Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

No kde ses flákal, chlape? Vítej zpět! ? 

před 8 hodinami, PavkaKorčagin napsal:

Nejspíš s tím neumí jezdit.

Asi neuplatnil styl Messerschmitt ?

Jako tohle je svinstvo co udělal, ale je legrační, jak dnes downsizing limituje základní motorizace osobních aut, já se svými 103kw mám občas problém předjet prázdné Volvo s návěsem, známí jezdí s kamionem a 800-1000 koní s automatem je dnes už celkem běžné a on sám říká, že musí ubírat, když se ho někdo rozhodne předjíždět na krátkém úseku, že prostě jede jak s osobákem a lidí si stále myslí, že ty kamiony nejedou. Já ajel nedávno služebním Tranzitem a ten jejich 2.5 TDi jede jak z praku. 160km/h jako nic a to jsem měl naloženo v kufru 700kg. Takže tyhle tříválcové litry jsou dneska úplně v háji, je to dobré akorát tak do města.

je to dobré i mimo město, jen si člověk nesmí myslet že předjede každého koho si umane ;)

Njn. Lidi neznají předpisy a jezdit neumí už vůbec.

Amen ?

Ještě k tomu přidej ve velké většině nulový odhad situace a pak to vypadá jak to vypadá...

V ‎21‎. ‎2‎. ‎2020 na 6:54, Stringo napsal:

...  Takže tyhle tříválcové litry jsou dneska úplně v háji, je to dobré akorát tak do města. ...

Když myslíš ... ?

Nemyslím, to vidím denně, jak se ta auta trápí, ještě nejlepší, když do nich maskáče celá rodina. Přijde větší kopec a auto jede sotva 80km/h. Většinou je před sebou hrne právě velké nákladní auto. Netvrdím že tě to nepřeveze z A do B, ale tahle auta jsou opravdu stavěná na městské nebo příměstské ježdění. Dokonce i soused, který po koupi 1.0 TSi Fabii motor vychvaloval, tak po 3 letech nadává, že si tenkrát nevzal leasing a nekoupil silnější. Když už chce něco předjet musí na to mít čas a vytáčet motor k omezovači a spotřeba je úplně stejná, jako mám já, jen vůbec žádná výkonová rezerva, v podstatě přiznal, že už rezignoval a jenom se přemisťuje kam potřebuje.

Chápu, že ti to může vyhovovat, možná jezdíš dobrou trasu (Clint by vůbec nepotřeboval 2.0TDi na té jeho trase do práce jede po rychlostce a na to mu stačí cokoli), ale třeba i já cítím, že někdy toho výkonu moc není, jel jsem tuhle za poštovním BOXEREM a byť jel po okreskach 110km/h, tak mě neskutečně sral kvůli výhledu a já ho prostě nepředjel.

Takže ano, odveze tě to, ale absolutně si nemůžeš vyskakovat jako pán na videu [emoji23]

Svez se s tím a pak něco piš. 

Já jel s rodinou v OIII s 1,0 Tsi a že by to do kopce nejelo říct nemůžu. A už vůbec, že by mě někdo vysloveně hrnul před sebou. 

Samozřejmě to není nic pro mě, neb mi nestačí ani to co mám, ale to je spíš o tom, že s jídlem roste chuť. 

Ono je to často hlavně o tom mezikuse mezi volantem a pedály. 

Jj, my jsme s manželčiným Karoqem s litrem byli v létě v Chorvatsku a rozhodně jsme nebyli brzdou provozu. Chce to jen o něco častěji řadit a mimo dálnici nechat větší rezervu na předjíždění. 

Já v tom nikdy nejel. Ale pokud to jede jak říkáte, tak by ti řidiči neměli za volant sedat, protože evidentně jedou na spotřebu a asi vůbec neřadí.

A jako ten soused jen tak něco nepřizná, až jsem se divil že mi to řekl.

Ono se s tím krásně dá jet na spotřebu, ale když chceš zrychlit, tak si holt musíš podřadit. Jako u starých atmosfér. 

Ovšem i oproti nim to jede líp. 

Tak určitě pojede 80kw oproti 50kw lépe, výkon je jasný a je jedno jestli je to foukané nebo není, ale jde o to, že všechna auta se výkonově zvedají a to i kamiony a dneska jsou ty nejslabší motory na tom podobně jako před 30ti lety trabant. Aby člověk dnes měl výkonovou rezervu nad většinou ostatních aut v provozu, musí mít min. 140kw. Vše pod touto hranicí do 100kw je standard a pod 100kw je prostě základ, se kterým musíš opravdu přemýšlet, jak budeš jezdit v běžném provozu (což mnoho lidí nedělá, viz video o pár příspěvků výš a mnoho dalších takových které vídáme denně).

Pořád mě ale neberte za slovo, že se nedá jezdit - já (resp. manželka) jezdíme Fabií s 1.2 HTP, ale musím počítat s tím, že to auto prostě absolutně nejede, ten motor už není ani základ na dnešní provoz, ten je úplně v háji se svými atmosférickými 40kw nebo kolik to má [emoji23]
Ale jezdí s ním jen do práce pár km, kamkoli dál, jedeme i30kou. Prostě to tak je.

Majitelé těchto motorů budou spokojeni, jako každý se vším co si pořídí, jen pár lidí dokáže přiznat, že to co koupil stojí za hovno, anebo jsou to řidiči "přepravci" jezdící za každou cenu na spotřebu (která stejně není většinou moc oslnivá v poměru s výkonnějším motorem).

