Září 7, 20204 r Autor Nj hoši, ale co budem kupovat. Takový Duster možná bude mít ručičky v budíkách dál a o lane asistentech a dalších píčovnikách si možná nechá zdát, ale koupili by jste ho?
Září 7, 20204 r před 1 hodinou, Clint napsal: Nj hoši, ale co budem kupovat. Takový Duster možná bude mít ručičky v budíkách dál a o lane asistentech a dalších píčovnikách si možná nechá zdát, ale koupili by jste ho? Tak buď si budeme udržovat naše veterány anebo se s tím budeme muset naučit žít. Ještě nás čeká autonomní řízení ?
Září 8, 20204 r Svezte se Teslou 3, žádná odezva od řízení, v zatáčkách se to kroutí jak blázen..... i oktavie má o něco lepší jízdní vlastnosti i když to stojí taky za nic....
Září 8, 20204 r před 16 hodinami, Clint napsal: Nj hoši, ale co budem kupovat. Takový Duster možná bude mít ručičky v budíkách dál a o lane asistentech a dalších píčovnikách si možná nechá zdát, ale koupili by jste ho? Dlouho jsem tu nebyl. Koukám že tu vládne správná nálada. Už 2 roky koumám, jak jdou auta resp. Škodovky do hajzlu. Ne, Dustra nekoupím. Chci trochu auto, ne převlečeného Favorita. Vůbec nevím co za pár let dělat. Asi budu shánět ojetiny. Přece si teď nekoupím auto do foroty? Jsem snad debil?
Září 8, 20204 r Fajn, ale čím budu jezdit do.práce? Mě už ani nebaví číst svět motorů. Už ho prakticky nekupuji. Píšou tam jen o hybridech a elektromobilech, Lauře, virtuálních kokotpitech, wifi v autě, ecallech a lane asistech. Fandějí vypínání motoru za jízdy. Vypínánímu válců a mildhybridům. Čím víc baterií tím víc auto. Mě to vůbec nezajímá. Emise CO2 už vůbec ne. Chci mít čisté ventily a prvních 200 000 km nepáchnout do servisu! A jak píše Clint.... tlačítkem si nastavit co potřebuji a ne se srát, pardon, si hrát s tabletem. Upraveno Září 8, 20204 r od Clerfayt
Září 8, 20204 r Tento průser co je nyní jsem věštil již před léty a proto jsem nakoupil dost aut která mi vydrží ještě mnoho let a asi do doby zákazu spalovacích pohonů z moci bláznivé EU. Ostatně dnešní auta ani nemají parametry které bych uvítal a poslední auta dle mého požadavku se dělají na jiných kontinentech. A reklama v rádiu o plně digitální O IV mě přivádí k ůsměvu nad nešťastníky co si koupí pojízdný počítač.
Září 8, 20204 r Bdim, ci spim? Konecne ta spravna diskuse. Ja vedel, ze se dockam. Jen ze, rada dalsich jako ovce pujdou a tu slepici koupi. A az pak prozrou, co si vlastne koupili. Tedy jeste to bude chvili trvat kdy budou pristrihnuta kridelka. Dalsi kridelka bude strihat samotny VW. Tedy prevleceny Favorit si jiz brzy muzes koupit i u Skodovky, ovsem porad to bude za dvojnasobnou cenu Dustera. Ted takova recnicka, myslis, ze by ten Duster byl tak oblibeny v Evrope ( vcetne zapadni), kdyby byl tak spatny jak se nekde furt tvrdi? Ano, materialy mozna nejsou takove, nemas tam tisic asistentu atd., ale clovek musi brat na zretel za kolik to auto na druhou stranu koupi. A ze by to bylo tak nespolehlive auto, to si nemyslim.
Září 9, 20204 r Jak pronesl Rasťo Chvála onu větu. “Raději si kupte do rodiny dva Dustery, než-li jednoho konkurenta od koncernu”. Tím myslel Karoq nebo např. T-Roc.
