Jump to content

man.kar

Uživatel
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

13 Good

About man.kar

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

1,206 profile views
  1. Němci v konfigurátoru pro všechny modely motor 1,5 TSI nenabízí . To není zrovna pozitivní správa. http://cc-cloud.skoda-auto.com/deu/deu/de-de/nu7/65000#!cc-instance=DEU&cc-salesprogram=DEU&cc-culture=de-de&cc-model=NU7&cc-carline=65000&cc-equipment=&cc-motor=208290&cc-color=M3M3&cc-interior=KA&cc-packages=&cc-view=step2&cc-configurationId=0&cc-viewstate={"lastConfigurationHash"%3A"4_5Z_KA_M3M3_"}
  2. Pánové děkuji všem za cenné informace , snad to pomohlo i ostatním , proto to fórum tady je.
  3. Díky za info! Karoq v základu se normálně prodává na 16" kolech ,kola jsou na průměru jen o 4 mm menší o proti 17" protože mají větší výšku bokú 215/60 R 16 a na zimu klidně stačí ,plechové disky za 830 Kč a zimák za 1880 Kč ,valivý odpor B, na mokru B ,hluk 69 dB ,BF Goodrich G- FORCE Winter 2 215/60 R16 99H Jinak souhlasím že auto vypadá líp na 17" jen se divím že 16" nemám zapsané jako druhou možnost použití. V zimě jezdit moc nechci tak zvažují ekonomickou variantu.
  4. Zdravím pánové, mám dotaz.Ve velkém techničáku mám pouze 17" kola jako zimní a chybí mi tam 16" .Je možné doplnit tento rozměr do techničáku včetně rychlostního údaje H to je do 210km/hod.Protože v 16" 95V nebo 99V skoro nenajdete,jen pár a velmi drahé. Děkuji předem za každou radu. Musím doplnit že mám 1'5 TSI manuál a předokolku.
  5. Chci tomu také věřit že jsou všechny materiály lepší než v 80 letech a na vysoké úrovni ,jinak bych si toto auto nekoupil ,dal jsem za něho skoro 700 tis. Také jsem auto vybíral podle pohotovostní hmotnosti .Jsem od fochu a dovedu srovnávat co by mohlo být jinak .Jsem s autem spokojený až na některé drobnosti které by moli být lépe provedeny . Bral bych třeba možnost výběru za příplatek ,pozinkované díly podvozku s komaxitovou barvou , nebo jinou kvalitní povrchovou úpravu.Chci mít auto déle než 5 let.
  6. No materiál sice pokročil ale záleží kde ho škodovka nakupuje ,Poldovku rozkradli a sedláci z jihu? Koukám že to zde všichni berou jako útok na Škodovku ,to se pletete ,jsem Škodovák déle než mnoho z Vás tady včetně Pawouka , jste ve věku mého syna Pane.. Chci jen některým majitelům ukázat že se musí i o toto auto starat a pravidelně konzervovat a natírat , pokud chce mít auto déle než 5 let. To je vše.
  7. Do terénu bylo z mé strany varování!! PS. Jestli rozumně uvažujete ,tak na těch našich děravých silnicích to také není žádná lahoda ,taková díra 15cm hluboká při rychlosti 80 km udělá své.Další věc je koroze.Pokud nebude plech o síle 2,5 mm pravidelně ošetřován nátěrem tloušťka materiálu vezme za své, z 2,5 mm bude třeba jen 1,5 mm a to bych se začal opravdu bát. Doporučuji nátěry zavčas než začne koroze ,pak se to nedá zastavit .
  8. Stará Škodovka Favorit r.v.1990 má zadní nápravu asi ze 6mm profilu a váží asi 850kg a Karoq 1380kg, a má nápravu ze 4 mm profilu.
  9. Všechny části výfuku jsou z magnetické nerez oceli kromě posledního dílu ten nemagnetuje. Sváry budou nejspíš časem korodovat,to je snad jediné co by mohlo snížit životnost výfukové soustavy. Bylo by dobré sem dát fotky po 1-2 letém provozu co to udělá za ten čas v soli po zimě.
  10. Samostatná jednotka je výfuk, nechápu proč jsou tři díly z jednoho kusu , při výměně nutno sundat zadní nápravu. Jedná se o 1,5 TSI s předním pohonem a manuál.
  11. Je dobré se podívat také na spodní část auta a uvědomit si na čem vlastně jezdíme . Na Karoqu se nám líbí že je lehký a tím i úsporný ale vše má své meze. Každý kdo používá předokolku a jezdí do terénu by si měl uvědomit že se opravdu šetřilo ale úplně na všem. Je to můj názor, nikomu nevyvracím že auto něco vydrží ale je tam to ale. Některé podvozkové části jsou dosti zeslabené , pro úsporu váhy šla Škodovka do krajností. Posuďte sami. 2,5 mm a 2,9mm nosníky zadní nápravy zrovna rezervou nevyniká.
  12. pro Čočkyna: No tak jsem se konečně dostal podívat se na spodek auta a nafotil jsem spoustu fotek ale sem to dát nemohu protože je to mimo téma ,tak jen pár co se týká zakrytí zadní nápravy. Pokud bude zájem o ofocení spodku Karoqa tak to hodím někde v samostatném tématu.( Zajímavě řešen výfuk , to budou náklady!)
  13. Zjistil jsem to teprve včera,tak se teprve chystám kontaktovat prodejce ,uvidíme co na to řekne.
  14. Skusi jsem vyfotit to nešťastné místo ,kde dveře jsou místo podběhu .Doléhání dveří na těsnění je velmi špatné já tam mám na levé straně velkou mezeru, na fotkách to je částečně vidět, pravá strana je o něco lepší a těsní. Vlevo jsou špatně napasované dveře, panty a zámek. Těch míst kde se šetřilo je na autě víc, bohužel.
  15. Díky chlapi ,to vypadá dosti dobře. Občas se objeví že ty motory jsou olejničky ,snad nebudou velké rozdíly mezi dodavateli motorů do montáží.
×
×
  • Create New...