Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdar chlapi, chtěl jsem vás poprosit o radu, jak se postupuje při reklamaci vozu přímo Škodě. Těch poruch na Rapidu už mám tolik, že se chci na ni obrátit. Díky za každé info! :-)

A jaký máš přesně problém? Auto se nedaří opravit? Nechtějí ti reklamaci uznat?

Těžko uplatňovat reklamaci u Škodovky, když s ní nejsi v žádném právním vztahu - nemáte tedy vůči sobě žádná práva či povinnosti. Musíš jít za tím, kdo ti auto prodal.

Bobane, já jsem v rámci záruky reklamoval rušení příjmu signálu u autorádia. V servise mi řekli, že se jim závada neobjevila.

 

Zaslal jsem tedy e-mailem reklamaci na informační linku Škoda infoline@skoda-auto.cz

A jak to dopadlo, dál se dělo co ?

No bordel. Předali na oddělení péče o zákazníka, od ledna jsem jednou urgoval někdy na jaře, prý toho mají moc, podruhé jsem urgoval minulý týden, můj mail se prý ztratil, tak jsem zvědavý teď co bude ...

Jestli to máš ještě v záruce, tak ti akorát utíkají lhůty...

Reklamoval jsem to před koncem záruky

takže už je po "funuse"...

Souhlasím, ale proto, že smluvní vztah je kupující - AS, nikoliv kupující - ŠA. Každopádně i pokud by poslal reklamaci i poslední den záruky, tak normálně platí reklamační řízení.

Problém je, že řada takzvaných reklamací, nemá charakter reklamace. To je případ emailu zaslaného na jakousi infolinku, ale i jakékoliv jednání per huba se servisem.

To souhlasím, já taky veškerou korespondenci s AS v případě výměny kompresoru nadepisoval "Oficiální reklamace vozu VIN xyz...", žádný předepsaný formulář nikde nemají, takže to bylo spíš jen na efekt. Ale alespoň nemůžou tvrdit, že nevěděli, že jde o reklamaci.

  • 3 týdny později...
  • Autor

Zdravím chlapi, měl jsem napilno v práci, tak jsem nereagoval. Moc díky za příspěvky. Co vím, tak nejste první, komu jen Škoda předala stížnost na Pěči o zákazníka a tam to ztopili :-)

Já pořád čekám na pořádné vedro, kdy ten kompresor fakt cvrliká, že někdy ho musím vypnout, ikdyž je venku 36 :-)

Sepíšu co se mi nedaří vyreklamovat:

- cvrlikájící kompresor klimatizace (když jedu ve velkém vedru více jak 30minut, nejlépe hodinu)

- hučící palivové čerpadlo(při startu a pak asi 1 minutu, pak hučí jen jenmně na volnoběh, ale ten zvuk tam nemá co dělat, automechanik prý nic neslyší, příště beru svědka)

- krabatí se mi potah sedačky kolem švů u řidiče i spolujezdce

- začíná znova vrzat plynový pedál, ale jen někdy, takže zase čekám, až začne vrzat více :-)

 

Záruku mám rozšířenou na těch pět let, ale vidím, že je snad ve Škodě školí jak "eliminovat" náklady na reklamaci :-D

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.