Kolega dovalil startér z 1,9TDI 66kW 1999 s tím, že to nestartovalo,
když chtěl startovat jen to cvaklo a starter nezačal točit, na poprve pomohlo do něj klepnout a začal fungovat, na podruhé už musel klepat déle a napotřetí nepomohly ani motlidby.
Starter jsem rozebral, byl samozřejmě plný bordelu z uhlíku, gufero u předního kluzného ložista poničené a samotné ložisko téké nic moc očividně přes to létalo mazivo z převodovky startétu ven.
Podobně držák uhliku, tedy uhliky ne že by tam nebyly žádné,ale většina z uhliku již byla spotřebována, tlak mezi komutátorem a uhliky tedy nebyl valný.
V kařdém případě jsme vše vypucoval a ted bych rád objednal přšdní kluzné ložisko + gufero a uhliky nebo spíše celý držák, uhliky jsou pájeny mosazí a i když to pro mě neneí problém tak nepředpokládám, že bych je někde sehnal.
Nám však zásadní problém na celém startéru není jediný štítek ani identifikace výrobce a tak si nejsme jistý co objednat , nejspiš to tedy je BOSH 2kW
V každém případě je to stejny kus jako na forkach uživatele Crros z 5 a 6 unora 2010 tedy ze strny 3 tohoto vlákna.
Otíázka číslo 1
Je to Bosh 2kW a jsou pak díly které potřebuji tyto
1000390003 Pouzdro, hřídele startéru
1000500091 gufero
1004336884 Držák uhlíků
Mohu tedy použít třeba tyto neoriginál uhliky http://www.adsc.cz/nabidka/magneti-marelli-940113080008-drzak-uhlikove-kartace_1636678/
Ortázka číslo 2
Teoreticky by ještě mohl byt problém v kontaktu v civce, který připojuje startovací proud na startér, netroufnu si odhadnout jak velký problém je se k němu přes cívku probít, stačí sundat matky z šroubu , případně odletovat dráty na cívku a jde pak bakelitový krit dolu nebo jak to drží?
Děkuji