depešmod Vloženo 4. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2020 vidim že sa vyššie riesilo niečo podobne aky mam ja problem ,nepiše sa z akym vysledkom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 4. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2020 kúpiš si kilo orieškovej čokolády a vymeníš , prajem príjemnú zábavu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
depešmod Vloženo 4. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2020 orieskovu mam celkom rád, apropo nejaky si mudry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 5. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2020 Tak já bych potřeboval celý karton. ten přístup byl hroznej. Přeji trpělivost a šikovné ručičky . Zlatý starší auta...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 5. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2020 keď sa to chytíš robiť tak uvidíš že som ti radil dobre ... chce to dať a do kludu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 5. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2020 a nezabudni si kúpiť gumičku 06B121687 keď už budeš kupovať čokoládu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
depešmod Vloženo 5. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2020 (editace) preto som sa pytal ako sa to meni a čo atd... pretoze v predajni mi povedali ze toto cele sa meni, preto som siel sem, napisal a ak moze niekto poradiť nech da radu, kto nemoze tak nevadi. https://www.mototech.sk/Original-skrina-termostatu-1-6-TDI-66-55-77kW-03L121111S-d2952.htm Editováno: 5. Prosinec 2020, autor: depešmod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 5. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2020 áno , celý domček , doporučujem nový v škodovky originál , + gumičku čo som ti napísal vyššie výmena je katastrofa , preto kto to nerobil tak pri tom strávi aj deň ... záleží od šikovnosti , klapka dole , trubka od nej a kopa rozoberania na predku motora , pre predstavu kde sa nachádza a čo treba rozobrať ... treba aj poriadne kliešte na spony a dobre nervy https://www.drive2.ru/l/532338176388237453/ 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
depešmod Vloženo 5. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2020 konečne niečo čo som hladal, to je veruze pekny pristup k tomu, tam treba taky predlzovaci take klieste na to aby sponu dať dole sa dalo lebo prsty sa tam nevojdu asi moje barz, a ano tu gumičkusom uz pozeral poriadne , cize 4 natrubky sundať a dve šruby odkrutiť a je to, vyznie to tak jednoducho, a dakujem za informaciu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 5. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2020 ja toto nechávam zručnejšiemu kolegovi , ale pod stovku to robiť nebude :D prve si podla vin pozri či maš ozaj 2011 , pretože staršie nemali takuto skrinu ale trošku iny termostat , ale tie zase neodchadzali ... treba podla vin v skodovke , urcite origo , cca 50eur , za tu jebačku nahrady nestoja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
depešmod Vloženo 5. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2020 tiež mi radil jeden na FB ze lepsie origo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 26. Březen 2021 Sdílet Vloženo 26. Březen 2021 (editace) Poradte mi. Auto pri beznej pomalej jazde 50-90 mesto-mimo mesto, po 15km jazdy v teplotach ake su teraz 2-8°C vonku, olej max 72-75°C, teplota vody podla budikov okolo 70°C. Vodu dostanem na 90 len ked tomu davam otacky a idem rychlejsie 110+, vtedy ide aj olej nad 80°C. Auto mam 5 rokov a povedal by som, ze je to rovnake odkedy ho mam. Auto kuri, pri rychlej jazde sa dostane voda na 90. Po dialnici viem olej dostat aj nad 100°C, voda drzi pekne 90. V mrazoch je problem dostat vodu nad 70, ked sa dostane na 90 a ide sa pomaly hned spadne na 70. Jednoducha otazka, ak je vadny termostat, ako sa to prejavuje? Voda sa nedostane nikdy na stred budikov - 90°C? Nechcem to menit zbytocne. Dakujem. Editováno: 26. Březen 2021, autor: cayc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 26. Březen 2021 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2021 (editace) Mě se to projevovalo tak že ze začátku to trvalo déle než se voda ohřála. Za čas když jsme jel na lehkou nohu či delší kopec dolů padala teplota vody a to i při teplotě nad nulou(do 10°). A než jsme ho vyměnil bylo to tak že voda se na 90° dostala už jen na dálnici či při jízdě pod větším zatížením či při regeneraci filtru. Nemám tam teď originál, ale měl by to být jeden z těch lepších. Oproti