Přejít na obsah

Janotka

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Janotka

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Dik za info. Nicméně ten tisícihran je podle mého potřeba na to, aby se dala volnoběžka povolit, protože volnoběžka je přišroubována na osu rotoru altiku, čili je třeba nějak zabránit protáčení rotoru alternátoru což dělá právě ten tisícihran na volnobězce, která se jinak samozřejmě protáčí. Tady to maník měnil bez demontáže , ale je to veze s klimou a já bych se vsadil, že mám alternátor níže a volnoběžka je hned naproti karoserie respektive tomu "žlabku" na ní a on nikde nepše že by sundaval zavěšení motoru na této straně a motor zespodu zvedal. Aby toho nebylo málo tak, se podle všeho alternátory dělají s "dírou" bud na Torx T50 nebo na také na "tisicihran" přesněji XZN M10 .
  2. Potřebuji vyměnit volnoběžku na alternátoru na Fabia I. 1.9SDI a mám dva dotazy. 1. Jde to i bez vyndání alternátoru z motového prostoru? Přijde mi, že mezi volnoběžkou a karoserii je málo místa. 2. Jde vonoběžku povolit bez speciláního torxu s vnějším tisicihranem? Pokud ano jak a pokud ne jaký rozměr torxu a toho tisicihranu mám shánět? Předem děkuji
  3. Říkejme tomu jak chceme jde mi prostě o to co je na schématu označeno jako D59, tedy místo kde se z 2,5 bila/žluta stává 2x 1,5 bílá žlutá. Závada musí byt na 1,5 kabel jdoucím od tohoto rozbočení k mlhovce vpravo a přišlo mi nejlogičtější zde napojiti nový. Nepředpokládal jsem, že by to bylo jen tak rozbočený uvnitř svazku, ale i kdyby, mělo by snad byt dohledatelné kde k tomu dochází. Pod pojmem dohledatelné myslím, v dokumentaci ne páráním celého svazku. Než tahat kabel až od svorkovnice na příčné stěně vlevo až k pravé mlhovce , to snad natáhnu kabel od levé mlhovky k pravé v nárazníku, sice pak půjde proud k oběma mlhovkám kusem 1,5 vlevo, ale jsou to 55W žárovky a 1,5 by i v izolovaném svazku mela snes 14A a tady to nebude ani 9,5A. Nicméně nejraději byl to napojil v miste původního spoje 1x2.5 na 2x 1,5
  4. Mám problém s pravou přední mlhovkou, nesvítí. Závada bude v kabelovém svazku a oprava bude spočívat v natažení nového drátu. Jediný problém, který mám, nevím kde se nachází svorkovnice na které se rozděluje vedení na pravou a levou mlhovku, Poradíte?
  5. Kamarádovy nejdou otevřít dveře u spolujezdce, centrál normálně funguje čudlik vyjede, ale ani vnější ani vnitřní klikou to otevřít nejde, stejně tak dveře nijak nereaguji na klič v zámku. Zásadní otázka tedy zní jak dveře otevřu, abych je mohl rozebrat, vyndat zámek a hledat závadu? No a když už řeším zámky at nezakládám nové vlákno. Zcela jiné auto, bez DO, tam je pro změnu ochozený zámek u řidiče, zpočátku jen nereagoval centrál , to jsou zřejmě ochozené spínače, ale teď se prý klíč protáčí. je šance to opravit nebo to chce nový zámek a pokud ano lze přehodit část pro klíč, aby nebyl jiný klíč pro dveře a jiný pro startování?
  6. Od té doby co je zima při startování, v okamžiku, kdy motor naskočí, slyším kovovou ránu v levé části motoru. Podle mého bude problém v zavěšení motoru (utržená guma v závěsu) Otázka je jak to ověřit. Nejvíce podezřívám zadní zavěření motoru , problém je, ta velká guma není zespoda vidět a tak se nedá zkontrolovat zda je utržená, teoreticky by to mohlo být i zavěšení převodovky, které je vlevo a opět ze shora těžko něco kontrolovat je vidět jen kovový kryt. Neřešili jste podobný problém, případně jak lépe lokalizovat problém?