Já si třeba myslím a přiznám, že ten motor v Hyundai není výkonově vůbec srovnatelný s koncernovým (1.4 T-GDi vs 1.4 TSi).

Pokud si někdo koupí něco s čím pak není spokojen udělal asi někde chybu při výběru. 

Úplně s tebou nesouhlasím v tom bodě že musíš mít nutně vyšší výkon abys někam dojel. Pokud budeš jezdit defenzivně (a pozor to neznamená pomalu) dokážeš to s jakýmkoliv motorem. Holt jen nebudeš v kopci předjíždět 2 kamiony najednou... 

Jestli si sobě nebo někomu jinému chceš dokazovat jak ti to jede, pak je tato debata ovšem o něčem jiném. 

Motáš 2 věci dohromady. Asi po třetí zdůrazňuji, že netvrdím že se slabým motorem nedojedeš kam potřebuješ, mluvím tu o tom, že si lidi myslí jak s tříválcem s 85kw přejedou kdekoho a kamion není žádný problém - JE TO PROBLÉM a pokud to lidi nechápou, že musí u takového motůrku sakra přemýšlet jak, kde a kdy začnou předjíždět, tak potom vidíme ve zprávách čelní střety a podobná videa kde si vynucují na konci zúžení za každou cenu přednost, protože jinak musí jít na brzdy. Už to konečně chápeš?

 

Nepotřebuji si nic dokazovat, jen tvrdím, že 100kw je dneska úplný hovno výkon na to, aby nemusel přemýšlet u přejíždění (neuvažuji dálnice nebo rychlostní komunikace a obchvaty měst, kde jsou rovinky a zpravidla 2 pruhy v jednom směru, mluvím o běžných klikatých okreskách).

 

A jestli si už nevzpomínáš, proč tahle diskuze začala, tak to bylo kvůli magorovi s tříválcovou mrdkou, který si za každou cenu potřeboval dokázat, že v kopci předjede nějakou pekárenskou krabici a potom čuměl že je v píči, tak přesně proto tohle začalo, ne kvůli tomu že mám něco proti tříválcům, ale kvůli lidem, kteří si myslí že je to motor se kterým dokážou zrychlit natolik, aby mohli předjet co se jim zlíbí a kdy se jim zlíbí...

 

Já proti těm motorům nemám vůbec nic, ale jsou určené primárně do města a předměstí a tohle není můj výmysl, tohle je oficiální znění automobilek při uvádění modelu s tímto základním motorem "Nový úsporný městský agregát - tříválcový litrový turbo motor" tohle není můj výmysl chlapci, tak ruku na srdce [emoji6]

 

Konkrétně ty Stane, proč sis nekoupil 1.4 nebo dokonce 1.0? Když to jede úplně normálně a je to motor na běžné ježdění...navíc o 100000kč min. levnější [emoji848]

 

 

V první řadě záleží jen a pouze na řidiči. 

Objem a výkon je až druhotný. 

Jen o tom to je. 

A k tomu mému výběru, necítím žádnou potřebu se s někým dohadovat co je lepší. 

To je to stejné jako bych se ptal tebe proč máš Hyundai. 

To už jsme tu hodněkrát řešili. 

Vsiml sis, že o tom Huyndai jsem nepsal já ???

Vím, ale já nic konkrétního přece nepsal [emoji6]

 

Stane není třeba se přece dohadovat, řeknu ti proč - protože jsi chtěl motor co pojede a bude mít rezervu, ne kvůli tomu, aby sis mohl honit triko před spolupracovníky, protože těm je to úplně u zádele [emoji6]

 

No každopádně to co jsem psal, za tím si stojím, tříválec v běžném podání bych si koupil jen na popojíždění po městě nebo z předměstí do centra, jezdit s ním denně 60km do práce bych nemohl, já bych se trápil. Jediné teď ten nový ostrý Yaris, tam prý ten tříválec jede jak z praku... Chápu že paní s dětmi která stejně jede za traktorem 15km než odbočí na pole, nebo důchodce který jede konstantně 70km/h město, mimoměsto tak těm to bude jedno.

 

Znovu ale připomínám, že proti těm motorům slabým nic nemám, je třeba vědět kde a jak s tím jezdit. Problém je v lidech, že si to koupí a pak se diví a nastávají situace jako na videu nahoře, nebo hůř, smrtelné nehody apod. Kvůli tomu jsem začal mluvit o tom, že do běžného dálkového provozu nejsou tahle auta dělaná.

 

A tím bych to asi ukončil, myslím že vozový park zde diskutujících mluví za vše, většina má obsah 1.4 a víc protože by si 1.0 nikdy nekoupili (proč už řešit nebudu, ale jsem přesvědčený, že to nebude kvůli radosti z utrácení více peněz za silnější motor).

 

Stejně Vás mám rád kluci ušatí, škoda že se neprojevil Kokta, ten by nám to vysvětlil všem, jak se to má [emoji23]

 

 

Před hodinou, beuticek napsal:

Vsiml sis, že o tom Huyndai jsem nepsal já ???

 

před 11 minutami, Stringo napsal:

Vím, ale já nic konkrétního přece nepsal emoji6.png

Já taky ne ?

Ať je to jak je to, hádat a urážet se přece kvůli tomu nebudeme. 

Stejně si myslím, že rozhodující bude vždy až do plně autonomních vozidel faktor řidič, neboť auto ani motor není zodpovědný za situaci jaká panuje na silnicích. Ale to je úplně jiné téma než dostatečnost či nedostatečnost tříválcového motoru. 

Stanmar 4 president! ??

Nestraš :kol-128:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.