Přejít na obsah

Nastavení topení


bouchy

Doporučené příspěvky

Ahoj,

 

nenašel jsem podobné téma, chci se zeptat, jestli je normální, že topení u OIII nastavené na "HI" topí jak blázen, tedy na max. a jakmile nastavím 29,5°C nebo jinou podobnou hodnotu hned pod HI, teplota vzduchu z výdechů je znatelně nižší? Climatronic (a AUTO) vypnuté, předpokládám, že se zapnutým to dělá totéž. Předpokládám, že to souvísí s teplotou interiéru dle čidla, ale uvítal bych plynulou regulaci od velmi teplého po studený tak, jak to měla "mechanicky" FII a všechny auta bez klimy ap. Otázka na ferdu a jiné, zda-li lze ten přechod učinit plynulejším s pomocí kódování. V opačné případě to musím regulovat ručně HI-29,5°C a zpět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

FII "mechanicky" žádnou plynulou regulace nemá - jezdil jsem s ní s mechanickou klimatizací, tak i ve verzi bez, chová se to stejně. Pořád tam něco šteluješ, protože to topí moc, nebo naopak málo. Mě by spíš zajímalo, proč děláš takové podivné esakapády. Nastav si tam požadovanou teplotu v interiéru, dej AUTO (pokud tedy nechceš mít zapnuto AC) a je to jednou provždy vyřízeno. Nebo požaduješ mít v autě skoro tropy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám jinou zkušenost. Ano, v zimě si dělám "tropy", tedy topení na max a po určité době stahuji (obé benzín). U mechanické regulace je to o dost plynulejší (skok z tepla do vlažna se nekoná), od dejme tomu 30. minuty jízdy na ovládání nemusím sahat, občas kroutím s knoflíkem směru ofuku nebo intenzity. Je to celkem citlivé na okolní teplotu (pokud se venkovní teplota změní o 1°C, poznám to a doladím si to). U Climatronicu (či jak to nazvat, prostě volič teploty na LED) je to naopak - teplotu drží stabilně, ale někdy to nestačí a musím jít na HI. Každý je asi jiný, ale celkem často jezdím s tou starší technikou a tam jedu max, protože jinak mrznu (buď krátká jízda, nebo taky velká zima). A jsem dost citlivý na foukání, takže nejdřív okna (jako nutné zlo proti zamlžení) a pak do interiéru, nízká intenzita, vyšší teplota. Vyšší, než vcelku vlažný vzduch vyzázející u novější techniky z ofuků, s teplotou na 29,5°C.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Chtěl bych se zeptat na fci “přídavné el.topení” a jelikož to úzce souvisí s tímto tématem, nechtěl jsem zakláadat nové.

Procházel jsem manuál, ale nikde jsem nic nenašel. Jaké jsou přesně podmínky pro aktivaci tohoto doplňku montovaného hlavně do dieselů?

V Menu mám zaškrtnutou automatickou volbu této fce, ale za jakých okolností se spouští? Teplota na HI, ofuk na MAX, nebo je to jedno?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...