Publikováno Květen 20, 20187 r Zdravím, chtěl bych se Vás zeptat na zkušenosti s chipem 2.0TDI 110kW (ne Rs). Má otázka je celkem jednoduchá, stačí pouze chiptuning od Tdifun(pokud ještě dělá úpravy, protože jeho stránky vypadají celkem neaktualizovaně a email se mi od něj vrátil zpět jako nedoručený). Nebo je potřeba (pokud budou vůbec pasovat, má někdo za sebou?) i vyměnit vstřiky za silnější z O3 Rs 135kw, + turbo-popřípadě jaké značení? Výsledek aspoň 135kW nechci ten motor úplně zničit. Motor CKFC,převodovka manuální, aktuálně najeto 70000km. Bylo by super, kdyby sem napsali zkušenosti členové, co již chip nějakou dobu mají a jak se vůz chová (pokud možno po pravdě :D), popřípadě jestli se vraceli zpět na původní mapu, či co už díky tomu museli měnit a hlavně, kolik s tím už mají najeto. Většinou všude čtu, jak mají čerstvě Chip a jak je to super ale už nikdo nenapíše, jak na tom je auto po třeba 50kkm...Předem díky za odpovědi, pokud jsem měl lépe hledat, tak se omlouvám. Upraveno Květen 20, 20187 r od Ivan Iwanovič
Květen 21, 20187 r Autor Nikdo neporadí? Ani s tím, zdali je vůbec možné vyměnit fyzicky ks za ks turbo a vstřiky z O3 Rs 2.0Tdi 135kW na 03 2.0Tdi 110kW? To je opravdu záživnější řešit syčení od výfuku nebo zda zvýší výkon brakování airboxu? Btw nezvýší, jo a všechny sportovní filtry jsou jen placebo. Upraveno Květen 21, 20187 r od Ivan Iwanovič
Červenec 4, 20187 r Zdraviiim. Mám tento typ motora na svojej O3 a je cipnuty v Profituning SK na 145kW, keď som mal najazdených cca 50.000 km. To sa nedá porovnať ako teraz jazdiiii. Palec hore
Červenec 10, 20187 r A mas manualnu alebo dsg prevodovku? Ja mam zdvihnuty vykon SW upravou na 136 kW (2.0 tdi 110kW, dsg)
Srpen 15, 20187 r Zdravím, po chipu 2.0tdi 110kW na odbrzděných 134,9kW 389,1Nm, se mi při překročení rychlosti cca 210km/h rozbliká kontrolka žhavení a na diagnostice vyběhne závada snímač 1 teploty výfukových plynů. (auto nepadne do nouzáku a kontorlka žhavení po chvilce zmizí, a po opětovném nastartování je závada pryč do doby překročení rychlosti cca 210km/h) Snímač jsem dal nový a závada se tím nevyřešila, opět po překročení rychlosti cca 210km/h se rozsvítila stejná závada. Před chipem se závada neprojevovala, nyní byl vrácen originál software a závada se již neprojevuje. Nemáte někdo podobnou zkušenost, případně jaký výkon jde na tento motor dát bez závad?
Srpen 24, 20187 r před 10 hodinami, boldizar6b napsal: Ja mam chipnute na 139kw 432nm a ide vyborne, priebeh vykonu pekny, taha super Máš manual a nebo dsg a kolik najeto?Zkoušel jsi maximální rychlost a bylo vše bez závad? Jinak dělal mi to motrpower, což je profík, musela se udělat korekce o 1kw výkon dolu a asi 12Nm dolu a teď je to bez závad. Až budu doma hodím sem grafy. Je to zvláštní, spoustu O3 chipoval i na výší výkon a bylo to bez závad. Mám asi hold blbej kus. Před úpravou jsem měl nějakých 112kw 323Nm najeto 156000km (diagnostika bez závad, dpf v super stavu) Upraveno Srpen 24, 20187 r od marsiano
Srpen 24, 20187 r Příkladam grafy, jinak maximalku mam taky 230. Prvni graf je s tou závadou, kdy byla vysoká teplota výukových splodin. Druhý graf je po korekci.
Leden 27, 20196 r 0III 110 kw upravena u partnera XTuning (známý) cca 3 týdny zpět, ale nedisponuje brzdou. Ten motor nejel už před, zle. Nyní to je ale docela něco jiného. Mám přímé srovnání s několika vozy. O2 RS TDI = ujedu O3 RS TDI = pomalu se vzdaluji FORD EDGE 210 koni = rychleji se vzdaluji Ford Mondeo 2018 150 koni = zmizim ? Ve čtvrtek jedu k chlapcům do XTuningu k Jihlavě na brzdu, tak uvidíme. Nicmene, spotřeba je cca o 2 litry nahoře. Nejde se z tohoto nepotěšit. Nikde žádná díra, nic. Zkouška maximalky nyní v zimě -> 235 km tachometr a odloupl se mi zadní sterac, navíc zimní pneu. Počkám s tímto na léto. Já jsem spokojen ?. Defenzivní jízda se dá pod 5l/100 km. Jen tak na okraj, dnes jízda z Budějovic domu do Prahy a celou cestu za RS6, odletěl až při napojeni na D1. ?
Leden 27, 20196 r před 1 hodinou, iMe1980 napsal: ...Nicmene, spotřeba je cca o 2 litry nahoře. ... Tak to je jen dočasné. Jakmile si to vyzkoušíš a vrátíš se k normálnímu způsobu jízdy, vrátí se k normálu i spotřeba.
Leden 27, 20196 r Říkají to. Nicmene, režim sport si teď v celku užívám. Je to v celku fajn zábava za málo banánů. Spíše začínám pomalu pokukovat po 2 TDI RS s haldexem a combi a ten následně nechat upravit u XTuningu. Teď v zimě by ten zadek mohl přijít vhod. Najde se zde někdo s tímto motorem, pohonem a úpravou?
Leden 27, 20196 r Tak si kromě ceny benzínu (cca o Kč 0,85,- za litr dražší než nafta a někde dokonce za stejné peníze) spočti i placení v servisu. Třeba 4x Kč 8.000,- za repasi vstřiků, když nový benzínový je za 2.000,- a moc často neodchází. Nebo co stojí EGR, když na benzínu nebude. Myslím, že co ušetříš u pumpy, to v servisu doplatíš a ještě připlatíš...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.