Publikováno Říjen 17, 200618 r kluci mám problém, obzvláště u studenýho motoru mi jde dvojka ztuha, občas si křupne, nevím jestli se daj nějak seřídit táhla nebo je to převodovkou, díky za odpověď.
Říjen 17, 200618 r taky mi to dělá.Zatim sem s tim nic nedělal Nápodobně. kurna to teni mozny ...taky se pridavam, ten samy problem. Nechal jsem to seridit od mechose, pred tim byl problem i s jednickou, ted jen se dvojkou. Nechal jsem menit olej, nepomohlo.... ze by dalsi obvykla zavada ?
Říjen 17, 200618 r Obvyklá a častá závada-opotřebený synchron. a co se s tim da delat popr. nechal to tu jiz nekdo opravovat ? Kolik to stalo ?
Říjen 17, 200618 r Rozebrat převodovku a vyměnit synchronní kroužek,určo to svěř někomu,kdo to zná,není to úplná sranda.
Říjen 17, 200618 r synchr. nee a necekal bych ze zrovna 2 a vubec, hned bych to poznal. Tady spis vidim dalsi materskou zavadu. Vidim to na serizeni radiciho mechanismu. Jsou tam dost znacne vule. Odstrante si celicky nasavaci krabku at mate k tomu dobry pristup. Urcite vymena plastovych elementu - v pantech, pote prodlouzeni drahy na stupen 2 a tim padem i 4. Jednicku tam kopeme dost silne a tudis se nam paka na 2 stupen zkracuje. Proto ji mame vsichni trosicku dal. Ale nase rucicka je dosti citliva a zname uz tu svoji silu zapadnuti teto rychlosti.
Říjen 18, 200618 r A jak mi vysvětlíš že je to horší u studený skříně???? S tímto seřizováním se natrápilo moc lidí a úspěch nikde,jak si studená chrupne-synchron v pi..... U mé 1.8T ve 140 000km dvojkovej syn totál v ...
Říjen 19, 200618 r A jak mi vysvětlíš že je to horší u studený skříně???? S tímto seřizováním se natrápilo moc lidí a úspěch nikde,jak si studená chrupne-synchron v pi..... U mé 1.8T ve 140 000km dvojkovej syn totál v ... mam taky 1,8T ale asi 85tis.Za studena to tam jde blbě,musí bejt velká síla.Když se to ohřeje-pohoda.
Říjen 19, 200618 r A jak mi vysvětlíš že je to horší u studený skříně???? S tímto seřizováním se natrápilo moc lidí a úspěch nikde,jak si studená chrupne-synchron v pi..... U mé 1.8T ve 140 000km dvojkovej syn totál v ... No krupnuti je velky pojem - nejlepe se to pozna - kdyz budes poslouchat --uchem-- sajtrpaku. Pak teda pokud synchron je opravdu v haji - tak to je urcite cejtit dost - skubnuti, trhnuti, zoubky a skoceni sajtrpaky. Urcite to bude stejne zda budes mit motor ohraty ci nee. Nez se prevodovka ohreje na spravnou teplotu. Ja jsem mluvil jen o spatnem zarazeni 2ky, ale ne spatnem synchronu.
Říjen 21, 200618 r kluci mám problém, obzvláště u studenýho motoru mi jde dvojka ztuha, občas si křupne, nevím jestli se daj nějak seřídit táhla nebo je to převodovkou, díky za odpověď. Ja mam zas problem pri akceleraci.U mne nehraje rozdil teplota.Rychlosti se radi stejne, ale u mne se jedna si myslim vylozene o spatny synchron.Kdyz se rozjizdim z 1-2 normalne bez akcelerace je vse OK. ale kdyz se rozjizdim a chci rychleji vyjet a pridat tomu tak mi skrtnou z 1-2 ozubene kola v prevodovce.Teplota na to nema vliv.Je jedno jestli jedu 5 minut nebo 2 hodiny.Proste dela to hned po startu i na konci.Sam jsem zvedavej kolik takova oprava synchronu a synchron muzou stat.Pocitam mozna ze min nez 7000 to nebude.Zatim to neresim jezdim normalne a neakceleruju zbytecne.Ale stejne me to jednou ceka.Pocitam az na jare.Ted to kaslu
Říjen 21, 200618 r já koupil své TDÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ asi před rokem a dělala to 1 jako by přes odpor ale pak se to ztratilo a klid.možná to bylo tím jak to stálo v bazáči na jedničku jinak bez vůle.
Říjen 21, 200618 r Mne tam hodne malokdy jde blbe jednicka, ale dela to odjakziva, takze to neresim. A kdyz se radilo blbe, nechal sem dolit olej a sestelovat vuli na lanovodech a zas jak novy, skoro
Říjen 21, 200618 r Mám (měl jsem) to podobně. Jednička těžce ovšem pouze nárazově. Nedalo mi to a vyměnil jsem olej. Najeto zhruba tisíc km od výměny a musím říct (zaklepat) je to citelně lepší. Ztuha pouze u studenýho motoru. Kurva doufám, že to chvíli vydrží.
Říjen 22, 200618 r Jo mám taky 02J tzn.lanovody můžete mi někdo poradit s nějakou údržbou?Teda jak jsem psal se to rozběhlo a je to v klidu ale mám rád věci opravené dřív než se to pse..e,tzn.údržba je levnější než nový díl.Nakonec,kamarád má Toyotu MR2 s řazením přes lanovody a už 3 roky tvrdí že je nemazal a řadit mu jde jak u nového a taky bez vůle.
Říjen 22, 200618 r Seřízení tahel nestačí,je to sinchron.pro začátek trošku pomůže vyměnit olej.Taky jsem to dělal
Říjen 22, 200618 r No a když nový olej, tak jaký? Má tam být specifikace 75W90,API GL4+,G50, syntetika.... Co za značku a druh koupit ?
Říjen 22, 200618 r nevím jak do kokty ale z fava mám dobré zkušenosti se značkou VAT v té zlaté lahvi.Stál sice něco kolem 200 kil za litr ale to řazení i v -27C,prostě pohádka jak se zahřátou převodovkou.Tady ale nevím co je vhodné,dobrý je prý i mogul trans tuším 75
Říjen 22, 200618 r No já někde četl, že je důležité dodržet API GL4+, ne GL4 nebo GL5, ale GL4+. Zatím jsem našel jen od Liqui Moly litr za 550,- ale jen na objednávku u nás v mototechně. Klidně bych to pořídil, má se měnit po 160.000km, tak ta částka není na tu dobu zas tak moc, ale nechci udělat botu.
Říjen 22, 200618 r Jak říká Cosby,pokud jde za studena ztěžka a ještě nechroupe,tak na nějaký čas pomůže olej,jaký psát nebudu,to je tady na fóru dost nevděčný.
Říjen 23, 200618 r ale,ale,tady vyjádři svůj názor s nějakým komentářem a je pohoda ne?Hlavně nevnucovat.Diskuse,rady návody od toho tu jsou tyto stránky.
Říjen 23, 200618 r tak nějak mi před tím u toho motorového oleje přišlo že jsi ten Castrol maloučko vnucoval,a ted se nechceš vyjádřit tak proto ta odpověd ale nic v e zlém jsme tu proto viz.nahoře.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.