aahze Vloženo 28. Červen 2018 Sdílet Vloženo 28. Červen 2018 (editace) Ahoj, Mám dotaz mám tento motor v autě octavia II 4x4 BMM 103Kw a mam tyto problémy. Regenerace filtru dpf se mi dělají po 80-90km a je jedno zda městský či dálniční provoz. A za druhé horší věc. Přibývá olej v motoru. Provedl jsem tyto. Opravy Repasy vstriku v Bosch servisu. Nový originál filtr DPF, Výměna tandemové ho čerpadla 3x Vymena čidla diferencniho tlaku 2x Sondy ve filtr výměna všechny 1x Tankuji vervu naftu. Nic nepomohlo. Nemáte někdo zkušenosti? Nebo se mi někdo ozvěte kdo má stejný auto z Prahy a okolí. Hodně by pomohlo i načíst hodnoty dat z auta kde to vše funguje dobře. Jo prohledal jsem zde fórum, ale tento problém jsem nenasel a nebo jsem špatně hledal. Díky za odpověďi. Editováno: 29. Červen 2018, autor: aahze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan Sladovník Vloženo 24. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2018 Mám velice podobný problém, golf VI 2.0 CFHC 103kW najeto 165tis, po výměně oleje mám cca. 3tis km a olej je nad ryskou, regenerace probíjají celkem hodně často, ale spíše mi to přijde, že každých 6 dní ( cca. 500km ). Kdybyste nalezl řešení ozvěte se prosím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.