Přejít na obsah

hůř jde řadit dvojka


Kony

Doporučené příspěvky

Návštěvník

synchr. nee a necekal bych ze zrovna 2 a vubec, hned bych to poznal. Tady spis vidim dalsi materskou zavadu. Vidim to na serizeni radiciho mechanismu. Jsou tam dost znacne vule. Odstrante si celicky nasavaci krabku at mate k tomu dobry pristup. Urcite vymena plastovych elementu - v pantech, pote prodlouzeni drahy na stupen 2 a tim padem i 4. Jednicku tam kopeme dost silne a tudis se nam paka na 2 stupen zkracuje. Proto ji mame vsichni trosicku dal. Ale nase rucicka je dosti citliva a zname uz tu svoji silu zapadnuti teto rychlosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jak mi vysvětlíš že je to horší u studený skříně???? S tímto seřizováním se natrápilo moc lidí a úspěch nikde,jak si studená chrupne-synchron v pi..... U mé 1.8T ve 140 000km dvojkovej syn totál v ...

mam taky 1,8T ale asi 85tis.Za studena to tam jde blbě,musí bejt velká síla.Když se to ohřeje-pohoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
A jak mi vysvětlíš že je to horší u studený skříně???? S tímto seřizováním se natrápilo moc lidí a úspěch nikde,jak si studená chrupne-synchron v pi..... U mé 1.8T ve 140 000km dvojkovej syn totál v ...

No krupnuti je velky pojem - nejlepe se to pozna - kdyz budes poslouchat --uchem-- sajtrpaku. Pak teda pokud synchron je opravdu v haji - tak to je urcite cejtit dost - skubnuti, trhnuti, zoubky a skoceni sajtrpaky. Urcite to bude stejne zda budes mit motor ohraty ci nee. Nez se prevodovka ohreje na spravnou teplotu. Ja jsem mluvil jen o spatnem zarazeni 2ky, ale ne spatnem synchronu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kluci mám problém, obzvláště u studenýho motoru mi jde dvojka ztuha, občas si křupne, nevím jestli se daj nějak seřídit táhla nebo je to převodovkou, díky za odpověď.

Ja mam zas problem pri akceleraci.U mne nehraje rozdil teplota.Rychlosti se radi stejne, ale u mne se jedna si myslim vylozene o spatny synchron.Kdyz se rozjizdim z 1-2 normalne bez akcelerace je vse OK. ale kdyz se rozjizdim a chci rychleji vyjet a pridat tomu tak mi skrtnou z 1-2 ozubene kola v prevodovce.Teplota na to nema vliv.Je jedno jestli jedu 5 minut nebo 2 hodiny.Proste dela to hned po startu i na konci.Sam jsem zvedavej kolik takova oprava synchronu a synchron muzou stat.Pocitam mozna ze min nez 7000 to nebude.Zatim to neresim jezdim normalne a neakceleruju zbytecne.Ale stejne me to jednou ceka.Pocitam az na jare.Ted to kaslu -_-

post-26-1161390755.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo mám taky 02J tzn.lanovody můžete mi někdo poradit s nějakou údržbou?Teda jak jsem psal se to rozběhlo a je to v klidu ale mám rád věci opravené dřív než se to pse..e,tzn.údržba je levnější než nový díl.Nakonec,kamarád má Toyotu MR2 s řazením přes lanovody a už 3 roky tvrdí že je nemazal a řadit mu jde jak u nového a taky bez vůle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já někde četl, že je důležité dodržet API GL4+, ne GL4 nebo GL5, ale GL4+.

Zatím jsem našel jen od Liqui Moly litr za 550,- ale jen na objednávku u nás v mototechně. Klidně bych to pořídil, má se měnit po 160.000km, tak ta částka není na tu dobu zas tak moc, ale nechci udělat botu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...