Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdar chlapi, chtěl jsem vás poprosit o radu, jak se postupuje při reklamaci vozu přímo Škodě. Těch poruch na Rapidu už mám tolik, že se chci na ni obrátit. Díky za každé info! :-)

Vloženo

A jaký máš přesně problém? Auto se nedaří opravit? Nechtějí ti reklamaci uznat?

Těžko uplatňovat reklamaci u Škodovky, když s ní nejsi v žádném právním vztahu - nemáte tedy vůči sobě žádná práva či povinnosti. Musíš jít za tím, kdo ti auto prodal.

Vloženo

No bordel. Předali na oddělení péče o zákazníka, od ledna jsem jednou urgoval někdy na jaře, prý toho mají moc, podruhé jsem urgoval minulý týden, můj mail se prý ztratil, tak jsem zvědavý teď co bude ...

Vloženo

Souhlasím, ale proto, že smluvní vztah je kupující - AS, nikoliv kupující - ŠA. Každopádně i pokud by poslal reklamaci i poslední den záruky, tak normálně platí reklamační řízení.

Vloženo

To souhlasím, já taky veškerou korespondenci s AS v případě výměny kompresoru nadepisoval "Oficiální reklamace vozu VIN xyz...", žádný předepsaný formulář nikde nemají, takže to bylo spíš jen na efekt. Ale alespoň nemůžou tvrdit, že nevěděli, že jde o reklamaci.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Zdravím chlapi, měl jsem napilno v práci, tak jsem nereagoval. Moc díky za příspěvky. Co vím, tak nejste první, komu jen Škoda předala stížnost na Pěči o zákazníka a tam to ztopili :-)

Já pořád čekám na pořádné vedro, kdy ten kompresor fakt cvrliká, že někdy ho musím vypnout, ikdyž je venku 36 :-)

Sepíšu co se mi nedaří vyreklamovat:

- cvrlikájící kompresor klimatizace (když jedu ve velkém vedru více jak 30minut, nejlépe hodinu)

- hučící palivové čerpadlo(při startu a pak asi 1 minutu, pak hučí jen jenmně na volnoběh, ale ten zvuk tam nemá co dělat, automechanik prý nic neslyší, příště beru svědka)

- krabatí se mi potah sedačky kolem švů u řidiče i spolujezdce

- začíná znova vrzat plynový pedál, ale jen někdy, takže zase čekám, až začne vrzat více :-)

 

Záruku mám rozšířenou na těch pět let, ale vidím, že je snad ve Škodě školí jak "eliminovat" náklady na reklamaci :-D

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...