Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,tak doslo i na mne a mam problem s jednickovou Octavii 75kw AVU, najeto 400000km

System AG SGI asi prvni generace.  Problem je ten, ze se mi zaclo stavat, ze auto jede ok treba 20km, pak citim jak neco skubne a od te chvile vynechava, skube. Nekdy po par km zkouseni prepinani to preststane, nekdy az po znovunastartovani. Kdyz to v tu chvili prepnu na benzin, vse je OK. Auto bylo i v LPG servisu, kde mi asi zbytecne vymenili lambdu pred katem, pry byla pomalejsi, ale zavadu to nevyresilo. Podotykam, ze tvrdili, ze se jim zavada neprojevila, coz muze byt pravda, nedelalo to pri kazde jizde. Stalo to randal, uz jsem jim to tam nechat nechtel, zacali spekulovat o svickach, kabelech, civce.....ale tyto tri veci uz jsem prave vymenil z druheho a funkcniho auta a nic.Tedy jsem provedl par veci a uz mne skoro nic nenapada, krome vadne RJ nebo emulatoru, coz je spatny, v druhem aute mam novejsi ale stejny system, a nevim, jestli tyto komponenty jsou kompatibilni (mohly by ale jistota neni).Protoze mam VAG, zjistil jsem, ze v tu chvili jak to zacne, je prilis bohata smes vcetne vynechani zapalovani, korekce vybehne na -30% a zapise se chyba. Nemam LPG diagnostiku, to co popisu jse, nameril voltmetrem nebo tlakomerem zapojenym misto lpg filtru plynne faze.Co jsem udelal a zjistil:

1. vymena svicek, kabelu, civky, zkontrolovany kontakty ma kabelazi, ohybani kabelaze i u koncovek kvuli zmene chovani za chodu - nic

2. vycisteni vsech vstriku ultrazvukem - nic

3. kontrola tlaku co jde z reduktoru, je stejny at vynechava nebo je vse ok

4. mel jsem stare ale funcni nahradni vstriky, postupne vymeneny abych vyloucil spartny, porad stejne.

5. odpojil jsem cidlo tlaku - auto se chovalo podobne jako pri chybe, tedy jsem se jal kontroly cidla. Vstup je 5V, vystup dle tlaku.Podezreni se potvrdilo, vystup ve chvilich zavady take 5V, cili system nastavi tlak v reduktoru virtualne na 2250

6. vymena cidla-ne original ale cidlo se stejnou charakteristikou tlak vs. napeti - obcasna zavada pokracuje, jinak cidlo slape dobre, cena desetinova.. Merim, kdyz se tomu nechce, na vystupu z obou cidel je vzdy celych 5V, prece nemuzou byt obe cidla vadne, pritom tlak na manometru ok. Zda se tedy, ze RJ nebo emulator je v haji, kdyz v tu spatnou chvili propusti tech 5v i na vystup z cidla.

 

jeste muzu udelat, ze vytahnu vsechny 100pro funkcni vstriky z druheho auta, narvu je tam a tim je vyloucim. Novy stoji jeden 5000,- a to je nesmysl.

Pak mam jeste v planu pri projeveni zavady odpojit benzinove cerpadlo, jestli neni neco s benzinovym vstrikem, zle ze by najednou po pul hodine jizdy zacal tect se mi nezda.

Pak to dam plynarum at to vytrhaji a dam novy system. Dekuji pokud jste dosli az sem.

  • Autor

tak jsem pokročil. Když jsem odpojil benzinové čerpadlo tak se volnoběh ustalil a auto jelo jak z praku. Připojil a zase. Takže bud vadny emulator vstřiku,nebo kabeláž. Zřejmě kromě plynu davkuje některý benzinový vstřikovač nebo možná všechny. Poradíte něco? Nechce se mi emulator kupovat jen tak,nemáte ho někdo,stejný typ, půjčit na vyzkoušení,bych třeba přijel,nebo nějaká jiná dohoda? Přikládám foto. Mam ale pocit,ze kdyby byla spatna kabeláž,tak to nepojede ani na benzin,nebo jak to vlastně funguje?

 

o1.jpg

Upraveno od milosk

  • 2 týdny později...
  • Autor

ahoj,tak jsem vyčistil konektory sprejem na brzdy a už to nejde vůbec. Začínám uvažovat vzhledem ke staří systému,ze to nechám vytrhat a vyměnit komplet předek. Poradíte jaký systém pořídit do tohoto auta,nic drahého ale spolehliveho? Jaké vstřiky?

V 30. 3. 2019 na 16:32, milosk napsal:

ahoj,tak jsem vyčistil konektory sprejem na brzdy a už to nejde vůbec. Začínám uvažovat vzhledem ke staří systému,ze to nechám vytrhat a vyměnit komplet předek. Poradíte jaký systém pořídit do tohoto auta,nic drahého ale spolehliveho? Jaké vstřiky?

Konektory se nečistí sprejem na brzdy, na to je sprej na kontakty...minulý týden jsme vyndávali z aut 2 tyto systémy, bohužel obdobné problémy se vstřiky a reduktorem, dáváme buď polské za 12 tisíc, nebo italské za 15, možno i na splátky bez navýšení...

  • Autor

dobře,Karle, mohl bys napsat něco vic,jaký system a jake k tomu vstřiky používáte,určité to mas vyzkoušené co funguje bezproblémově. 

Vyskusaj na skusku RJ vymenit.mozno len odpor alebo nieco podobne co uzemnovalo tranzistory alebo vstreky uz neplni ulohu.

  • Autor

vstřiky jsou ok,mam další auto se stejným systémem a stejnými vstřiky,bohužel ve verzi 2, tohle je typ 1. Takže jinou rj ani disconnect block nemohu zkusit.

před 17 hodinami, milosk napsal:

dobře,Karle, mohl bys napsat něco vic,jaký system a jake k tomu vstřiky používáte,určité to mas vyzkoušené co funguje bezproblémově. 

Napiš mi na firemní email přesné údaje auta a co chceš vědět, s kontaktem a adresou na tebe. S Octavkami svými jsem najezdil na plyn přes 650 tisíc km, snad budu o nich něco vědět... K

Upraveno od karel.lpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.