Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím,

 

Jsem už trochu zoufalý. Řeším na Fabii 2 - 1.2 HTP 51kw, najeto 220.000km. Při startování hrozně kopne až bouchne výfuk o karoserii. Dělá to více či méně, ale nejvíc za studena. Taky motor cuká při jízdě po rovině, když sundám nohu z plynu tak motor než začne brzdit hodně cukne, to samé když pomalu začnu přidávat plyn zase zacuká. Klapka vyčištěna, seřízena, lambda sonda ukazuje na volnoběh 0.8v - 0.04v, MAP senzor ukazuje 900milibarů při volnoběhu pak kolem 300milibarů, silentbloky na motoru všechny nové. V řídící jednotce není uložená žádná chyba. Nenašel jsem nikde na fóru podobný problém, ale rád bych to vyřešil.

Upraveno od Dawee_CZ

Nenasel? Co treba zde? 

 

  • Autor

Otáčky nekolísají, ani nestřílí do sání. Filtry měněny všechny cca 5.000km zpět, svíčky dělané asi před 500km. Čerpadlo mě vůbec nenapadlo protože, by auto zlobilo i za jízdy ne? Když jedu a držím už nějak sešlápnutý plyn tak se auto chová naprosto normálně. Hledal jsem opravdu všude možně.

 

před 1 hodinou, Knightey- napsal:

Nenasel? Co treba zde? 

 

  • Autor

To je až ta poslední možnost. Taky jsem doufal, že se budou projevovat i při jízdě, ale taky mě to napadlo, že to kopnutí při startu je moc velká dávka paliva. Má smysl zkoušet nějaký čističe vstřiků nebo myslíte, že budou úplně KO?

 

před 2 minutami, Malta napsal:

a co vstřiky?

prosím necitovat předchozí příspěvek

 

no řeknu to tak, čistič jsem též zkoušel, když jsem měl jeden vstřik (na 1.válci KO), ale nepomohlo to, už byl prostě KO. Jestli to pomohlo ostatním to nevím, protože jakmile jsem koupil jeden nový, nechal zbylé 2 původní vyčistit v ultrazvuku (pro jistotu). Že by byly úplně KO si nemyslím, to by startovalo naopak, na dva válce apod. jako mně, ovšem nemusí úplně správně stejnoměrně dávkovat

  • Autor

Omlouvám se, jsem tu nový :) 

S diagnostikou to nijak nezjistím že? Je to hodně zvláštní, když je auto ohřáté na provozní teplotu tak takhle nekopne při startu. Mám to auto od 0km a začalo to zlobit kolem 190.000km, ale jen tak že to občas cuklo při zařazeném 5. stupni, když člověk sundal nohu z plynu. Teď už se ten motor vzteká i při tom startování, když otevřu kapotu a koukám na to startování tak vypadá jako by se chtěl utrhnout z těch silentbloků.

pokud máš kabel a VAG, dá se sledovat výpadky zapalování na každém válci

  • Autor

To mám sledovat za jízdy s tím cukáním, když sundám nohu z plynu? Nebo při startování? Zkusím oboje a napíšu jestli to něco zaznamenalo. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.