Kony Vloženo 17. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2006 kluci mám problém, obzvláště u studenýho motoru mi jde dvojka ztuha, občas si křupne, nevím jestli se daj nějak seřídit táhla nebo je to převodovkou, díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FOX Vloženo 17. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2006 taky mi to dělá.Zatim sem s tim nic nedělal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lulda Vloženo 17. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2006 taky mi to dělá.Zatim sem s tim nic nedělal Nápodobně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 17. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2006 taky mi to dělá.Zatim sem s tim nic nedělal Nápodobně. kurna to teni mozny ...taky se pridavam, ten samy problem. Nechal jsem to seridit od mechose, pred tim byl problem i s jednickou, ted jen se dvojkou. Nechal jsem menit olej, nepomohlo.... ze by dalsi obvykla zavada ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 17. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2006 Take se pridavam - na dvojce lup, proste divny doraz rychlosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 17. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2006 Obvyklá a častá závada-opotřebený synchron. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 17. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2006 Obvyklá a častá závada-opotřebený synchron. a co se s tim da delat popr. nechal to tu jiz nekdo opravovat ? Kolik to stalo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 17. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2006 Rozebrat převodovku a vyměnit synchronní kroužek,určo to svěř někomu,kdo to zná,není to úplná sranda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 17. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2006 synchr. nee a necekal bych ze zrovna 2 a vubec, hned bych to poznal. Tady spis vidim dalsi materskou zavadu. Vidim to na serizeni radiciho mechanismu. Jsou tam dost znacne vule. Odstrante si celicky nasavaci krabku at mate k tomu dobry pristup. Urcite vymena plastovych elementu - v pantech, pote prodlouzeni drahy na stupen 2 a tim padem i 4. Jednicku tam kopeme dost silne a tudis se nam paka na 2 stupen zkracuje. Proto ji mame vsichni trosicku dal. Ale nase rucicka je dosti citliva a zname uz tu svoji silu zapadnuti teto rychlosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 18. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2006 A jak mi vysvětlíš že je to horší u studený skříně???? S tímto seřizováním se natrápilo moc lidí a úspěch nikde,jak si studená chrupne-synchron v pi..... U mé 1.8T ve 140 000km dvojkovej syn totál v ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FOX Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 A jak mi vysvětlíš že je to horší u studený skříně???? S tímto seřizováním se natrápilo moc lidí a úspěch nikde,jak si studená chrupne-synchron v pi..... U mé 1.8T ve 140 000km dvojkovej syn totál v ... mam taky 1,8T ale asi 85tis.Za studena to tam jde blbě,musí bejt velká síla.Když se to ohřeje-pohoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 19. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2006 A jak mi vysvětlíš že je to horší u studený skříně???? S tímto seřizováním se natrápilo moc lidí a úspěch nikde,jak si studená chrupne-synchron v pi..... U mé 1.8T ve 140 000km dvojkovej syn totál v ... No krupnuti je velky pojem - nejlepe se to pozna - kdyz budes poslouchat --uchem-- sajtrpaku. Pak teda pokud synchron je opravdu v haji - tak to je urcite cejtit dost - skubnuti, trhnuti, zoubky a skoceni sajtrpaky. Urcite to bude stejne zda budes mit motor ohraty ci nee. Nez se prevodovka ohreje na spravnou teplotu. Ja jsem mluvil jen o spatnem zarazeni 2ky, ale ne spatnem synchronu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bery Vloženo 21. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2006 kluci mám problém, obzvláště u studenýho motoru mi jde dvojka ztuha, občas si křupne, nevím jestli se daj nějak seřídit táhla nebo je to převodovkou, díky za odpověď. Ja mam zas problem pri akceleraci.U mne nehraje rozdil teplota.Rychlosti se radi stejne, ale u mne se jedna si myslim vylozene o spatny synchron.Kdyz se rozjizdim z 1-2 normalne bez akcelerace je vse OK. ale kdyz se rozjizdim a chci rychleji vyjet a pridat tomu tak mi skrtnou z 1-2 ozubene kola v prevodovce.Teplota na to nema vliv.Je jedno jestli jedu 5 minut nebo 2 hodiny.Proste dela to hned po startu i na konci.Sam jsem zvedavej kolik takova oprava synchronu a synchron muzou stat.Pocitam mozna ze min nez 7000 to nebude.Zatim to neresim jezdim normalne a neakceleruju zbytecne.Ale stejne me to jednou ceka.Pocitam az na jare.Ted to kaslu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Otmar Vloženo 21. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2006 já koupil své TDÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ asi před rokem a dělala to 1 jako by přes odpor ale pak se to ztratilo a klid.možná to bylo tím jak to stálo v bazáči na jedničku jinak bez vůle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 21. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2006 Mne tam hodne malokdy jde blbe jednicka, ale dela to odjakziva, takze to neresim. A kdyz se radilo blbe, nechal sem dolit olej a sestelovat vuli na lanovodech a zas jak novy, skoro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 21. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2006 Mám (měl jsem) to podobně. Jednička těžce ovšem pouze nárazově. Nedalo mi to a vyměnil jsem olej. Najeto zhruba tisíc km od výměny a musím říct (zaklepat) je to citelně lepší. Ztuha pouze u studenýho motoru. Kurva doufám, že to chvíli vydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Otmar Vloženo 22. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 Jo mám taky 02J tzn.lanovody můžete mi někdo poradit s nějakou údržbou?Teda jak jsem psal se to rozběhlo a je to v klidu ale mám rád věci opravené dřív než se to pse..e,tzn.údržba je levnější než nový díl.Nakonec,kamarád má Toyotu MR2 s řazením přes lanovody a už 3 roky tvrdí že je nemazal a řadit mu jde jak u nového a taky bez vůle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 22. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 Seřízení tahel nestačí,je to sinchron.pro začátek trošku pomůže vyměnit olej.Taky jsem to dělal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 22. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 No a když nový olej, tak jaký? Má tam být specifikace 75W90,API GL4+,G50, syntetika.... Co za značku a druh koupit ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Otmar Vloženo 22. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 nevím jak do kokty ale z fava mám dobré zkušenosti se značkou VAT v té zlaté lahvi.Stál sice něco kolem 200 kil za litr ale to řazení i v -27C,prostě pohádka jak se zahřátou převodovkou.Tady ale nevím co je vhodné,dobrý je prý i mogul trans tuším 75 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 22. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 No já někde četl, že je důležité dodržet API GL4+, ne GL4 nebo GL5, ale GL4+. Zatím jsem našel jen od Liqui Moly litr za 550,- ale jen na objednávku u nás v mototechně. Klidně bych to pořídil, má se měnit po 160.000km, tak ta částka není na tu dobu zas tak moc, ale nechci udělat botu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 22. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2006 Jak říká Cosby,pokud jde za studena ztěžka a ještě nechroupe,tak na nějaký čas pomůže olej,jaký psát nebudu,to je tady na fóru dost nevděčný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Otmar Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 ale,ale,tady vyjádři svůj názor s nějakým komentářem a je pohoda ne?Hlavně nevnucovat.Diskuse,rady návody od toho tu jsou tyto stránky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 To nějak nechápu??????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Otmar Vloženo 23. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2006 tak nějak mi před tím u toho motorového oleje přišlo že jsi ten Castrol maloučko vnucoval,a ted se nechceš vyjádřit tak proto ta odpověd ale nic v e zlém jsme tu proto viz.nahoře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.