Přejít na obsah

Clintův pirátský klub II


Clint

Doporučené příspěvky

V ‎11‎. ‎12‎. ‎2018 na 13:16, Petrrr napsal:

Znám jednoho frajera co mu asi odchází v tom jeho škuneru baterie. a nemá na novou. Já Rapid téměř 6 let a baterie jako nová. ??

Zdání klame.

 

Dej bacha, aby jsi s tou baterkou nedopadl obdobně.

 

Jde pán po ulici takovým pomalým širokým
krokem a za ním vzrušeně diskutuji dva jiní
pánové.
Po chvíli ho předejdou a jeden z těch dvou se
ptá: "Promiňte pane, sledujeme vás
už chvíli a nemůžeme se s kolegou shodnout.
Kolega je ortoped a tvrdí, že vaše chůze je
způsobena artrózou kyčelního kloubu. Já jsem neurolog
a domnívám se, že vaši chůzi ovlivňuje zánět
sedacího nervu.
Můžete nám říct, co z toho je pravda?"
První pán se na něj smutně usměje a povídá:
"Koukám, páni kolegové, že jsme se
v diagnóze zmýlili všichni tři.
Já jsem internista a myslel jsem si, že to bude
jen takový malý, obyčejný prd
... ale nebyl

Editováno: , autor: PavkaKorčagin
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 
Skoda_Scala_vs_Audi_A3_2018_vizualni_srovnani_01_205_0.jpg&key=955a9696b8eaa76e4b55ef3e211f975d941640554cc9ae5eb3c435494aa794bfSkoda_Scala_vs_Audi_A3_2018_vizualni_srovnani_02_205_0.jpg&key=1de75edcefd6a18bb9174021cec7403d3f8c4c94b4f44d57c3330c96f0a9fa30Skoda_Scala_vs_Audi_A3_2018_vizualni_srovnani_03_205_0.jpg&key=c12e4e4a810516c6830f26b41da569e8ed7fc17a89a52e5173682626c7b70241Skoda_Scala_vs_Audi_A3_2018_vizualni_srovnani_04_205_0.jpg&key=43180018a57a7f7c4d694026687eae151b0c3b41fbc3de192b336b20d27999ecSkoda_Scala_vs_Audi_A3_2018_vizualni_srovnani_05_205_0.jpg&key=34c106f698d1b54768460b2717ae6056fccc5d70ac4b66b14546cd569e3e79dfSkoda_Scala_vs_Audi_A3_2018_vizualni_srovnani_06_205_0.jpg&key=a265473b722a61f9fb90845718818737ab75bd9db41537cbeda72f4d3d7ace21Skoda_Scala_vs_Audi_A3_2018_vizualni_srovnani_07_205_0.jpg&key=6e551b7cefce04868aeb821245bac31f14ef0d67fcfaa4fa56853526f00f8514Skoda_Scala_vs_Audi_A3_2018_vizualni_srovnani_08_205_0.jpg&key=efaefa883627c18c2b0057869c66f8d151656341a38d4ceb5f9c4792b464d232Skoda_Scala_vs_Audi_A3_2018_vizualni_srovnani_09_205_0.jpg&key=fea5c16b03ef40c1c100c1816fad59d096642a8b02707e0f7471c6f580d3d81dSkoda_Scala_vs_Audi_A3_2018_vizualni_srovnani_10_205_0.jpg&key=674314e3e8f42110ecaba93a2266000133526af57bcd87302faf1e9a17749a0bSkoda_Scala_vs_Audi_A3_2018_vizualni_srovnani_11_205_0.jpg&key=ddc37f32b20800fe7cd5118bd78f579a56de0620ad8d7bc70b28b6752bdaa50cSkoda_Scala_vs_Audi_A3_2018_vizualni_srovnani_12_205_0.jpg&key=499b7b5e2cf38f140ea544234de546ba5529ad061966046039ecf8c234625f45Skoda_Scala_vs_Audi_A3_2018_vizualni_srovnani_13_205_0.jpg&key=407252da794459e68c7acb81b2ea218a2711eeb75d2851fb009498e3399e0b12Skoda_Scala_vs_Audi_A3_2018_vizualni_srovnani_14_205_0.jpg&key=68c458220686f92b715b8977d71240628e4279cd1647d4fa70cb82f29328ca28
Když v roce 1991 začal Volkswagen vstupovat do Škody, asi nikdo netušil, že o necelých třicet let později bude možné mladoboleslavskou značku bez velkých výčitek poměřovat s Audi
Kdyby jen s Audi. Neni to tak davno kdy nekteri novinari srovnavali Superba s Mercedesem kdy Skoda byla samozrejme lepsi a nebo ORS s Porschem kdy O byla zase lepsi. Skoda je proste vzdy nejlepsi at to srovnavas s cim chces. Neda se svitit. Nevim proc to Audi, Mercedes, Porsche, ale i Bentley, RR, Bugatti nejdou zabalit. [emoji23][emoji23][emoji23]
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem včera jezdil s Kodiaqem... 2.0TDi 140kW, 7st.DSG, asi plná palba (ceníková cena 989000kč), spotřeba při svižné jízdě mimo dálnice byla 8,4l/100km. Výkonově dostačující, s automatem jsem jezdil poprvé a nevím, na pohodovou jízdu super, ale když jsem chtěl nasimulovat můj styl jízdy, tak ani na manuál přes pádla jsem nebyl spokojený, pro mě bude asi "zatím" lepší varianta manuální převodovky. Jinak asistenti fungovali dobře ať už se jednalo o adaptivní tempomat (nevím jestli jsem to blbě nastavil, nebo jestli je to normální, ale když auto zastavilo za jiným autem, tak už se samo nerozjelo, musel jsem ťuknout po plynu), light asistent fungoval jak měl, bezklíčkové ovládání taky, dešťový senzor kupodivu taky fungoval velice dobře. Z výbavy ambientní osvětlení s LED přístrojovým štítem pecka, el.ovládané tažné je lahůdka, jinak všechno v pohodě, posezení je příjemné. Co mě zaskočilo, bylo mlžení předních světel (jak hlavních, tak mlhovek, to bych u nového auta nečekal).

