Publikováno Červen 9, 20187 r Dobrý deň, prosím o radu, mám ŠKODU Fabia 1,2HTP, 2003, VAG vypisuje jedinú chybu: 17580 Snímač uhlu pre pohon škrtiacej klapky (G188) Signál príliš malý. Podľa servisného manuálu má byť napájanie škrtiacej klapky (napájací konektor: 2-kostra a 2-6) okolo 4,5V (nameraná hodnota 5V), odpor snímača na škrtiacej klapke (konektor: 3-5) má byť 1-5Ohm bolo 8 Ohmov - podľa servisného manuálu bola teda chyba v škrtiacej klapke. Škrtiaca klapka sa vymenila (nová má odpor 3,5Ohm) po namontovaní a prečítaní závad je však závada stále rovnaká. Ak ju vymažeme a pokúsime sa o základné nastavenie - adaptáciu (01 - 04 - 60) tak píše CHYBA (namiesto ADP OK). Keď vymažeme po naštartovaní pamäť závad auto sa správa normálne otáčky okolo 900 (voľnobeh) - svieti však EPC. Po opätovnom štartovaní sa prepne auto automaticky do núdzového režimu. Po načítaní závad vypíše rovnakú závadu. Po jej vymazaní opäť beží normálne. Adaptáciu novej škrtiacej klapky nie je možné vykonať. Stále hlási: CHYBA Neviete mi prosím poradiť? Ďakujem veľmi pekne za rady.
Červen 9, 20187 r Pokud jsi klapku vyměnil za novou a ne "starší ale dobrou", tak vyměň ještě oříšek ve spínací skříňce. Stojí něco jako 150 - 200 Kč a umí přes starý jít méně proudu než je potřeba.
Červen 23, 20187 r Autor Ďakujem za pokus to stálo, ale chyba sa neodstránila, stále píše signál príliš malý, pritom kabeláž je v poriadku, klapka je v poriadku aj napätie napájania klapky. Tým pádom ale nie je možné vykonať základné nastavenie klapky, pretože vykazuje chybový kód.
Únor 11, 20223 r Ahoj, mám podobný problém. Po vyčištění škrtící klapky se objevily tyto chyby: Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Controller: 03D 906 032 A Component: 1,2l/2V SIMOS3 00HS1501 3 Faults Found: 17580 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Signal too Low P1172 - 35-10 - - - Intermittent 17952 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Large P1544 - 35-10 - - - Intermittent 17987 - Throttle Actuator (J338): Adaptation Not Started P1579 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 Po vyčištění jsem provedl jsem vymazání hodnot i adaptaci. Vše OK., Motor také nevykazuje žádné vady a chová se naprosto přirozeně. Nevíte prosím, kde by mohl být problém? Děkuji všem za reakce.
Únor 12, 20223 r V lepším případě oxidace nebo zlomený dráty u svorkovnice V dílenské příručce hledej pojem "Kontrola jednotky ovládání škrticí klapky" Upraveno Únor 12, 20223 r od Domio
Únor 12, 20223 r Tak podezření @Domio se potvrdilo. Chyba byla pravděpodobně opravdu v kabeláži. Prostříkl a vyčistil jsem svorkovnici, pohýbal s kabely a zatím bez chyb.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.