Jump to content

man.kar

Uživatel
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

14 Good

About man.kar

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

968 profile views
  1. man.kar

    Karoq zadné ukončenie prahov

    Zjistil jsem to teprve včera,tak se teprve chystám kontaktovat prodejce ,uvidíme co na to řekne.
  2. man.kar

    Karoq zadné ukončenie prahov

    Skusi jsem vyfotit to nešťastné místo ,kde dveře jsou místo podběhu .Doléhání dveří na těsnění je velmi špatné já tam mám na levé straně velkou mezeru, na fotkách to je částečně vidět, pravá strana je o něco lepší a těsní. Vlevo jsou špatně napasované dveře, panty a zámek. Těch míst kde se šetřilo je na autě víc, bohužel.
  3. man.kar

    Vymena oleja / spotreba oleja / interval vymeny

    Díky chlapi ,to vypadá dosti dobře. Občas se objeví že ty motory jsou olejničky ,snad nebudou velké rozdíly mezi dodavateli motorů do montáží.
  4. man.kar

    Vymena oleja / spotreba oleja / interval vymeny

    asi jsem se trefil : Je to zde hóódně hlídané ,tak bych rád věděl jestli máte vypozorováno někteří kdo máte větší nájezd km ,jakou má tento motor 1,5 TSI spotřebu oleje . Dejme tomu na 5000 -10 000 tisíc km ,kolik jste doplnili? Pokud bylo nutné.Každý řidič by se měl občas kouknout na měrku jak na tom hladina oleje je ,nejlépe na rovině a až druhý den po jízdě, kdy všechen olej steče do vany. Mohlo by to napovědět jak na tom je s těsností válců a jak se motor povedl. Některé motory s takto řídkým olejem mohou mít potíže.
  5. man.kar

    Terén a Karoq

    Je to vše dáno stálým převodem ,ten je u manuálu moc do rychla. Když se nemohl rozjet do kopce s posádkou ani na asfaltu, tak je něco špatně! DSG je na tom o něco lépe.Je jasné že to není auto vyloženě do terénu ale základní rozjezd do kopce by měl být zachován.Jsme v kopcovitém terénu jsou stoupání/klesání 12 i více procent no a jestli se tam nemůže rozjet aniž by nesmrděla spojka tak potěš pánbůh. Tohle pěkně zavání . TD-KAROQ-cz.pdf 1.pdf
  6. man.kar

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    rayxiku jsi tu nejlepší co zde máme o tom není třeba diskutovat , nemám důvod nějak vyvracet co zde uvádíš,chtěl bych jen doplnit některé věci z praxe .Na fórech se objevují informace že i na zpátečku se tento jev vyskytuje a s nárůstem najetých km se stav ještě celkově zhoršuje.To superpřesné nastavení vaček po zajetí a uvolnění může v budoucnu pěkně vadit.Celé se to posune a i když je tam řemen s ocelovým kordem ,stejně se to natáhne do jedné strany a ta požadovaná přesnost je tím pádem v háji. S tím určitě konstrukce počítala tak si myslím že to bude fakt v tom nesmyslném uškrcení paliva. Někde jsem narazil na teorii zapalování a vstřiků u tohoto motoru ,v nízkých otáčkách ,píše se tam do 1000 otáček na jeden takt a válec, několik vstřiků a tři zážehy , jak by to bylo konstrukčně navrženo tam není uvedeno. Nejspíš vše elektricky. (V minulosti se toto řešilo na ochuzení směsi ,5 zážehů na jeden takt a válec do 1000 otáček na volnoběh, za studena to fungovalo na Škodovkách.Sytič byl úplně vyřazen .) Směs zapaluje průraz ,ne délka hoření oblouku. Proto více jisker 30.000 V má velkou účinnost zapálení velmi chudé směsi paliva se vzduchem.
  7. man.kar

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    Z ověřeného zdroje jsem se dozvěděl že je několik dodavatelů dílů do montáží včetně motorů, jsou dodávány z různých končin světa.Včetně kvality výroby a nastavení mohou být i značné rozdíly.Jestli je zde někdo kdo dělal motory tak ví jak se dá odfláknout montáž včetně tolerancí na jednotlivé díly.Pracoval jsem v automobilovém průmyslu spoustu let a viděl jak se vlivem odshora věci řešily.Za komoušů to byl nedostatek a dnes je to nesmyslné šetření aby to vydrželo co nejméně.(Hračka nesmí vydržet do příštích vánoc!!) to je politika . Vraťme se ale k cukání, protože budeme pokáráni za debatu mimo téma.Bylo by dobré vědět kolik procent aut je tímto jevem postiženo.Kolik aut trpí cukáním za studena ,kolik i za tepla po zahřátí , rok výroby ,měsíc datum SW a.t.d. rayx doporučuje nalogovat motor, to vše je možné ale bez odborné znalosti nedostupné.
  8. man.kar

    rezonujuce zvuky pri cuvani (DSG)

    Ahoj chlapi letím z dílny ,tam jsem se nemohl přihlásit ,tak doporučuji si to vlákno přečíst od začátku do konce je tam i video od borce co to natočil na telefon ,má to velmi slabě natočeno zvukově musíte to hodně zesílit aby to byla slyšet. S překladem si poradíte. https://www.karoqforum.de/threads/quietschen-beim-langsam-fahren-und-lenken.198/
  9. man.kar

    rezonujuce zvuky pri cuvani (DSG)

    Dnes jsem se dočetl na německém fóru že rezonování brzd při couvání způsobuje špatné osazení zadních brzdových destiček (chybné ) od výroby.Píše se tam že o tom Škodovka ví .Po výměně v servisu za jiné se rezonování brzd při couvání již neopakuje. Jestli je to pravda ,mohlo by to odstranit tenhle problém.
  10. man.kar

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    Barak ,myslíš to dobře ale přečti si toto : chce to překladač https://www.honestjohn.co.uk/news/owning-1/2019-01/volkswagen-acknowledges-problem-with-15-tsi-evo-engine/
  11. man.kar

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    Jeden Němec uvedl na fóru v souvislosti, cukání je neznatelné . Moje verze softwaru: 05E906018R - 6090, postaveno 01/19. Takže něco je venku a snad to něco řeší.
  12. man.kar

    Svolávací a servisní akce

    Škodovka navzdory potížím které má dopadla v hodnocení svolávaček zatím dobře. http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/statistika-ukazuje-jaka-auta-musi-nejcasteji-neplanovane-do-servisu/
  13. man.kar

    Bezpečnostní šrouby kol

    Otázka je jaké bezpečnostní šrouby zvolit.? Zde kluci ruský testují kvalitu jednotlivých tipů a provedení. https://www.youtube.com/watch?v=s45dEHutwzI https://www.youtube.com/watch?v=sJVyXI7voxo
  14. man.kar

    KESSY a zamknuti DO

    Poučné video a brutální postup otevření dveří. ( https://www.youtube.com/watch?v=6zX7otC3DEc) Čech vymyslel vychytávku https://www.garaz.cz/clanek/cech-vymyslel-vychytavku-proti-kradezim-keyless-automobilu-21001125?dop-ab-variant=5&seq-no=1&source=hp
×