Přejít na obsah

Clintův pirátský klub II


Clint

Doporučené příspěvky

před 1 hodinou, Clint napsal:

Nj hoši, ale co budem kupovat. Takový Duster možná bude mít ručičky v budíkách dál a o lane asistentech a dalších píčovnikách si možná nechá zdát, ale koupili by jste ho?

Tak buď si budeme udržovat naše veterány anebo se s tím budeme muset naučit žít. Ještě nás čeká autonomní řízení ?

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, Clint napsal:

Nj hoši, ale co budem kupovat. Takový Duster možná bude mít ručičky v budíkách dál a o lane asistentech a dalších píčovnikách si možná nechá zdát, ale koupili by jste ho?

Dlouho jsem tu nebyl. Koukám že tu vládne správná nálada. Už 2 roky koumám, jak jdou auta resp. Škodovky do hajzlu. 

Ne, Dustra nekoupím. Chci trochu auto, ne převlečeného Favorita. 

Vůbec nevím co za pár let dělat. Asi budu shánět ojetiny. Přece si teď nekoupím auto do foroty? Jsem snad debil? 

  • Díky 1
  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fajn, ale čím budu jezdit do.práce? 

Mě už ani nebaví číst svět motorů. Už ho prakticky nekupuji.  Píšou tam jen o hybridech a elektromobilech, Lauře, virtuálních kokotpitech, wifi  v autě, ecallech a lane asistech. Fandějí vypínání motoru za jízdy. Vypínánímu válců a mildhybridům. Čím víc baterií tím víc auto. Mě to vůbec nezajímá. Emise CO2 už vůbec ne. Chci  mít čisté ventily a prvních 200 000 km nepáchnout do servisu!

 

A jak píše  Clint.... tlačítkem si nastavit co potřebuji a ne se srát, pardon, si hrát s tabletem. 

Editováno: , autor: Clerfayt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tento průser co je nyní  jsem věštil již před léty a proto jsem nakoupil dost aut která mi vydrží ještě mnoho let a asi do doby zákazu spalovacích pohonů  z moci bláznivé EU. Ostatně dnešní auta ani nemají parametry které bych uvítal a poslední auta dle mého požadavku se dělají na jiných kontinentech. A reklama v rádiu o plně digitální O IV mě přivádí k ůsměvu nad nešťastníky co si koupí pojízdný počítač.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bdim, ci spim? Konecne ta spravna diskuse. Ja vedel, ze se dockam. Jen ze, rada dalsich jako ovce pujdou a tu slepici koupi. A az pak prozrou, co si vlastne koupili. Tedy jeste to bude chvili trvat kdy budou pristrihnuta kridelka. Dalsi kridelka bude strihat samotny VW. Tedy prevleceny Favorit si jiz brzy muzes koupit i u Skodovky, ovsem porad to bude za dvojnasobnou cenu Dustera.  Ted takova recnicka, myslis, ze by ten Duster byl tak oblibeny v Evrope ( vcetne zapadni), kdyby byl tak spatny jak se nekde furt tvrdi? Ano, materialy mozna nejsou takove, nemas tam tisic asistentu atd., ale clovek musi brat na zretel za kolik to auto na druhou stranu koupi. A ze by to bylo tak nespolehlive auto, to si nemyslim. 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 8. 9. 2020 na 10:13, Clerfayt napsal:

Fajn, ale čím budu jezdit do.práce? 

Mě už ani nebaví číst svět motorů. Už ho prakticky nekupuji.  Píšou tam jen o hybridech a elektromobilech, Lauře, virtuálních kokotpitech, wifi  v autě, ecallech a lane asistech. Fandějí vypínání motoru za jízdy. Vypínánímu válců a mildhybridům. Čím víc baterií tím víc auto. Mě to vůbec nezajímá. Emise CO2 už vůbec ne. Chci  mít čisté ventily a prvních 200 000 km nepáchnout do servisu!

 

A jak píše  Clint.... tlačítkem si nastavit co potřebuji a ne se srát, pardon, si hrát s tabletem. 

Ani nie tak dávno, čo si tu vo veľkom hejtoval 4-očko, a nakoniec ešte budeš za neho vďačný... Karta sa obracia? :-DDD

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, stafa napsal:

Ani nie tak dávno, čo si tu vo veľkom hejtoval 4-očko, a nakoniec ešte budeš za neho vďačný... Karta sa obracia? :-DDD

To bych si to musel zpětně projít. Proti čtyřoku nic nemám. Nepleteš si to s OIV? Tu hejtuju fest od začátku. Hlavně kvůli tomu tabletu. Samozřejmě hovadiny nám byly do OIII už vnucovány ve velkém. Nicméně čtyřočko jsem koupil zcela zjištně dokavaď to šlo s 1,4TSI, tedy bez filtru a bez vypínání válců, bez e-callu, bez poviného frontasistu a pod. Bohužel mám už turbo, mám diody místo xenonu atd... ale to se nedá nic dělat. Doba přituhuje a bude hůř. Kdybych mohl mít novou OII s tím co svého času nabízela, s motorem 2.0TDI CR, nebo 1.4 MPI. Neváhal bych. OII je nejlepší Octavia co byla, OIII ani OIV ji ani po těch letech nepřekoná ani výbavou. 

Editováno: , autor: Clerfayt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sem tu tak nějak nebyl dva týdny a koukám, že si Clint vyzkoušel novou 1.5 TSI EVO. Já si na ní nemůžu stěžovat. Ten motor jezdí pěkně a za relativně solidní náklady. Dlouhodobá 7.3 na sto, na dálnici při 160 km/h jde slyšet jen vítr a kola. Ráno to při nižších otáčkách neřve jako kdybych zrovna nastartoval 30 let starýho Zetora, má dobrou pružnost a ještě si můžu hladit pinďoura, že díky dvouválcovému režimu, který ani nezaznamenám, když je puštění, šetřím přírodu a Greta je se mnou kámoška. Ale chápu... spojení 1.5 TSI a tý odpornosti, kterou je OIV, musí být fakt šeredný zážitek. Hlavně z těch super levných plastů s cenovkou přes 800 tisíc. To už dneska nenabízí ani Dáčka. :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...