Přejít na obsah

F2, 51kw - studeny start, pomaly nabeh otacek


Nawaro84

Doporučené příspěvky

Rad bych Vas poprosil o radu ohledne rannich startu za studeneho motoru u F2 1.2HTP. Pri uz zahratem motoru otacky vyleti krasne na cca 1200 ot./min, klesnou na bezne volnobezne otacky a vse v poradku. Pri uplne studenem motoru se mu do otacek vubec nechce, hrozne lenive se pri startovani otacky zvedaji na cca 900 ot./min a pak se otacky zvedaji a padaji, az motor skoro chcipne... po zahrati je vse uplne v pohode.

 

Na motoru zadna zavada, nove svicky a skrtici klapka vycistena.

 

Moc diky za rady...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No Nawaro84  jak se dělalo to čištění škrtící klapky ?  Byla tebou popisovaná závada patrná před tím čištěním . Nezkur....lo se něco při tom popisovaném čištění, nebo zpětné montáži ?  A nakonec i ty nové svíčky by to mohli dělat, stačí jedna vadná, která se za tepla tzv. "chytí" a pak již běží normálně. Vymontuj z motoru všechny tři  a podívej se na jejich barvu elektrod a izolátoru. Pokud nemají stejný vzhled, tak to může být tou svíčkou.  A pokud jsi nevyhodil ty staré svíčky, tak je zkus na chvilku zpětně namontovat a znova studený motor nastartovat ? Kdysi jsem takhle s novou svíčkou, která byla KO, zažil před lety podobné martyrium :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vymenu svicek a cisteni skrtici klapky jsem delal az po projevovani vyse zminene zavady, ale porad to same... zadne zlepseni, ci zhorseni... Skrtici klapku jsem cistil sprejem na skrtici klapky, kartackem a pak zakl. nastaveni VAGem. Svicky vyfotim a hodim to sem, jen mi prijde divny, ze by to delalo i po vymene...

 

Vyhrivani lambda sondy otestuju jak?

 

kdyztak bych poprosil, jake hodnoty mam ohlidat ve VCDS...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já měl podobné problémy u rooma BZG, když mi odcházel vstřik. Start v garáži u sudeného motoru byl takový nesmělý, blbě se to dostávalo do otáček, když jsem vycouval ven, často se mi rozhoupal volnoběh. Na čas pomohlo projet nádrž na MaxMottion, nebo Vervu, ovšem jak jsem potom kvůli STK vyměnil kat a obě lambdy, tak už zapalování na prvním válci vynechávalo nadobro a musel jsem vstřik vyměnit, zbylé dva jsem nechal pro jistotu vyčistit ultrazvukem v lázni. Od té doby klid

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...