Publikováno Srpen 6, 20187 r Kamarád se rozhodl že umyje interiér své octavky 1,9TDI. pucoval to poctivě celý den a zřejmě tlačil na hadr více než bylo zdrávo. Protože když chtěl auto následně nastartovat zjistil, že přístrojovka nereaguje a logicky , zřejmě kvůli imobilizéru, nenastartuje ani auto. Bud někam natekla voda nebo je někde nějaký problém, který oním "tlačením" na hadr vyhnil, protože mi říkal, již se mi to jednou stalo, ale to stačilo počkat do druhého dne a "spravilo" se to samo. V servisu se na to tvářili jako svatí ducha mdlého a ani po 10 dnech nevědi. Než začnu prolejzat kabelové svazky , nesetkali jste se s podobným problémem, případně na co přednostně mrknout?
Září 3, 20187 r Autor Toš odpovím si sám, přistrojovka rozebrána, proletován y připojovací konektory a vše funkční. Čili závadou je málo pájky na připojovacích konektorech a v důsledku toho vznikají mikrotrhliny a studentky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.