pavnov Vloženo 3. Duben 2019 Sdílet Vloženo 3. Duben 2019 Tak to mam taky tak,ale tech sekund je u mne vic,zhorsilo se to po zabehu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PropeThy Vloženo 3. Duben 2019 Autor Sdílet Vloženo 3. Duben 2019 Nestraš. Jestli to tak bude, tak abych nezvolil raději prodej před skončením 5 létě záruky. :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavnov Vloženo 12. Duben 2019 Sdílet Vloženo 12. Duben 2019 Zkus vervu 100,mne to trochu pomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PropeThy Vloženo 12. Duben 2019 Autor Sdílet Vloženo 12. Duben 2019 Tu tankuji několik měsíců. Respektive od doby, co auto mám tam liju a budu lit jen a pouze 100 benzín. Zkusím ale Shell a OMV, jestli neuvidím rozdíl.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 17. Duben 2019 Sdílet Vloženo 17. Duben 2019 taky tankuji vervu při 95 ten motor ma horši zvuk při určitých otačkach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 18. Duben 2019 Sdílet Vloženo 18. Duben 2019 a neresilo by, alespon castecne, tento problem toto: https://www.briskoda.net/forums/topic/462123-carista-throttle-response-behaviour-meaning/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PropeThy Vloženo 18. Duben 2019 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2019 Má angličtina je tragická a tak nemám tušení, o čem je tam řeč. Nicméně zeptám se jinak. Známý mi říkal, že je potřeba nějak nastavit motor na druh paliva aby využilo potenciál lepšího paliva. Pokud něco takového opravdu je, jak to udělám nebo to vyhodnocuje auto samo podle toho, jaký benzín tam natankuji. Vím, že rozdíl mezi 95, 98 a 100 je ve vlastnostech spalování, efektivity, složení apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 18. Duben 2019 Sdílet Vloženo 18. Duben 2019 myslím, že rozdíl 95, 98, 100 je jen ve schopnosti odolávat detonačnímu spalování - samozápalům. Čím vyšší kompresní poměr, tím je potřeba odolávat více a volí se vyšši oktanové číslo při stejníém předstihu. Jinak musíš směs zapalovat dříve než vznikne prostředí pro samozápal a tím vlastně přicházíš o plné využití zvýšeného kompresního poměru = snižuješ si výkon. Ovšem u motoru, který je stavěn na 95 oktanů, vyšším oktanovým číslem moc nepomůžeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Duben 2019 Sdílet Vloženo 18. Duben 2019 https://www.autorevue.cz/uz-90-let-jsou-na-svete-oktanova-cisla-co-nam-o-benzinu-prozrazuji http://www.autolexicon.net/cs/articles/oktanove-cislo/ https://www.autorevue.cz/zmerili-jsme-benzin-s-oktanovym-cislem-95-98-a-100-vysledek-prekvapil TSI motory mají poněkud vyšší kompresi, ECU si ty oktany sama přebere. Na předchozí 1.4 TSI CAXA 90 kW byl třeba N100 od MOLu pocitově znát pod plným plynem na trojku/čtyřku od cca 3500 ot., ovšem u 1.4 TSI 110 kW CZDA jsem nic takového nějak nezaregistroval. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavnov Vloženo 20. Duben 2019 Sdílet Vloženo 20. Duben 2019 Jako teď jsem tam dal 95 a rozdíl v prodlevě je tam cítit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PropeThy Vloženo 20. Duben 2019 Autor Sdílet Vloženo 20. Duben 2019 O proti 100?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavnov Vloženo 23. Duben 2019 Sdílet Vloženo 23. Duben 2019 Jo proti 100. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přem. Vloženo 28. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2019 Popisovaný jev jsem poprvé zaregistroval u KIA CEED 1,4CRDi r.2013. Myslel jsem, že je to tím malým dieselem, ale postupně jsem se s tím už setkal u VW Passat 2,0TDi r.2016 -byl to fakt silný motor, ale holt to trvalo, než se uráčil zabrat- teď to samé v Touranu 1,6TDi r.2013, někdy kurvuju, až se hory zelenají, a bavil jsem se s kolegou, co má Audi A6 2,0TDi s automatickou přev. a dělá to i ve sportovním režimu. Byl jsem zvyklý z Hyundai i30, 1,6CRDi r.2008 na okamžitou odezvu, to se hnedka jinak předjíždí! Ale tam bylo tuším ještě z plynového pedálu lanko. Takže to bude buď něco s elektronickým snímačem polohy plynového pedálu, nebo s aktuálně moderním ekologickým kurvením aut, jak už se tady kdosi zmiňoval. Každopádně jsem se s tím stále nesmířil a budu hledat cestu, jak to eliminovat. Snad nějaký chiptunning, nebo zas natáhnout z pedálu lano :-D Uživateli PropeThy gratuluji a také vyjádřuji obdiv k trpělivému přístupu ohledně dechberoucích závěrů Martina Bednáře :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.