bouchy Vloženo 26. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2018 Ahoj, nenašel jsem podobné téma, chci se zeptat, jestli je normální, že topení u OIII nastavené na "HI" topí jak blázen, tedy na max. a jakmile nastavím 29,5°C nebo jinou podobnou hodnotu hned pod HI, teplota vzduchu z výdechů je znatelně nižší? Climatronic (a AUTO) vypnuté, předpokládám, že se zapnutým to dělá totéž. Předpokládám, že to souvísí s teplotou interiéru dle čidla, ale uvítal bych plynulou regulaci od velmi teplého po studený tak, jak to měla "mechanicky" FII a všechny auta bez klimy ap. Otázka na ferdu a jiné, zda-li lze ten přechod učinit plynulejším s pomocí kódování. V opačné případě to musím regulovat ručně HI-29,5°C a zpět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2018 FII "mechanicky" žádnou plynulou regulace nemá - jezdil jsem s ní s mechanickou klimatizací, tak i ve verzi bez, chová se to stejně. Pořád tam něco šteluješ, protože to topí moc, nebo naopak málo. Mě by spíš zajímalo, proč děláš takové podivné esakapády. Nastav si tam požadovanou teplotu v interiéru, dej AUTO (pokud tedy nechceš mít zapnuto AC) a je to jednou provždy vyřízeno. Nebo požaduješ mít v autě skoro tropy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 26. Říjen 2018 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2018 Mám jinou zkušenost. Ano, v zimě si dělám "tropy", tedy topení na max a po určité době stahuji (obé benzín). U mechanické regulace je to o dost plynulejší (skok z tepla do vlažna se nekoná), od dejme tomu 30. minuty jízdy na ovládání nemusím sahat, občas kroutím s knoflíkem směru ofuku nebo intenzity. Je to celkem citlivé na okolní teplotu (pokud se venkovní teplota změní o 1°C, poznám to a doladím si to). U Climatronicu (či jak to nazvat, prostě volič teploty na LED) je to naopak - teplotu drží stabilně, ale někdy to nestačí a musím jít na HI. Každý je asi jiný, ale celkem často jezdím s tou starší technikou a tam jedu max, protože jinak mrznu (buď krátká jízda, nebo taky velká zima). A jsem dost citlivý na foukání, takže nejdřív okna (jako nutné zlo proti zamlžení) a pak do interiéru, nízká intenzita, vyšší teplota. Vyšší, než vcelku vlažný vzduch vyzázející u novější techniky z ofuků, s teplotou na 29,5°C. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2018 To je opravdu nestandardní počínání, se kterým asi výrobce moc nepočítá, od toho je to přece automatické zařízení, které udržuje požadovanou teplotu v interiéru. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 27. Říjen 2018 Autor Sdílet Vloženo 27. Říjen 2018 To je škoda, protože to prostě dřív fungovalo líp, stejně jako pár jiných věcí (např. posez bez narážení kolenem do volantu aj.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 31. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2018 Když chci rychle natopit interier, dávám taky HI. Automatika climatronicu se s tím loudá. Takže chápu, že někdo to HI používá. Stejně tak v létě, když mám zapnutou klimu, nastavuji LO a teplotu v interieru reguluji otáčkama ventilátoru. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 9. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2019 Chtěl bych se zeptat na fci “přídavné el.topení” a jelikož to úzce souvisí s tímto tématem, nechtěl jsem zakláadat nové. Procházel jsem manuál, ale nikde jsem nic nenašel. Jaké jsou přesně podmínky pro aktivaci tohoto doplňku montovaného hlavně do dieselů?V Menu mám zaškrtnutou automatickou volbu této fce, ale za jakých okolností se spouští? Teplota na HI, ofuk na MAX, nebo je to jedno? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.