suchi Vloženo 4. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2018 (editace) Dobrý den, 7 let mám ve Škodě Roomster namontován LPG systém STAG 300plus. Prvních 5 let systém pracoval naprosto bez problémů. Poslední 2 roky však neúspěšně bojuji s neustále se opakujícím rozsvěcováním kontrolky motoru (tzv. prasátko). Diagnostika i z historie stále vypisuje tutéž závadu : “regulace sonda za katalyzátorem P2097–001–přiliš bohatý –kontrolka závad ZAP “ 1. Několikráte pak byli seřízeny plynové i benzinové mapy 2. Lambda sonda dle měření procuje správně 3. Výměny svíček 4. Před měsícem výměna reduktoru a repas plyn.vstřikovačů Výsledek opět nula ! Kontrolka se rozsvítila znovu. Máte prosím někdo zkušenost s tímto problémem ??? Nebo tušíte kde problém muže být ???? Předem děkuji – Mira Editováno: 5. Říjen 2018, autor: suchi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 5. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2018 Možností je poměrně široký sortiment - řečeno kulantně po obchodnicku. Životnost lambdy je udávána jako 160 tis. km. Nevím kolik máš najto ty, ale lambda může být vadná, aniž by se chyba napsala. Jinak: - neúčinný katalyzátor - vadný MAP senzor / váha vzduchu - netěsné výfukové potrubí - kabeláž. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman.w Vloženo 3. Červen 2023 Sdílet Vloženo 3. Červen 2023 Zdravím ťa Suchi, mám ten istý motor. A ko si prosím ťa nakoniec vyriešil problém s bohatou zmesou P2097? Ja mám ten problém a tiež neviem čo to je. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinMadej Vloženo 13. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2023 Také mám ten stejný motor s LPG a stejný problém. Kdyby tovmel někdo vyřešeno, dejte prosím vědět. Bojuji s tím neúspěšně. Už to prostě ignoruju. Občas svítí, občas ne. Vždy na nějaký čas pomůže vymazání vag Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roman.w Vloženo 20. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2023 Celkom si myslím že za to može aj netesnosť a nasávanie falošného vzduchu niekde, buď cez sanie, hadice, prípadne cez posilnovač brzd, prípadne slabé čerpadlo (hádam)... Som si všimol, ked to napojím na "diagnostiku" a pozerám okamžitu a dlhodobu spotrebu tak okamžitá ide hore na neutráli. Musím toto všetko vyskúšať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.