Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

man.kar

Uživatel
  • Počet příspěvků

    32
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

4 Neutrální

O uživateli man.kar

  • Hodnost
    Nováček
  • Narozeniny 6.6.1953

Návštěvy profilu

225 zobrazení profilu
  1. man.kar

    Návody a zajímavé dokumenty Škody Karoq

    Elektronický přístroj pro seřízení vačkového hřídele VAS 611007 video na Youtube v angličtině: Kompenzace tolerancí pohonu časování
  2. man.kar

    Návody a zajímavé dokumenty Škody Karoq

    Zde je mapa států kde se vyrábí Škodovky. : https://www.skoda-storyboard.com/cs/modely/kde-vsude-je-skoda-auto-doma/
  3. man.kar

    Čelní sklo budoucnosti

    http://www.autoforum.cz/predstaveni/hyundai-a-skoda-budou-sdilet-asi-nejlepsi-celni-skla-sveta-umi-kouzelne-veci/
  4. man.kar

    Návody a zajímavé dokumenty Škody Karoq

    Mě osobně jde spíš o nešťastné umístění zásuvky na 230V pod nohama dětí, a jaký tam je měnič je druhořadá věc.
  5. man.kar

    Návody a zajímavé dokumenty Škody Karoq

    Obavám se že v Karoqu bude obdélníková napodobenina sinusovky. Modifikovaná se mnohem více přibližuje čisté sinusovce . A to stačí. Měniče s modifikovanou sinusoidou tento typ měniče produkuje výstupní napětí, které nemá tvar hladké sinusoidy, ale jde hranatější průběh, který je modifikovaný (rafinovaný) tak, aby se alespoň zhruba na sinusoidu podobal, protože čistá sinusoida je pro elektroniku ideální. Jejich výhodou je mnohem nižší cena a fakt, že zařízením jako notebook, DVD přehrávač, stolní lampa, tiskárny, nabíječky na mobilní telefony apod, modifikovaná sinusoida nepřekáží. Měniče v čistou sinusoidou tento typ měničů má výstupní napětí tvaru dokonalé sinusoidy a proto je vhodný pro použití s citlivou elektronikou a přesnými elektronickými zařízeními jako např. měřicí přístroje, radiostanice a přístroje používané v medicíně a laboratořích. Takové měniče napětí jsou však výrazně dražší než měniče s modifikovanou sinusoidou, ale na druhé straně odpadají problémy, které mohou nastat u měničů s modifikovanou sinusoidou.
  6. man.kar

    Návody a zajímavé dokumenty Škody Karoq

    V konfigurátoru Škoda Karoq je možnost navolit 230V a USB zásuvku s 12 V v prostoru poměrně nízko u podlahy kde posádka kope botou do krytky a v případě zapojení kabelů v kombinaci dětí ,si myslím že není šťastné řešení. Já zatím u jiné značky auta používám jiné řešení a umístění si mohu určit sám.Jsou to přenosné sinusové měniče : https://www.vpcentrum.eu/menice-napeti/menic-12v-230v-100w-modifikovana-sinusovka-carspa-1 A nejčastěji na dovolené : https://www.vpcentrum.eu/menice-napeti/menic-12v-230v-400w-modif-sinusovka-soluowill-nm400-12 V případě letních bouří doma, vypínání proudu, stačí na dobu obnovení dodávky než vytluču baterky aut. Jen nouzové věci, LED lampičky ,malá talevize ,sat,mini PC, Měnič v Karoqu není sinus a není vhodný pro všechny spotřebiče. (měnič čisté sinusovky :https://www.vpcentrum.eu/menice-napeti/menic-12v-230v-300w-cista-sinusovka-jyins )
  7. man.kar

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    Po přečtení tohoto článku silně zvažuji odejít od této značky. Škoda do dvou let zcela obmění nabídku motorů, všechny ty dnešní letí do koše http://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-do-dvou-let-zcela-obmeni-nabidku-motoru-vsechny-ty-dnesni-leti-do-kose/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
  8. man.kar

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    Vytaženo z článku Motor 1.5 TSI Víte, že: Slabina technologie agregátů s přímým vstřikem paliva (ne pouze TSI): V sacích kanálech a na samotných lopatkách turbodmychadla se usazuje karbon z recirkulovaných výfukových plynů, které přepouští EGR ventil zpět do sání, aby zlepšil emise výfukových plynů. Tím se ale dostává karbon do sání, usazuje se zde a pomalu jej ucpává. Časem tak klesá množství nasátého vzduchu a tím i výkon. Jelikož u přímého vstřikování motor nasává pouze čistý vzduch, a ne směs vzduchu s benzínem, tento usazený karbon není čím omývat. Částečně se dá těchto úsad zbavit při vysoké zátěži motoru, kdy se horkem stávají tekutými a jsou pozvolna vtahovány do válců. Druhý způsob je použití benzínů s čistícími aditivy, která se s výfukovými plyny dostanou skrz EGR zpět do sání a sníží tam smáčivost povrchu, takže úsady hůře ulpí celý článek zde: http://www.autolexicon.net/cs/articles/tsi-twincharger-stratified-injection/ Pawouk má pravdu ,jedná se o přímý vstřik paliva.
  9. man.kar

