150 hPa Extern.temp.sens.1 bank 1: raw value: 8.0 įC Particle filter: soot mass measured: -13.77 g Particle filter: soot mass calculated: 21.08 g
Prosinec 19, 20195 r Veľmi pekne ďakujem.Tak vrtulník doma ešte nemám ale čo nie je môže byť :-) Upraveno Prosinec 19, 20195 r od marian.marcin
Prosinec 22, 20195 r Zdravim, dnes som skúšal zase vyčítať nakolko mam zaneseny ten filter.. Tak pokiaľ sa nemýlim na nejakých 59.8g, pokiaľ viem kapacita je 70g. Kontrolka zatiaľ nesvieti, ale aj tak by asi bolo dobre ho dat vycistit, dosť často sa vypaluje.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.