Jump to content

2.0 TSI 140kW


Richmund

Recommended Posts

Ahoj, vracím se k odpovědi Jara na mojí otázku přímý/nepřímý vstřik u verze 2.0 Tsi 140kw. Tak podle této tabulky z odkazu ve vlákně o dílenských příručkách, by měl mít motor ve verzi 140kW kod CZPB přímý i nepřímý vstřik. Verze 200kW má pouze přímý. O kombinaci s jakou převodovkou je spjatý, se mi nepodařilo najít.

motory.jpg

Edited by zdenek1234
  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ta tabulka je opravdu nějaká divná. Tak jsem převzal auto 2.0tsi 140kW, kód motoru DKZA. Tady v tabulce uvedeno 132kW???

Po kontrole dle Etky je DKZA 140kw, spojený s převodovkou DQ381.

 

DKZA i CZPB, oba jsou 140kW, mají přímý i nepřímý vstřik (FSI a MPI), rozdíl v těchto motorech je, že DKZA má filtr pevných částic. Kdyby to někoho zajímalo :-)

 

Edited by zdenek1234
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
V 10. 5. 2019 na 8:40, zdenek1234 napsal:

Zdravím, neví někdo s jakou převodovkou je spojen 2.0tsi 140kW? Má tento motor přímý i nepřímý vstřik paliva do válců.

Koukám, že jsem ve 132kW vlákně, když tak prosím přehodit do 140kW 

mozna uz viš, ale v MR 2020 tj.  cca od zari 2019  je dodavano TSI2.0 s prevodovkou DQ381 tj. už ne DQ500, ktera mela vetsi rezervu na kroutak.

  • Díky 1
Link to comment
Share on other sites

V 1. 10. 2019 na 12:40, LeeCe napsal:

mozna uz viš, ale v MR 2020 tj.  cca od zari 2019  je dodavano TSI2.0 s prevodovkou DQ381 tj. už ne DQ500, ktera mela vetsi rezervu na kroutak.

Děkuji za odpověď, ale kdyby sis přečetl následující příspěvky, tak bys viděl, že se to již rozlousklo. DQ381 tam je dříve než s příchodem mr2020. Ale s příchodem 140kw verze.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
V 29. 5. 2019 na 1:51, soray napsal:

Jen pro zajímavost - můj měsíc starý L&K 2.0TSI má izolaci pod kapotou z výroby.

Ahoj. Potvrzuji. 3dny stary L&K ma taky izolaci na kapote. Nicmene motor je docela slyset. Predpokladam, že to není reprak jako v superb 200kw L&K. Jinak ale docela to jede, pokud se na to šlape.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 7 months later...
  • 1 month later...

Lepší bohužel není, i v tomto případě platí, že dobře už bylo. Přišel o nepřímý vstřik zůstal pouze přímý se zvýšeným tlakem 350 barů. Má nové turbo (typ nevím) a snížené vnitřní tření (co tím mají na mysli netuším). Ještě že jsem jej stihnul koupit ve verzi DKZA :-) 

 

https://www.automotiveworld.com/news-releases/a-new-engine-for-a-new-generation-2-0-tsi-190ps-dsg-now-available-for-the-seat-leon/

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ještě taková zajímavost. Zatímco předchozí verze motoru 2.0 Tsi 140kw (DKZA) s duálním vstřikováním má objem olejové náplně motoru 5,7 litru ta nová (s přímým vstřikem) 6,6 litru. To je i docela hodně :-)

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

Vo Francuzsku uz 2.0TSI po facelift-e ani nepredavaju. Ako SKODA, tak SEAT stiahli 2.0TSI z obehu kvoli emisiam. Max co tu mozeme kupit je 1.5TSI a 2.0TDI (+hybrid u Tarraca). Tiez som rad, ze mam este predoslu verziu 2.0TSI 140kW. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 3/4/2021 at 8:54 PM, octabin said:

Jak je to s poslední variantou 2.0 Tsi EVO, už se montuje do Kodiaq? V čem by měl být lepší::?

Nikde jsem nezaznamenal, že 2.0TSI je označován jako EVO (oproti 1.5TSI).

Jedná se o motor v TP typ DNN?

Já mám uvedeno DNN a celý Google mlčí...., až mám pocit , že to chybně zapsali do TP.

Link to comment
Share on other sites

před 22 hodinami, hynekp napsal:

Současná verze 2.0Tsi (140kw - Gen 3b) je označená přídomkem Evo úplně všude. Viz. mé příspěvky výše. Takže ještě jednou :-) . Motor přišel o duální vstřikování (zůstalo jen přímé s větším vstřikovacím tlakem),má o 0,9l větší olejovou náplň a jiné turbo.  Vše už jsem napsal o kousek výš i s odkazem. Přidávám ještě jeden odkaz. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 5/27/2021 at 7:14 PM, Jaro92 said:

Ani sa nedivím že sa Francúzsku už nepredáva, taxa CO2 za 185 g by sa doplácalo 7462 eur.

Mne Malus nevadi, lebo ho platit nastastie nemusim :) RS v ponuke nechali, tam je malus az okolo 16000e, to im tiez nikto normalny nekupi. Ja prave riesim, ci to ma zmysel vymenit za RS, len sa bojim, ze tam spotreba vystreli este vyssie nez ma 2.0TSI 140kW. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...