Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím,

od léta řeším problém, že mě neustále klesá napětí baterie na 12,5 V za 14 dní. Připojím mikroprocesorovou nabíječku zobrazí se 12,5 V a začne nabíjení. Vetšinou zrovna vysávám i auto, tak mám otevřené všechny dveře. Svítí pouze diody na nohy, ale i tak za 30 minut se dostanu pouze na 12,8 V. Jak zavřu dveře jde napětí nahoru už lépe. Stejně, ale trvá 2 hodiny než je na nabíječce 14,5 V a nabíjení se ukončí. Specifikace: 1.0 81 kW. Stáří 3/4 roku. Najeto 13 000 km. Denně jezdí 50 km. Startuji max 3 krát. Pomocí Caristo mám deaktivováno start & stop.

Děkuji za vaše názory. Ve světě motorů jsem četl, že moderní auta vybavená "inteligentním nabíjením" na tento nešvar trpí.

  • o 1 rok později...
Vloženo
V 18. 2. 2020 na 21:22, mičurin napsal:

myslím že jo,je pod stálým proudem,dělal sem to u felicie a spokojenost,bat,vydržela11let,a to sem moc nejezdil.

No jo ale dnešní auta s inteligentnim dobíjením je asi trošku jiného.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...