machacek01 Vloženo 9. Červenec 2018 Vloženo 9. Červenec 2018 Ahoj, mám dotaz. Když je motor studený do 80° tak auto docela hodně kouří(jedná se o bílý kouř). Po zahřátí motoru nad 80° bez problémů bez kouře. Dělal jsem regeneraci filtru přes VAG a proběhla bez problémů. Vstřiky jsou ok dle VAGU. Voda se neztrácí ani nepřibývá olej (žádná nafta v oleji). Auto má najeto cca 300tis. Poradíte mi na co bych se měl zaměřit? Díky Citovat
duckito Vloženo 29. Srpen 2018 Vloženo 29. Srpen 2018 Ahoj, vyriesil si problem? Mam rovnaky. Myslel som ze je to EGR ventilom ktory bol uz vadny, motor isiel v nudzovom rezime svietila kontrolka motora a blikalo zhavenie, hlasila ho aj diagnostika. EGR som objednal novy ktory sa vymenil a vsak problem s bielym kourenim ostal. Obsah motora mam 2.0tdi 125kw, kod motora cbb,b rv 1/2009 Takze problem asi dpf ze? Citovat
machacek01 Vloženo 29. Srpen 2018 Autor Vloženo 29. Srpen 2018 Ahoj, problem jsem vyresil. Nejdrive probehla vymena DPF -dve jizdy dobry a pak zase zacal kourit. Vysteni egru nepomohlo, ale znamky po tom ze by rosil nebyly ( diag nic nehlasila). Dalsi varianta turbo. Po demontazi turba jsem zjistil ze je pricpana(zakarbonovana) odtokova trubka oleje z turba (co vede zpet do motoru) a olej sel do vyfuku a tam se spaloval (kouril) a ucpaval DPF. Po vycisteni trubky vse ok bez koure. Cca 14 dni a ok. Citovat
duckito Vloženo 5. Září 2018 Vloženo 5. Září 2018 Dakujem, ked ti to robilo tak ti mizol aj olej v motory? Tu je video toho bieleho dymu. Ze by turbo papalo olej? Citovat
beefeater Vloženo 5. Listopad 2018 Vloženo 5. Listopad 2018 ahoj, tedkon jsem to dělal, bylo potřeba poslat turbo na repas, šel olej do nafty.......uplně stejný problém jako jsi měl ty jsem měl já Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.