Přejít na obsah

Terén a Karoq


Fuzo

Doporučené příspěvky

Ahoj. Nevím kam to zařadit tak to dávám tady.

Zkoušel už někdo s Karoqem terén?

Mám 4x4 2.0 D 6st manuál a jsem z toho dost zklamán.  Tu převodovku navrhoval někdo pro dálnici. Podvozek a převodovka má na  dálnici velice slušné chování, málem bych to přirovnal k Oktávce. Ale do terénu se to fakt nehodí. Ani do lehkého.

Proč?

 1. První rychlostní stupeň na volnoběh 8 km/hod. Na pomalou jízdu terénem to fakt nestačí. Několik kamenů které chcete projet pomalu a spojka smrdí jako prase. Dvojka 16km/hod

 2. Rozjezd do kopce díky rychlé jedničce je tragédie. I na asfaltu.  Zkušenost z Itálie. 4 lidi a nebyl jsem schopen se rozjet do prudkého kopce u supermarketu kde místní s fiatama Panda zastavovali na pokec se sousedama. Motor chcípal a nebo jsem musel dát dost vysoké otáčky a pak smrděla spojka.  Nepomůže ani tlačítko OffRoad... (to má snad kromě přepnutí obrazovky na nevzhledné budíky jedinou funkci a to zapnutí sjíždění z kopce)

Za mne jsou terénní vlastnosti silné zklamání. Proti Yetimu palec dolů :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čo znamená skratka SUV?

 
 

Mnoho vodičov si dnes kupuje tzv. SUV vozy. Čo táto skratka znamená a aké sú výhody týchto vozidiel? Sú naozaj vhodné do terénu, ako si stále myslí veľa motoristov?

Skratka SUV pochádza z anglického originálu sport utility vehicle, čo v slovenskom preklade znamená športové úžitkové vozidlo. Tieto vozidlá kombinujú výhody terénnych vozidiel s komfortom a vlastnosťami klasických osobných automobilov. Z tých terénnych si vzali predovšetkým mohutnosť, vyššiu svetlú výšku, teda aj schopnosť pohybu mimo cesty, a väčší priestor vo vnútri a v batožinovom priestore. Zároveň zostali komfortné a ľahko ovládateľné, tak aby sa čo najviac priblížili bežným autám. Sú navrhnuté hlavne na pohodlný pohyb v meste i mimo cesty, ale nie sú to terénne autá, s ktorými bývajú často zamieňané.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to vše dáno stálým převodem ,ten je u manuálu moc do rychla. Když se nemohl rozjet do kopce  s posádkou ani na asfaltu, tak je něco špatně! DSG je na tom o něco lépe.Je jasné že to není auto vyloženě do terénu ale základní rozjezd do kopce by měl být zachován.Jsme v kopcovitém terénu jsou stoupání/klesání 12 i více procent  no a jestli se tam nemůže rozjet aniž by nesmrděla spojka tak potěš pánbůh. Tohle pěkně zavání .

TD-KAROQ-cz.pdf 1.pdf

Editováno: , autor: man.kar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...