Fuzo Vloženo 6. Březen 2019 Sdílet Vloženo 6. Březen 2019 Ahoj. Nevím kam to zařadit tak to dávám tady. Zkoušel už někdo s Karoqem terén? Mám 4x4 2.0 D 6st manuál a jsem z toho dost zklamán. Tu převodovku navrhoval někdo pro dálnici. Podvozek a převodovka má na dálnici velice slušné chování, málem bych to přirovnal k Oktávce. Ale do terénu se to fakt nehodí. Ani do lehkého. Proč? 1. První rychlostní stupeň na volnoběh 8 km/hod. Na pomalou jízdu terénem to fakt nestačí. Několik kamenů které chcete projet pomalu a spojka smrdí jako prase. Dvojka 16km/hod 2. Rozjezd do kopce díky rychlé jedničce je tragédie. I na asfaltu. Zkušenost z Itálie. 4 lidi a nebyl jsem schopen se rozjet do prudkého kopce u supermarketu kde místní s fiatama Panda zastavovali na pokec se sousedama. Motor chcípal a nebo jsem musel dát dost vysoké otáčky a pak smrděla spojka. Nepomůže ani tlačítko OffRoad... (to má snad kromě přepnutí obrazovky na nevzhledné budíky jedinou funkci a to zapnutí sjíždění z kopce) Za mne jsou terénní vlastnosti silné zklamání. Proti Yetimu palec dolů :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 7. Březen 2019 Sdílet Vloženo 7. Březen 2019 8 km/h jezdí i služební OIII. Ono, v terénu s tím stejně prakticky nikdo jezdit nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 7. Březen 2019 Sdílet Vloženo 7. Březen 2019 Čo znamená skratka SUV? Mnoho vodičov si dnes kupuje tzv. SUV vozy. Čo táto skratka znamená a aké sú výhody týchto vozidiel? Sú naozaj vhodné do terénu, ako si stále myslí veľa motoristov? Skratka SUV pochádza z anglického originálu sport utility vehicle, čo v slovenskom preklade znamená športové úžitkové vozidlo. Tieto vozidlá kombinujú výhody terénnych vozidiel s komfortom a vlastnosťami klasických osobných automobilov. Z tých terénnych si vzali predovšetkým mohutnosť, vyššiu svetlú výšku, teda aj schopnosť pohybu mimo cesty, a väčší priestor vo vnútri a v batožinovom priestore. Zároveň zostali komfortné a ľahko ovládateľné, tak aby sa čo najviac priblížili bežným autám. Sú navrhnuté hlavne na pohodlný pohyb v meste i mimo cesty, ale nie sú to terénne autá, s ktorými bývajú často zamieňané. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čočkyn Vloženo 7. Březen 2019 Sdílet Vloženo 7. Březen 2019 Tak, tak. Není to žádný offroad s rámovým podvozkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
man.kar Vloženo 7. Březen 2019 Sdílet Vloženo 7. Březen 2019 (editace) Je to vše dáno stálým převodem ,ten je u manuálu moc do rychla. Když se nemohl rozjet do kopce s posádkou ani na asfaltu, tak je něco špatně! DSG je na tom o něco lépe.Je jasné že to není auto vyloženě do terénu ale základní rozjezd do kopce by měl být zachován.Jsme v kopcovitém terénu jsou stoupání/klesání 12 i více procent no a jestli se tam nemůže rozjet aniž by nesmrděla spojka tak potěš pánbůh. Tohle pěkně zavání . TD-KAROQ-cz.pdf 1.pdf Editováno: 7. Březen 2019, autor: man.kar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.