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    Sleduji několik měsíců toto téma Škoda Karoq ,čím dál více dostávám strach investovat 700 000 kč do takto nedodělaného stroje. Konkurence je tak vysoká že je až zarážející že si něco takového Škoda klidně dovolí pustit ven . Odstranění škubání studeného motoru nebude nijak jednoduché . Studený motor potřebuje pořádnou dávku benzínu ,protože než se dostane do válce tak se vysráží na studených stěnách sání,ventilu a spalovacího prostoru a už není jemně rozprášen v podobě aerosolu, ke snadnému zapálení nedojde .Pokud musí být dodržené nějaké přísné ekologické normy, bude to opravdu na hraně. Další věc je že po 4 letech musíme jít na STK a emise a je zaručeno že projdeme ,když už nyní je to průser? Chci nové auto protože moje současné auta mají 20 a 30 let .Takhle si zadělám akorát na infarkt.
  10. man.kar

    Vyhrivane celni sklo

    Volkswagen používá bezdrátové řešení vyhřívání čelního skla,...... Škoda auto nejspíš utře nos. Nebo snad ne? Zde je popis a výhody bezdrátového řešení od Volkswágenu : https://www.volkswagen.cz/svet-volkswagen/novinky/3602-dokonaly-vyhledkomfortni-vyhrivane-sklo-celniho-okna-pro-voz
  11. man.kar

    Návody a zajímavé dokumenty Škody Karoq

    Jen pro doplnění ceník Škoda Karoq 2019: https://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/11a87265-f2c1-4192-a6ed-93af55e69bfb/karoq-cenik.b26eb51562c314ae634a63d27ca84146.pdf Neustále jsem hledal nějaký dokument k zadní lavici,nebylo mi jasné zda má základní lavice výklopnou loketní opěrku.Nikde se o ní nemluvilo,psal jsem několikrát dotaz na Škodovku ale několik dní žádný výsledek.Konečně dnes od rána jsem je přinutil k nápravě. Tohle je správa kterou jsem dostal: Vážený zákazníku, loketní opěrka vzadu je ve vozidle už od výbavy Ambition. S pozdravem,......... Dokonce po konfiguraci se objevil nový řádek v kartě zobrazení vozidla: Zadní sedadlo nedělené, zadní opěradlo s loketní opěrou dělené a sklopné. Vadí mi ta nekompletnost informací pro zákazníka ,někdy to dá hodně práce než se člověk něco dozví.
  12. man.kar

    Jaké disky

    Jen dávat pozor na rozměr ET a CB : je tam určitá tolerance https://www.pneumatiky.cz/info/znaceni-disku.html
  13. man.kar

    CarStick v Karoqu

    Škoda INFOLINE na tento dotaz odpověděla takto: 12. 11. 2018, 18:43:47 Matyas napsal/a tento program je nově zaveden a nemusíte se bát , že by to nebylo kompatibilní s vaším vozem
  14. man.kar

    Návody a zajímavé dokumenty Škody Karoq

    Pro autorádia Bolero ,je možnost rozšíření pomocí zařízení Adaptiv Lite Škoda. (Je otázka zda se to vyplatí.)Nemám ověřeno jestli na Karoqu jsou stejné konektory na zadní straně navigace. https://www.bmshop.eu/p/adaptiv-lite-skoda Mini verze: https://www.bmshop.eu/p/adaptiv-mini-skoda?gclid=CjwKCAiA5qTfBRAoEiwAwQy-6a0Y8rl6POCsi2SvCSOXXpBRTIGgXM6L7sEmi7-bIT1sVwFpgIo0KhoCEzkQAvD_BwE Zde jsou videa jak to funguje: https://www.zenec.cz/produkt/navi-multimedia-adapter-skoda-octavia-3-generace/
  15. man.kar

    Návody a zajímavé dokumenty Škody Karoq

    Bude to překlep ,protože kdo by zbytečně kupoval modul CarStisk když má v autě slot na kartu v případě navigace Columbus. Columbus je také mnohem rychlejší a také podstatně dražší. Zde píše Škodovka také že je SIM karta dárek k modulu na 28 dní s 1GB dat zdarma. (Sleva na modul LTE CarSticku. ) http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/homepage-10515--11/lte-carstickpro-000051409fx/0/1/24/43/1001
×