  7. Ne že by se rozvody bez povolování rozvodového ozubeného kola nedělali, podle mého to tak servisy běžně dělaji. Problém je, že pokud se horní ozubená kola nepovolí tak napínací kladka při napínaní napíná vlastně jen svou stranu a napínací síla se nemůže dostat na druhou stranu protože horní kola jsou zaaretováné a přišroubované, dole je klika a ta by se musela hnout což nechceme. Z praktického hlediska by to chtělo názor praktika, který do dělal x krát, ale ti se v tomto vlákně nevyskytuji To už byste rovnou chtěl vědět, proč b dílenské příručce píší o nutnosti vyměnit po povelení šrouby na ozubeném kole čerpadla a proč tedy nejsou součástí žádné rozvodové sady :-)
  8. Toš odpovím si sám, přistrojovka rozebrána, proletován y připojovací konektory a vše funkční. Čili závadou je málo pájky na připojovacích konektorech a v důsledku toho vznikají mikrotrhliny a studentky.
  9. Kamarád se rozhodl že umyje interiér své octavky 1,9TDI. pucoval to poctivě celý den a zřejmě tlačil na hadr více než bylo zdrávo. Protože když chtěl auto následně nastartovat zjistil, že přístrojovka nereaguje a logicky , zřejmě kvůli imobilizéru, nenastartuje ani auto. Bud někam natekla voda nebo je někde nějaký problém, který oním "tlačením" na hadr vyhnil, protože mi říkal, již se mi to jednou stalo, ale to stačilo počkat do druhého dne a "spravilo" se to samo. V servisu se na to tvářili jako svatí ducha mdlého a ani po 10 dnech nevědi. Než začnu prolejzat kabelové svazky , nesetkali jste se s podobným problémem, případně na co přednostně mrknout?
  10. Chci se zeptat jak velký problém je výměna rozvodu a pumpy na Fabii s 1,9SDI svépomoci? Jde mi o praktické zkušenosti, ne rady typu musí se sundat vývěva a zaaretovat vačkový hřídel. Postup je docela dobře popsán třeba zde , ale ono je něco jiného dělat to na motoru vně auta a v autě, kde se musí řešit třeba to jak dostat řemen přes držák motoru atd. případně se člověk pere s nedostatkem místa a kuželovým spojem rozvodového kola držícím jak židovská víra.
  11. Kolega dovalil startér z 1,9TDI 66kW 1999 s tím, že to nestartovalo, když chtěl startovat jen to cvaklo a starter nezačal točit, na poprve pomohlo do něj klepnout a začal fungovat, na podruhé už musel klepat déle a napotřetí nepomohly ani motlidby. Starter jsem rozebral, byl samozřejmě plný bordelu z uhlíku, gufero u předního kluzného ložista poničené a samotné ložisko téké nic moc očividně přes to létalo mazivo z převodovky startétu ven. Podobně držák uhliku, tedy uhliky ne že by tam nebyly žádné,ale většina z uhliku již byla spotřebována, tlak mezi komutátorem a uhliky tedy nebyl valný. V kařdém případě jsme vše vypucoval a ted bych rád objednal přšdní kluzné ložisko + gufero a uhliky nebo spíše celý držák, uhliky jsou pájeny mosazí a i když to pro mě neneí problém tak nepředpokládám, že bych je někde sehnal. Nám však zásadní problém na celém startéru není jediný štítek ani identifikace výrobce a tak si nejsme jistý co objednat , nejspiš to tedy je BOSH 2kW V každém případě je to stejny kus jako na forkach uživatele Crros z 5 a 6 unora 2010 tedy ze strny 3 tohoto vlákna. Otíázka číslo 1 Je to Bosh 2kW a jsou pak díly které potřebuji tyto 1000390003 Pouzdro, hřídele startéru 1000500091 gufero 1004336884 Držák uhlíků Mohu tedy použít třeba tyto neoriginál uhliky http://www.adsc.cz/nabidka/magneti-marelli-940113080008-drzak-uhlikove-kartace_1636678/ Ortázka číslo 2 Teoreticky by ještě mohl byt problém v kontaktu v civce, který připojuje startovací proud na startér, netroufnu si odhadnout jak velký problém je se k němu přes cívku probít, stačí sundat matky z šroubu , případně odletovat dráty na cívku a jde pak bakelitový krit dolu nebo jak to drží? Děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...