původnímu se motor trochu dýl ohřívá a tím pádem než se dostane na nějakou teplotu(60-70°) běží na volnoběh na vyšší otáčky. A když byli teploty více pod nulou řekl bych že teplota vody padala trochu více než u původního(ale těžko říct takové mrazy jsem s původním nezažil) Editováno: 26. Březen 2021, autor: Ovce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 26. Březen 2021 Sdílet Vloženo 26. Březen 2021 (editace) A co vlastne ziskam ked ho vymenim? Ake su nevyhody, ze to tak funguje ako to funguje? Auto kuri, nemam ziaden problem, len sa nezohreje v zime na 90 pri beznej jazde, len pod velkou zatazou. Myslel som, ze ked je vadny termostat nikdy sa voda nedostane na 90°C. Editováno: 26. Březen 2021, autor: cayc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 26. Březen 2021 Sdílet Vloženo 26. Březen 2021 Vadný - propustný termostat by měl jít poznat, když po nastartování studeného motoru, zkoušíš rukou teplotu horní hadice před chladičem. Správně by měla být studená, a zahřívat by se měla až motor dosáhne 80 stupňů. To by měl termostat otevřít a hadice se rychle ohřát. Jestli se teplota na hadici zvyšuje plynule, společně se zahříváním motoru, tak termostat propouští. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 26. Březen 2021 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2021 @cayc tak studený motor produkuje více splodin a tudiž ti rychleji odchází filtr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 26. Březen 2021 Sdílet Vloženo 26. Březen 2021 před 59 minutami, jipol57 napsal: Vadný - propustný termostat by měl jít poznat, když po nastartování studeného motoru, zkoušíš rukou teplotu horní hadice před chladičem. Správně by měla být studená, a zahřívat by se měla až motor dosáhne 80 stupňů. To by měl termostat otevřít a hadice se rychle ohřát. Jestli se teplota na hadici zvyšuje plynule, společně se zahříváním motoru, tak termostat propouští. A ktora je to hadica? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 26. Březen 2021 Sdílet Vloženo 26. Březen 2021 Když stojíš před autem, čelem k motoru, tak je to tlustá hadice po pravé ruce nahoře, co vede do chladiče. Takže ve směru jízdy je to vlevo nahoře. Jestli bude jen vlažná, při zahřívání motoru, tak to nevadí. Ani nový termostat není dokonale těsný. Ale nesmí být stejně teplá jako motor. Až po dosažení 80 stupňů, kdy má termostat začít otvírat, se má prudce ohřívat. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 26. Březen 2021 Sdílet Vloženo 26. Březen 2021 Ďakujem. Pozriem to. Ak by som to dal vymeniť koľko by mali pýtať za prácu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 29. Březen 2021 Sdílet Vloženo 29. Březen 2021 Za práci víc než za samostatný termostat, protože je k tomu děsný přístup. Nešetři na termostatu a kup komplet i s plastovým potrubím (ne jen termostat) ten plast po sundání už stářím bude lehce deformovaný a celkem běžně po výměně pouze termostatu začne prosakovat v těch to místech voda. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03l121114bshr-termostat-s-hrdlem-magneti-marelli-36580.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 30. Březen 2021 Autor Sdílet Vloženo 30. Březen 2021 Ještě pozor existují dva typy. Podle toho zda má auto myslím nezávislé topení nebo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 30. Březen 2021 Sdílet Vloženo 30. Březen 2021 to je zase blbosť , je to ročníkovo odlíšené , staré mali v bloku v prírube , nové v skrini a tých je väčšina treba originál termostat , sračky ako Mahle a spol nefungujú ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 30. Březen 2021 Sdílet Vloženo 30. Březen 2021 objednal som toto, vraj original https://www.mototechdiely.sk/produkt/original-kompletna-skrina-termostatu-1-6-tdi-cr-03l121111s podla vin tam mam taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 30. Březen 2021 Autor Sdílet Vloženo 30. Březen 2021 (editace) Možná jsme to pochopil blbě ale tak nějak mě to říkal kluk co mě ho měnil. PS je to tak kouknul jsem do Kelly a jsou tam i termostaty pro vozidla s nezávislím topením a vypadá jinak než pro ty bez Editováno: 30. Březen 2021, autor: Ovce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 8. Duben 2021 Sdílet Vloženo 8. Duben 2021 Tak po výmene je vidieť rozdiel. Chvalabohu som nemal žiadne problémy len voda skoro nikdy nešla nad 70. Na rovnakej dráhe 10km, predtým voda 70 olej 72, teraz voda 90 a olej 96. Výmena bola katastrofa, mechanik to robí podľa jeho slov za trest. 😀😀 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.