Publikováno Říjen 20, 200618 r Dneska jsem byl Octu projet po Brně a co se nestane.Dojedu na křižovatku, při dojezdu zmáčknu spojku a auto chcipne.Stalo se mě to asi 5x, pak jsem přišel na tu nemilou věc. Při plném rejdu buď na pravou nebo na levou stranu mě spadnou otáčky na nulu a auto chcípne. Má to vliv se servořízením? Co je zase za problém, víte někdo?
Říjen 21, 200618 r Autor Jde mi hlavně o to, jestli je normální, že to chcípne při plném rejdu na jakoukoliv stranu.Jakoby při plném rejdu něco brzdilo plynulá chod motoru na volnoběžné otáčky.Prosím poraďte, jsem z toho docela nervózní
Říjen 22, 200618 r Taky mi při plném rejdu klesnou otáčky, ale potom se hned zvýší na původní stav. Jo to jen takový zakolísání. T.
Říjen 22, 200618 r Raději to odstraň a do té doby moc nejezdi. Takový chcípnutí motoru v levým pruhu nebo na kruháči... Nepude ti servo a posilovač brzd a to může být o držku.
Říjen 22, 200618 r Autor to o držku může být, ale potřebuju poradt, co s tím.Kolísání otáček při plném rejdu je prý normální (alespoň to dělá kámošovy u Mondea s posilovačem),ale asi by to nemělo chcípnout.Kde mám začít hledat chybu?
Říjen 23, 200618 r A otáčky s narovnanýma kolama? nekolísají? A nějaký pazvuky z motoru? Je jasný že se musí servo snažit když točíš kolama na místě, jak to popisuješ, tak to dělá dojem že to prostě motor neutahne. A nezdá se ti že by motor méně táhnul? Pak bych sázel na servo. Ale bojim se že to bude chtít profíka. Teda já bych se servisem moc neotálel, tohle je vážně o hubu.
Říjen 24, 200618 r Autor Myslíš méně táhnul za normální jízdy.Asi trošku je to teď línější.Mám prasklej výfuk a tak to strácí na výkonu.Už je to 8 let starý auto, takže s problémama pošítam, ale po fin. stránce řešim jen smrtelně důležité opravy.Dnes jsem najel 300 km a auto ani jednou nechciplo, ani při otáčení.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.