Publikováno Září 10, 20187 r Zdravím, od léta řeším problém, že mě neustále klesá napětí baterie na 12,5 V za 14 dní. Připojím mikroprocesorovou nabíječku zobrazí se 12,5 V a začne nabíjení. Vetšinou zrovna vysávám i auto, tak mám otevřené všechny dveře. Svítí pouze diody na nohy, ale i tak za 30 minut se dostanu pouze na 12,8 V. Jak zavřu dveře jde napětí nahoru už lépe. Stejně, ale trvá 2 hodiny než je na nabíječce 14,5 V a nabíjení se ukončí. Specifikace: 1.0 81 kW. Stáří 3/4 roku. Najeto 13 000 km. Denně jezdí 50 km. Startuji max 3 krát. Pomocí Caristo mám deaktivováno start & stop. Děkuji za vaše názory. Ve světě motorů jsem četl, že moderní auta vybavená "inteligentním nabíjením" na tento nešvar trpí.
Září 12, 20187 r Autor Našel jsem ten článek a potvrdilo se mě co jsem psal. Snad jen vypnutí start & stop pomocí CARISTA varianta A nedělá nějaký problém. http://www.auto.cz/proc-stop-start-nici-autobaterie-tohle-byla-draha-uspora-113291 Upraveno Září 12, 20187 r od Lukitos
Září 17, 20187 r Vybehni do autorizaku a opytaj sa ci na tvoje auto nie je zvolavacia akcia ohladom baterie. Na moje je, no odmietol som ju.
Září 17, 20187 r Svolávací akce jde najít i na webu škoda auto. http://recall.skoda-auto.com/260/cs-cz
Únor 18, 20205 r otazka dá se dobíjet přes zásuvku zapalovače udržovací nabíječkou do 1ampéry u škody rapid 81 kw 1.2 ?
Únor 18, 20205 r myslím že jo,je pod stálým proudem,dělal sem to u felicie a spokojenost,bat,vydržela11let,a to sem moc nejezdil.
Únor 20, 20205 r V 18. 2. 2020 na 21:22, mičurin napsal: myslím že jo,je pod stálým proudem,dělal sem to u felicie a spokojenost,bat,vydržela11let,a to sem moc nejezdil. No jo ale dnešní auta s inteligentnim dobíjením je asi trošku jiného.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.