Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ahoj, vracím se k odpovědi Jara na mojí otázku přímý/nepřímý vstřik u verze 2.0 Tsi 140kw. Tak podle této tabulky z odkazu ve vlákně o dílenských příručkách, by měl mít motor ve verzi 140kW kod CZPB přímý i nepřímý vstřik. Verze 200kW má pouze přímý. O kombinaci s jakou převodovkou je spjatý, se mi nepodařilo najít.

motory.jpg

Editováno: , autor: zdenek1234
  • Díky 1
  • Pozitivní 1
  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Ta tabulka je opravdu nějaká divná. Tak jsem převzal auto 2.0tsi 140kW, kód motoru DKZA. Tady v tabulce uvedeno 132kW???

Po kontrole dle Etky je DKZA 140kw, spojený s převodovkou DQ381.

 

DKZA i CZPB, oba jsou 140kW, mají přímý i nepřímý vstřik (FSI a MPI), rozdíl v těchto motorech je, že DKZA má filtr pevných částic. Kdyby to někoho zajímalo :-)

 

Editováno: , autor: zdenek1234
  • o 3 měsíce později...
Vloženo
V 10. 5. 2019 na 8:40, zdenek1234 napsal:

Zdravím, neví někdo s jakou převodovkou je spojen 2.0tsi 140kW? Má tento motor přímý i nepřímý vstřik paliva do válců.

Koukám, že jsem ve 132kW vlákně, když tak prosím přehodit do 140kW 

mozna uz viš, ale v MR 2020 tj.  cca od zari 2019  je dodavano TSI2.0 s prevodovkou DQ381 tj. už ne DQ500, ktera mela vetsi rezervu na kroutak.

Vloženo
V 1. 10. 2019 na 12:40, LeeCe napsal:

mozna uz viš, ale v MR 2020 tj.  cca od zari 2019  je dodavano TSI2.0 s prevodovkou DQ381 tj. už ne DQ500, ktera mela vetsi rezervu na kroutak.

Děkuji za odpověď, ale kdyby sis přečetl následující příspěvky, tak bys viděl, že se to již rozlousklo. DQ381 tam je dříve než s příchodem mr2020. Ale s příchodem 140kw verze.

  • o 4 týdny později...
Vloženo
V 29. 5. 2019 na 1:51, soray napsal:

Jen pro zajímavost - můj měsíc starý L&K 2.0TSI má izolaci pod kapotou z výroby.

Ahoj. Potvrzuji. 3dny stary L&K ma taky izolaci na kapote. Nicmene motor je docela slyset. Predpokladam, že to není reprak jako v superb 200kw L&K. Jinak ale docela to jede, pokud se na to šlape.

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Mám tento motor v Tiguanu, najeto 5 tis. km a jel jsem teď s okýnkama dole a dost mě překvapilo, jak v něm něco píská - zní to jak elektromotor.

Zvuk stoupá s otáčkami, zaznamenal jste to někdo taky?

  • o 7 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Lepší bohužel není, i v tomto případě platí, že dobře už bylo. Přišel o nepřímý vstřik zůstal pouze přímý se zvýšeným tlakem 350 barů. Má nové turbo (typ nevím) a snížené vnitřní tření (co tím mají na mysli netuším). Ještě že jsem jej stihnul koupit ve verzi DKZA :-) 

 

https://www.automotiveworld.com/news-releases/a-new-engine-for-a-new-generation-2-0-tsi-190ps-dsg-now-available-for-the-seat-leon/

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Ještě taková zajímavost. Zatímco předchozí verze motoru 2.0 Tsi 140kw (DKZA) s duálním vstřikováním má objem olejové náplně motoru 5,7 litru ta nová (s přímým vstřikem) 6,6 litru. To je i docela hodně :-)

Vloženo

Vo Francuzsku uz 2.0TSI po facelift-e ani nepredavaju. Ako SKODA, tak SEAT stiahli 2.0TSI z obehu kvoli emisiam. Max co tu mozeme kupit je 1.5TSI a 2.0TDI (+hybrid u Tarraca). Tiez som rad, ze mam este predoslu verziu 2.0TSI 140kW. 

  • o 2 týdny později...
Vloženo
On 3/4/2021 at 8:54 PM, octabin said:

Jak je to s poslední variantou 2.0 Tsi EVO, už se montuje do Kodiaq? V čem by měl být lepší::?

Nikde jsem nezaznamenal, že 2.0TSI je označován jako EVO (oproti 1.5TSI).

Jedná se o motor v TP typ DNN?

Já mám uvedeno DNN a celý Google mlčí...., až mám pocit , že to chybně zapsali do TP.

Vloženo
před 22 hodinami, hynekp napsal:

Současná verze 2.0Tsi (140kw - Gen 3b) je označená přídomkem Evo úplně všude. Viz. mé příspěvky výše. Takže ještě jednou :-) . Motor přišel o duální vstřikování (zůstalo jen přímé s větším vstřikovacím tlakem),má o 0,9l větší olejovou náplň a jiné turbo.  Vše už jsem napsal o kousek výš i s odkazem. Přidávám ještě jeden odkaz. 

 

 

Vloženo
On 5/27/2021 at 7:14 PM, Jaro92 said:

Ani sa nedivím že sa Francúzsku už nepredáva, taxa CO2 za 185 g by sa doplácalo 7462 eur.

Mne Malus nevadi, lebo ho platit nastastie nemusim :) RS v ponuke nechali, tam je malus az okolo 16000e, to im tiez nikto normalny nekupi. Ja prave riesim, ci to ma zmysel vymenit za RS, len sa bojim, ze tam spotreba vystreli este vyssie nez ma 2.0TSI 140kW. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...