Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

man.kar

Uživatel
  • Počet příspěvků

    59
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

14 Dobrá

O uživateli man.kar

  • Hodnost
    Uživatel

Návštěvy profilu

650 zobrazení profilu
  1. man.kar

    Vymena oleja / spotreba oleja / interval vymeny

    Díky chlapi ,to vypadá dosti dobře. Občas se objeví že ty motory jsou olejničky ,snad nebudou velké rozdíly mezi dodavateli motorů do montáží.
  2. man.kar

    Vymena oleja / spotreba oleja / interval vymeny

    asi jsem se trefil : Je to zde hóódně hlídané ,tak bych rád věděl jestli máte vypozorováno někteří kdo máte větší nájezd km ,jakou má tento motor 1,5 TSI spotřebu oleje . Dejme tomu na 5000 -10 000 tisíc km ,kolik jste doplnili? Pokud bylo nutné.Každý řidič by se měl občas kouknout na měrku jak na tom hladina oleje je ,nejlépe na rovině a až druhý den po jízdě, kdy všechen olej steče do vany. Mohlo by to napovědět jak na tom je s těsností válců a jak se motor povedl. Některé motory s takto řídkým olejem mohou mít potíže.
  3. man.kar

    Terén a Karoq

    Je to vše dáno stálým převodem ,ten je u manuálu moc do rychla. Když se nemohl rozjet do kopce s posádkou ani na asfaltu, tak je něco špatně! DSG je na tom o něco lépe.Je jasné že to není auto vyloženě do terénu ale základní rozjezd do kopce by měl být zachován.Jsme v kopcovitém terénu jsou stoupání/klesání 12 i více procent no a jestli se tam nemůže rozjet aniž by nesmrděla spojka tak potěš pánbůh. Tohle pěkně zavání . TD-KAROQ-cz.pdf 1.pdf
  4. man.kar

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    rayxiku jsi tu nejlepší co zde máme o tom není třeba diskutovat , nemám důvod nějak vyvracet co zde uvádíš,chtěl bych jen doplnit některé věci z praxe .Na fórech se objevují informace že i na zpátečku se tento jev vyskytuje a s nárůstem najetých km se stav ještě celkově zhoršuje.To superpřesné nastavení vaček po zajetí a uvolnění může v budoucnu pěkně vadit.Celé se to posune a i když je tam řemen s ocelovým kordem ,stejně se to natáhne do jedné strany a ta požadovaná přesnost je tím pádem v háji. S tím určitě konstrukce počítala tak si myslím že to bude fakt v tom nesmyslném uškrcení paliva. Někde jsem narazil na teorii zapalování a vstřiků u tohoto motoru ,v nízkých otáčkách ,píše se tam do 1000 otáček na jeden takt a válec, několik vstřiků a tři zážehy , jak by to bylo konstrukčně navrženo tam není uvedeno. Nejspíš vše elektricky. (V minulosti se toto řešilo na ochuzení směsi ,5 zážehů na jeden takt a válec do 1000 otáček na volnoběh, za studena to fungovalo na Škodovkách.Sytič byl úplně vyřazen .) Směs zapaluje průraz ,ne délka hoření oblouku. Proto více jisker 30.000 V má velkou účinnost zapálení velmi chudé směsi paliva se vzduchem.
  5. man.kar

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    Z ověřeného zdroje jsem se dozvěděl že je několik dodavatelů dílů do montáží včetně motorů, jsou dodávány z různých končin světa.Včetně kvality výroby a nastavení mohou být i značné rozdíly.Jestli je zde někdo kdo dělal motory tak ví jak se dá odfláknout montáž včetně tolerancí na jednotlivé díly.Pracoval jsem v automobilovém průmyslu spoustu let a viděl jak se vlivem odshora věci řešily.Za komoušů to byl nedostatek a dnes je to nesmyslné šetření aby to vydrželo co nejméně.(Hračka nesmí vydržet do příštích vánoc!!) to je politika . Vraťme se ale k cukání, protože budeme pokáráni za debatu mimo téma.Bylo by dobré vědět kolik procent aut je tímto jevem postiženo.Kolik aut trpí cukáním za studena ,kolik i za tepla po zahřátí , rok výroby ,měsíc datum SW a.t.d. rayx doporučuje nalogovat motor, to vše je možné ale bez odborné znalosti nedostupné.
  6. man.kar

    Návody a zajímavé dokumenty Škody Karoq

    Smazat
  7. man.kar

    rezonujuce zvuky pri cuvani (DSG)

    Ahoj chlapi letím z dílny ,tam jsem se nemohl přihlásit ,tak doporučuji si to vlákno přečíst od začátku do konce je tam i video od borce co to natočil na telefon ,má to velmi slabě natočeno zvukově musíte to hodně zesílit aby to byla slyšet. S překladem si poradíte. https://www.karoqforum.de/threads/quietschen-beim-langsam-fahren-und-lenken.198/
  8. man.kar

    rezonujuce zvuky pri cuvani (DSG)

    Dnes jsem se dočetl na německém fóru že rezonování brzd při couvání způsobuje špatné osazení zadních brzdových destiček (chybné ) od výroby.Píše se tam že o tom Škodovka ví .Po výměně v servisu za jiné se rezonování brzd při couvání již neopakuje. Jestli je to pravda ,mohlo by to odstranit tenhle problém.
  9. man.kar

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    Barak ,myslíš to dobře ale přečti si toto : chce to překladač https://www.honestjohn.co.uk/news/owning-1/2019-01/volkswagen-acknowledges-problem-with-15-tsi-evo-engine/
  10. man.kar

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    Jeden Němec uvedl na fóru v souvislosti, cukání je neznatelné . Moje verze softwaru: 05E906018R - 6090, postaveno 01/19. Takže něco je venku a snad to něco řeší.
  11. man.kar

    Svolávací a servisní akce

    Škodovka navzdory potížím které má dopadla v hodnocení svolávaček zatím dobře. http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/statistika-ukazuje-jaka-auta-musi-nejcasteji-neplanovane-do-servisu/
  12. man.kar

    Bezpečnostní šrouby kol

    Otázka je jaké bezpečnostní šrouby zvolit.? Zde kluci ruský testují kvalitu jednotlivých tipů a provedení. https://www.youtube.com/watch?v=s45dEHutwzI https://www.youtube.com/watch?v=sJVyXI7voxo
  13. man.kar

    KESSY a zamknuti DO

    Poučné video a brutální postup otevření dveří. ( https://www.youtube.com/watch?v=6zX7otC3DEc) Čech vymyslel vychytávku https://www.garaz.cz/clanek/cech-vymyslel-vychytavku-proti-kradezim-keyless-automobilu-21001125?dop-ab-variant=5&seq-no=1&source=hp
  14. man.kar

    KESSY a zamknuti DO

    Dokonalost sama ! Klíče do kuchyňského hrnce před zloději ? ,fakt pokrok ,pro zloděje vydlážděná cesta. Bezklíčové odemykání a startování nám byl čert dlužen. http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/jen-3-auta-z-237-v-testu-odolala-pokusu-o-ukradeni-zneuzitim-bezklicoveho-vstupu/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Má někdo zkušenosti s tímto odstíněným obalem na klíče ? https://www.auto-doplnky.com/obal-na-klice-s-ochranou-rfid-radiofrekvencni-identifikace-heyner-850050-p45273?v=68066&utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=c:+DRTG+produkt+(dekstop)&utm_content=Návštěvníci+produktů+1+až+3+dny
  15. man.kar

    Jaké disky

    OK,😀 jsem rád že to bereš sportovně
×