Září 9, 20204 r Tohle bude velka konkurence v TOPU do 500K s 1.3TCE to bude hit, s horsimi motory i za 400K... https://www.autoforum.cz/predstaveni/levne-a-stylove-suv-renaultu-dorazilo-na-dalsi-trh-verze-dacie-musi-byt-na-spadnuti/ Upraveno Září 9, 20204 r od xmen201
Září 9, 20204 r V 8. 9. 2020 na 10:13, Clerfayt napsal: Fajn, ale čím budu jezdit do.práce? Mě už ani nebaví číst svět motorů. Už ho prakticky nekupuji. Píšou tam jen o hybridech a elektromobilech, Lauře, virtuálních kokotpitech, wifi v autě, ecallech a lane asistech. Fandějí vypínání motoru za jízdy. Vypínánímu válců a mildhybridům. Čím víc baterií tím víc auto. Mě to vůbec nezajímá. Emise CO2 už vůbec ne. Chci mít čisté ventily a prvních 200 000 km nepáchnout do servisu! A jak píše Clint.... tlačítkem si nastavit co potřebuji a ne se srát, pardon, si hrát s tabletem. Ani nie tak dávno, čo si tu vo veľkom hejtoval 4-očko, a nakoniec ešte budeš za neho vďačný... Karta sa obracia? :-DDD
Září 9, 20204 r já sem třeba s Golfem R na 95% spokojený, to samé s Cuprou brácha.... Škodovka žadné podobné auto z výroby udělat prostě neumí... jenom aktuální cenovky, za to bych to nekoupil :-D hrozně je zdražili Upraveno Září 9, 20204 r od kokta7
Září 9, 20204 r Před hodinou, stafa napsal: Ani nie tak dávno, čo si tu vo veľkom hejtoval 4-očko, a nakoniec ešte budeš za neho vďačný... Karta sa obracia? :-DDD To bych si to musel zpětně projít. Proti čtyřoku nic nemám. Nepleteš si to s OIV? Tu hejtuju fest od začátku. Hlavně kvůli tomu tabletu. Samozřejmě hovadiny nám byly do OIII už vnucovány ve velkém. Nicméně čtyřočko jsem koupil zcela zjištně dokavaď to šlo s 1,4TSI, tedy bez filtru a bez vypínání válců, bez e-callu, bez poviného frontasistu a pod. Bohužel mám už turbo, mám diody místo xenonu atd... ale to se nedá nic dělat. Doba přituhuje a bude hůř. Kdybych mohl mít novou OII s tím co svého času nabízela, s motorem 2.0TDI CR, nebo 1.4 MPI. Neváhal bych. OII je nejlepší Octavia co byla, OIII ani OIV ji ani po těch letech nepřekoná ani výbavou. Upraveno Září 9, 20204 r od Clerfayt
Září 9, 20204 r Súhlasím, ide to celé do sračiek... Ja som hlavne rád, že som ešte vychytal TDi bez chcankostreku /SCR/... Už aj to mi príde byť ako istý druh kurvítka podľa toho čo som čítal a počul...
Září 9, 20204 r Autor Jojo, musíme si šlechtit ty naše pětileté kárky, aby to ještě dalších pět let jezdilo a co bude pak? To se uvidí, začneme jezdit doi práce tágem :D
Září 9, 20204 r O päť rokov už ani tága nebudú, na werkplatz nás budú zvážať dronmi ako teraz Amazon balíky...
Září 9, 20204 r Přesně. Budeš mít elektromobil a při vybitý baterce v zimě zmrzneš. Zlatí současní asistenti. Ještě na O 4 budeme vzpomínat, že to nebylo zase tak špatný auto.
Září 10, 20204 r A z el. přípojek bude stoupat šedý dým. Alespoň v počátku zahájení kolektivního nabíjení. A elektroměr bude jako ventilace v závodní jídelně.
Září 10, 20204 r No to je smutná realita. Jestli to tak půjde dál, tak počet aut na 1 obyvatele se vrátí do dob ČSSR.
Září 14, 20204 r Sem tu tak nějak nebyl dva týdny a koukám, že si Clint vyzkoušel novou 1.5 TSI EVO. Já si na ní nemůžu stěžovat. Ten motor jezdí pěkně a za relativně solidní náklady. Dlouhodobá 7.3 na sto, na dálnici při 160 km/h jde slyšet jen vítr a kola. Ráno to při nižších otáčkách neřve jako kdybych zrovna nastartoval 30 let starýho Zetora, má dobrou pružnost a ještě si můžu hladit pinďoura, že díky dvouválcovému režimu, který ani nezaznamenám, když je puštění, šetřím přírodu a Greta je se mnou kámoška. Ale chápu... spojení 1.5 TSI a tý odpornosti, kterou je OIV, musí být fakt šeredný zážitek. Hlavně z těch super levných plastů s cenovkou přes 800 tisíc. To už dneska nenabízí ani Dáčka.
Září 14, 20204 r Jenže ta 1,5 v OC4 fakt nejede. V OC3 je to úplně něco jinýho. Vyzkoušeno s náčelníkem. Citigo bylo přijatelně živější, vyzkoušel i Clint.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.