Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Jen pro zajímavost - můj měsíc starý L&K 2.0TSI má izolaci pod kapotou z výroby.

Ahoj, vracím se k odpovědi Jara na mojí otázku přímý/nepřímý vstřik u verze 2.0 Tsi 140kw. Tak podle této tabulky z odkazu ve vlákně o dílenských příručkách, by měl mít motor ve verzi 140kW kod CZPB přímý i nepřímý vstřik. Verze 200kW má pouze přímý. O kombinaci s jakou převodovkou je spjatý, se mi nepodařilo najít.

motory.jpg

Upraveno od zdenek1234

V tabulce je minimálně jedna chyba, kompresní poměr CJXA je 9,3. Předpokládám, že je to jen posunuté, ale věřit se jí potom nedá.

Odesláno z mého MI 8 pomocí Tapatalk

  • 3 týdny později...

Ta tabulka je opravdu nějaká divná. Tak jsem převzal auto 2.0tsi 140kW, kód motoru DKZA. Tady v tabulce uvedeno 132kW???

Po kontrole dle Etky je DKZA 140kw, spojený s převodovkou DQ381.

 

DKZA i CZPB, oba jsou 140kW, mají přímý i nepřímý vstřik (FSI a MPI), rozdíl v těchto motorech je, že DKZA má filtr pevných částic. Kdyby to někoho zajímalo :-)

 

Upraveno od zdenek1234

  • Autor

Nema tam byt DQ500?

DQ500 byl u 132kW verze.

  • Autor

Rozumiem tomu spravne, ze tam narvali suchu prevodovku s mensou zivotnostou?

DQ381 je mokrá, 7st.

Do 380 NM

mala by byť do 420 Nm

  • 3 měsíce později...
V 10. 5. 2019 na 8:40, zdenek1234 napsal:

Zdravím, neví někdo s jakou převodovkou je spojen 2.0tsi 140kW? Má tento motor přímý i nepřímý vstřik paliva do válců.

Koukám, že jsem ve 132kW vlákně, když tak prosím přehodit do 140kW 

mozna uz viš, ale v MR 2020 tj.  cca od zari 2019  je dodavano TSI2.0 s prevodovkou DQ381 tj. už ne DQ500, ktera mela vetsi rezervu na kroutak.

  • Autor

Niekto vyssie uvadza, ze DQ381 je tam uz od prichodu 140kW verzie...?

V 1. 10. 2019 na 12:40, LeeCe napsal:

mozna uz viš, ale v MR 2020 tj.  cca od zari 2019  je dodavano TSI2.0 s prevodovkou DQ381 tj. už ne DQ500, ktera mela vetsi rezervu na kroutak.

Děkuji za odpověď, ale kdyby sis přečetl následující příspěvky, tak bys viděl, že se to již rozlousklo. DQ381 tam je dříve než s příchodem mr2020. Ale s příchodem 140kw verze.

  • 4 týdny později...
V 29. 5. 2019 na 1:51, soray napsal:

Jen pro zajímavost - můj měsíc starý L&K 2.0TSI má izolaci pod kapotou z výroby.

Ahoj. Potvrzuji. 3dny stary L&K ma taky izolaci na kapote. Nicmene motor je docela slyset. Predpokladam, že to není reprak jako v superb 200kw L&K. Jinak ale docela to jede, pokud se na to šlape.

  • 8 měsíců později...

Mám tento motor v Tiguanu, najeto 5 tis. km a jel jsem teď s okýnkama dole a dost mě překvapilo, jak v něm něco píská - zní to jak elektromotor.

Zvuk stoupá s otáčkami, zaznamenal jste to někdo taky?

  • 7 měsíců později...

Jak je to s poslední variantou 2.0 Tsi EVO, už se montuje do Kodiaq? V čem by měl být lepší::?

  • 1 měsíc později...

Lepší bohužel není, i v tomto případě platí, že dobře už bylo. Přišel o nepřímý vstřik zůstal pouze přímý se zvýšeným tlakem 350 barů. Má nové turbo (typ nevím) a snížené vnitřní tření (co tím mají na mysli netuším). Ještě že jsem jej stihnul koupit ve verzi DKZA :-) 

 

https://www.automotiveworld.com/news-releases/a-new-engine-for-a-new-generation-2-0-tsi-190ps-dsg-now-available-for-the-seat-leon/

  • 4 týdny později...

Ještě taková zajímavost. Zatímco předchozí verze motoru 2.0 Tsi 140kw (DKZA) s duálním vstřikováním má objem olejové náplně motoru 5,7 litru ta nová (s přímým vstřikem) 6,6 litru. To je i docela hodně :-)

Vo Francuzsku uz 2.0TSI po facelift-e ani nepredavaju. Ako SKODA, tak SEAT stiahli 2.0TSI z obehu kvoli emisiam. Max co tu mozeme kupit je 1.5TSI a 2.0TDI (+hybrid u Tarraca). Tiez som rad, ze mam este predoslu verziu 2.0TSI 140kW. 

Ani sa nedivím že sa Francúzsku už nepredáva, taxa CO2 za 185 g by sa doplácalo 7462 eur.

  • 2 týdny později...
On 3/4/2021 at 8:54 PM, octabin said:

Jak je to s poslední variantou 2.0 Tsi EVO, už se montuje do Kodiaq? V čem by měl být lepší::?

Nikde jsem nezaznamenal, že 2.0TSI je označován jako EVO (oproti 1.5TSI).

Jedná se o motor v TP typ DNN?

Já mám uvedeno DNN a celý Google mlčí...., až mám pocit , že to chybně zapsali do TP.

před 22 hodinami, hynekp napsal:

Současná verze 2.0Tsi (140kw - Gen 3b) je označená přídomkem Evo úplně všude. Viz. mé příspěvky výše. Takže ještě jednou :-) . Motor přišel o duální vstřikování (zůstalo jen přímé s větším vstřikovacím tlakem),má o 0,9l větší olejovou náplň a jiné turbo.  Vše už jsem napsal o kousek výš i s odkazem. Přidávám ještě jeden odkaz. 

 

 

Taky už tam mám DNN

 

On 5/27/2021 at 7:14 PM, Jaro92 said:

Ani sa nedivím že sa Francúzsku už nepredáva, taxa CO2 za 185 g by sa doplácalo 7462 eur.

Mne Malus nevadi, lebo ho platit nastastie nemusim :) RS v ponuke nechali, tam je malus az okolo 16000e, to im tiez nikto normalny nekupi. Ja prave riesim, ci to ma zmysel vymenit za RS, len sa bojim, ze tam spotreba vystreli este vyssie nez ma 2.0TSI 140kW. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.