Za mě dobré auto, ale Octavie je o 250000kč levnější a udělá stejnou službu dle mého...
El.víko kufru na dalším autě musí být, je to super vychytávka, škoda že nefunguje otevírání kopnutím pod nárazník...

PS: když zařadím P (parking), co dělá to tlačítko parkovací brzdy které je ještě navíc vedle řadící páky? Co se tím tlačítkem aktivuje/deaktivuje? A co mění režim Offroad? Kromě toho, že se mi zapnuly budíky náklonu a další informace, jsem nějak nic nepociťoval.69b8b0a1c2464de3d6591446d0eb96ae.jpg889e18e7c340e9156bb2e607cfd66ad5.jpg06a04185be67ffc59ec892f811dd51ee.jpgf39954a5afe47f7fb11d2914e37dbdae.jpg7a7630e3fb68954c03891f597d3fedcb.jpgd29ffbc15e5ff84b3e7d157ef19b194d.jpg4f62cda389b1b967bf116acffa8985c1.jpge259c49a74aab7892aed855036f89605.jpg67beee4e63c9766df3163e6b9517aa64.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mlžení je problém všeobecně u LED světel, hřejí naprosto minimálně, takže hlavně za sněžení a chladna je to hned zamlžené.

Režim OFF Road = aktivací dojde k přepnutí všech dotčených asistenčních systémů do speciálního nastavení vhodného pro jízdu v terénu. Off-road režim funguje do rychlosti 30 km/h a jeho funkce lze rozdělit do tří hlavních skupin – podpora rozjezdu a trakce, podpora brzdění a podpora při jízdě z prudkého kopce (udržuje nastavenou rychlost).

Tlačítko P - elektrická parkovací brzda.

Na DSG si musíš zvyknout - také jej musíš ovládat podle sebe - nepojede přesně tak jak chceš ty bez zásahu.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to DSG dělá co chci, ale připadá mi, že s velkým spožděním, prostě nedokáže nahradit lidský mozek a neví, že zrovna budu chtít předjíždět, to mi asi na tom vadí nejvíc, ani tím pádlem to není hned jako když si včas podřadíš. Ještě k té parkovací brzdě - jaký je tedy rozdíl mezi parkovací ruční brzdou a parkovací brzdou na pákovém voliči (v reálném použití)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to právě musíš (idálně pokud jsou pádla) podřadit včas sám.

Rozdíl v parkovacích  brzdách - tak ta elektrická brzdí klasicky přes třecí segmenty a k té co je na řazení - ta blokuje poháněná kola mechanicky tzv. parkovací západka - ta je v převodovce (je to něco na způsob jako bys měl u manuálu zařazenou rychlost).

Editováno: , autor: stanmar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petře nevím, mělo to všechno na co jsem si vzpomněl, co si tak ještě vybavuji, tak Canton a oboje přední sedačky v el. Zadní i s výhřevné, el.tažné, jako fakt mi tam nic nechybělo. V L&K nevím co by bylo navíc. Byla na něm na okénku na A4 specifikace a cena 989000kč s DPH najeto 1000km (z toho já 300km)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to brždění auta ve větším kopci přes západku automatu/DSG bych si dával pozor, nejdřív kola ručkou manuální/elektronickou při voliči na N, pustit nožní brzdu a pak teprve P B) Je to natvrdo, to není jako u manuálu přes kompresi ve válcích.
Takže na rovině stačí dát po zastavení jen P ale v kopci je lepší N, pak dát el.brzdu tlačítkem a potom páku do P (nebo jakmile tam mám tu brzdu přes tlačítko, tak už nechávám jen N? Ptám se jen abych to případně radil dál správně a neříkal nějaké blbosti. Jinak jakmile chci něco změnit pákou (P,N,R) tak musím stát na brzdě, nebo to není třeba?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prostě se zas budu opakovat, ale na co krabice typu Kokodáq potřebuje dvouspojku?  Automobilka VW se fakt zbláznila a i zákazníci  že to vůbec chtěj.... s manuálem zařadím stejně rychle, protože to řadí úplně naprd... na nižší převody to do dneška neumí pořádně podřazovat....

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To dsg je o zvyku. Nesmíš taky zapomenout, že díky tomu automatu máš čas přemýšlet a tím se ti zdá, že vše trvá dlouho.
Vem si jen blbou červenou. Stojíš, čekáš na zelenou a......
- spojka, 1čka, povolit, přešlápnout na plyn a přidat. A znovu spojka, 2ka, pustit, přidat

- plyn a vrrrrr.... a náraz zezadu do auta s manuálem. [emoji23][emoji23][emoji23]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Jako já byl pořád připravený jít na brzdy, kdyby náhodou si TPM rozmyslel brzdit...

 

Akorát mám pocit, že sice zastavil za autem, ale už se sám nerozjel, nebo možná bych musel déle čekat, ale za mnou stala auta a já radši ťuknul po plynu, aby někdo za mnou netroubil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...