Přejít na obsah

DSG - Stání, plachtění, brzdění


Pavel CZ

Doporučené příspěvky

Mám dotaz, skoro shodný, jako autor - v koloně... je třeba s SIII (jak čtu, už má el. parkovací brzdu "na páčku") možné stát v koloně (i do kopce) jen se zataženou park. brzdou, bez sešlápnutého pedálu? Potřebuju totiž argument a začít vysvětlovat, že stát v koloně, která se jen tak nebude hýbat (buď prostě kolona na semaforu, nebo taky žel. přejezd), na brzdě a oslňovat řidiče za sebou, je špatný nápad. Nejvíc mi to vadí v zimě, když je ráno/večer brzy tma, a moje oči nějak nedávají laser 3x21W nebo ekvivalent. Většinou jsou to "holani" s manuálem, ale určité procento jezdí brzda-plyn, spojkový pedál nemaje. Lze to uskutečnit bez brzdového pedálu? Vždyť spojky jsou rozpojené, jako u autoholdu atd.

Mně to připadá jako nesmírně bezohledné chování. Sám utahuji ruční brzdu na první zub a v koloně nepálím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

K tomu plachtění tady, mám Karoq 4x4 DSG381 motor 2.0TDI s 110kW z února 2021 a mám dopředu jen volby D(olů z kopce) a S(toupat do kopce), žadný režimy jako ECO nebo SNÍH či OFFROAD tam k dispozici nemám, a vypozoroval sem při jízdě, že když jen tak brnkám o plynový pedál když jedu z velmi mírnýho kopce, tak mi to jen tak někdy samo přepne z brždění motorem na neutrál a naskočí spotřeba na cca půl litru na 100km podle rychlosti. Aktivuje se to jaksi samo, asi jak chce, nemohu to sám cíleně vyvolat určitým mačkáním plynu, prostě náhodou, když to lochtám z mírnýho kopce, protože to motorem brzdí až moc, a s plynem to zas moc zrychluje, tak to někdy naskočí, hodí to neutráĺ, a na display u volantu nahoře (mám už display místo klasických dvou budíků rychlosti a otáček) se mi zjeví malinký nápis (ECO). Asi až moc příliš chytrý auto to je, ale jezdí fakt supr, je to docela ideál vůz na rozflákaný a děravý pražský uličky a křižovatky s nechtěnými retardéry z tramvajovejch kolejí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 9 měsíců později...

Mod ECO a plachtenie sa da vyvolat stale. Napr ked brzdis a hodi ti rychlost tak az dobrzdis staci jemne tuknut do plynu ale len tuknut a hned tam mas plachtenie je jedno ci ides dolu kopcom alebo po rovine alebo hore kopcom ked si dost rozbehnuty. A inac otazocka na to plachtenie a vsetko okolo toho. Nenici sa tym prevodovka turbo atd? Niekde som zacul ze tym riadne trpi mechatronika

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...