Thomaser Vloženo 27. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2018 Zdravím,mam takové problém vyskytuje se mi chyba P0106 absolutní tlak sběrného potrubí. Projevuje se to tak, ze když je zahřáty motor a brzdím motorem z kopce, tak se rožnou kontrolky motoru a EPC. Když dam neutrál chcípne a již nenastaruje. Setkal se někdo s tímto problémem? Po smazáni kontrolek nastartuje, ale nereaguje vůbec na plyn. Díky moc za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozo1667 Vloženo 1. Září 2018 Sdílet Vloženo 1. Září 2018 Skús povolovať časti výfukového potrubia.Možno máš niektorú časť výfuku upchatú. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 2. Září 2018 Sdílet Vloženo 2. Září 2018 (editace) V 27. 7. 2018 na 14:07, Thomaser napsal: Zdravím,mam takové problém vyskytuje se mi chyba P0106 absolutní tlak sběrného potrubí. Projevuje se to tak, ze když je zahřáty motor a brzdím motorem z kopce, tak se rožnou kontrolky motoru a EPC. Když dam neutrál chcípne a již nenastaruje. Setkal se někdo s tímto problémem? Po smazáni kontrolek nastartuje, ale nereaguje vůbec na plyn. Klapka se zavře na tolik, že podtlak v sacím potrubí přesáhne povolený rozsah. Může být vadný - špinavý - ten kombinovaný snímač teploty, tlaku v sacím potrubí. Neuškodí ho vyndat a vyčistit. Ale můj tip je škrtící klapka. Když ji vyndáš a vyčistíš a pak uděláš základní nastavení, uvidíš jestli se to odstraní. Editováno: 2. Září 2018, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomaser Vloženo 5. Září 2018 Autor Sdílet Vloženo 5. Září 2018 Zdravím, MAP senzor jsem vyčistil a škrtící klapku taktéž a bohužel to samé. Při nezahřátém motoru se neprojeví nic, ale jak se zahřeje kapalina na 90°C a nechám auto brzdit rožnou se kontrolky a jsem na tom samém místě. Ještě mě napadá EGR, po 15 letech je ještě původní. Zkusím ještě tuhle možnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardadzegr Vloženo 7. Září 2018 Sdílet Vloženo 7. Září 2018 Thomaser, můžeš mi prosím poradit jak si vyndal ten MAP? já na to dneska koukal a zdá se mi, že jeden šroubek je schovanej za krytem rozvodů? motor AUB díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomaser Vloženo 10. Září 2018 Autor Sdílet Vloženo 10. Září 2018 Ahoj, těžce ale dostal jsem se tam, jsou tam 2 šrouby. Musíš nějak prostě se hezky tam dostat. Ano je schovaný za krytem. Naštěstí ten jde dát pryč pomocí dvou páček. Má chyba se objevuje stále, takže zkusím vyměnit po diskuzi EGR a MAP senzor, nic jiného mě nenapadá. Jedině škrtící klapka. Od začátku mě Fábia jen sere :D. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardadzegr Vloženo 11. Září 2018 Sdílet Vloženo 11. Září 2018 Myslíš sundat jen ten horní kryt rozvodů? ten je na dvouch perkach zajisteny, kdyz jsem to sundal, stále mi překáží ten spodní, co kreje celé soukolý rozvodů... je tam 1cm mezera mezi krytem a šroubkem, tan imbus ani nedostanu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romiiken Vloženo 21. Září 2018 Sdílet Vloženo 21. Září 2018 Všetky ostatné verzie tohto motora majú MAP senzor jednoducho demontovateľný, len pri AUB a hliníkovom potrubí niekde nemčúri urobili chybu. Tiež som neprišiel na to ako ho odmontovať, bez demontáže toho krytu rozvodu, ktorý mimochodom držia šróby vodnej pumpy :D. Všetky ostatné 1.4 16V majú MAP senzor trošku pootočený, aby sa dalo dostať ku šróbikom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jenin Vloženo 18. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2018 Ahoj, mám také problém s tlakem ve sběrném potrubí. Fabia I 1.4 16V, 55kW, r.v. 2001, najeto 170 000 km. VAG hlásí tuto závadu: Číslo dílu: 036 906 034 BL Díl a/nebo verze: MARELLI 4LV 3699 Kódování: 00031 Číslo dílny: WSC 13765 Další informace: TMBHC46Y413253496 SKZ7Z0A0904746 1 závad nalezeno. 17566 - snimac tlaku v sacim potrubi (G71) - neverohodny signal P1158 - 35-10 - - - Sporadická S touto sporadickou závadou bojuji 2 roky. 11/2016 se objevila poprvé, projevoval se pouze za jízdy za studena, závada na rok vyřešena výměnou čidla tlaku sání v sacím potrubí za nejlevnější čidlo koupené v první mototechně. 11/2017 se závada objevila znovu, opět se projevovala pouze za jízdy za studena, vyměněno čidlo tlaku v sacím potrubí za originální, 10 měsíců vše OK. 09/2018 se závada objevila opět a opět i s originálním senzorem se projevovala za jízdy za studena. Autoelektrikář mi zkontroloval elektroinstalaci k čidlu a prohlásil, že kabeláž je OK. Provedl jsem taktéž kontrolu hadic a narazil jsem na prodřenou hadici od podtlaku z posilovače brzd. Hadice vyměněna, závada vyřešena, ale jen na chvíli. Teď, když začalo mrznout ráno po nastartování začne kolísat volnoběh a rozsvítí se EPC s kontrolkou motoru. Po 10 s se volnoběh ustálí. Škrtící klapka vypadá takto: Měl bych dotaz. Pomohlo by vyčistit škrtící klapku a udělat nastavení akčních členů? Na fóru jsem se dočetl, že by mohl být problém v odlučovači oleje-přisávání falešného vzduchu přes odlučovač oleje. Automechanik mi řek, že by taky mohl být problém v katalyzátoru, přes který je přisáván falešný vzduch. Dále bych se chtěl zeptat, zda je potřeba mít připojenou slabou tvrdou hadičku od EGR ventilu k filtru sání (nad škrtící klapku). Automechanik mi řek, že hadička připojena být nemusí, že když je nad klapkou nemá žádný význam. Místo připojení u filtrboxu je zaslepeno silikonem. Tuto "úpravu" provedl autorizovaný servis tak před 12ti lety, když měl auto předchozí majitel. Já mám auto 10 let. Nepřipojenou hadičku jsem neřešil, protože nebyl žádný problém. Prosím o radu jak se s touto závadou poprat. S autem se jezdit dá, ale chtělo by závadu do STK vyřešit. Děkuji za vaše příspěvky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Král Vloženo 10. Únor 2019 Sdílet Vloženo 10. Únor 2019 Je to egrem...jeden prave reklamuji a druhy je z vrakace a po namontovani a par set kilometrech,auto n volnobwch chcipnea hazelo to chyby jako chyba sberneho potrubi anesmyslny pomer u cidla tlaku sporadicky.odpojil jsem egr a 800km je klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.