Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

před 44 minutami, bouchy napsal:

Že by šlo jet x desítek km s autem bez funkční vodní pumpy?

 

Proč X desítek km bez vodní pumpy ? Řemen není zbroušen úplně celý, tzn to neudělalo ani jednu otáčku a zastavil se celý rozvod motoru... :kol-44:

Upraveno od CentriFUGA

Tak teda mám nové info.. je to ještě horší, zastavily to váčky, kompletně se pomlely celá hlava na odpis. Sháním druhou. V motoru železo z hlavy. Nevíte o někom kde by se dala sehnal hlava ? Nějaká málo jetá, už máme kandidáta z polska.

Patrně jde koupit i originál, ale to asi slyšet nechceš...

Jestli nemáš levnější sehnat celej motor. Bývalej šéf měl právě to 103kW TDI (přesnej model nevím), nějak se mu podělal a novej i s výměnou ho vyšel na něco přes 30, což je možná levnější než to dělat po kouskách. Zkus omrknout bazoš atd.

Upraveno od marek16

před 2 minutami, bouchy napsal:

Patrně jde koupit i originál, ale to asi slyšet nechceš...

Hele ani jeden z tvých příspěvků nebyl absolutně k věci, pokud máš potřebu psát komentáře, které tomuto vláknu absolutně nijak nepřispějou, tak se jich PROSÍM zdrž.

 

Samozřejmě, že vím, že jde koupit originál, taky vím kolik by stála renovace stávající hlavy s novými komponentny.

Právě teď, marek16 napsal:

Jestli nemáš levnější sehnat celej motor. Bývalej šéf měl právě to 103kW TDI (přesnej model nevím), nějak se mu podělal a novej i s výměnou ho vyšel na něco přes 30, což je možná levnější než to dělat po kouskách.

 

To mě taky napadlo, ale mám již jednu hlavu vybranou, která stojí nějakých 8 tisíc a je na ní najeto 60 000 km a je kompletní, takže se udělají tlakové zkoušky atp a vyjde mě to určitě daleko levněji než shánět a přehazovat druhý motor. Ale díky.

aby nebol problém nakoniec inde , zadretá vačka alebo iná prvotná príčina problému

před 3 minutami, suri. napsal:

aby nebol problém nakoniec inde , zadretá vačka alebo iná prvotná príčina problému

 

ano bylo to tak jak říkáš váčky se pomlely, a je vymalováno.

riešil by som druhý motor , už som takéto videl skočené veľakrát /roztrhnutý klinový remeň od nafty , nedotiahnutá kladka rozvodu a pod ./ a vždy boli KO len polámané koníky a zdvihátka , všetky motory po poskladaní a načasovaní idú normálne

ahoj, toto co popisujete se mi stalo minulý měsíc, jedu pomalou jízdou po městě a najednou od motoru nepatrné pískání, po chvilce přestalo, najednou řve kontrolka chlazení a teplota motoru totálně v červeném poli, zastavil jsem a chvilku nechal motor na volnoběh, pak jsem vypnul motor, začalo to čmudit od rozvodů :( 

 

V servise mi po rozdělání rozvodů řekli: zadřená vodní pumpa a kladky, vše bylo fialové

Rozvody jsem měnil celkem nedávno.. cca 15 tis KM

Naštěstí se nepotkal motor, řemen byl ohoblovaný na kost..

nechápu jak se to mohlo u nové pumpy stát, to aby člověk už měnil rozvody vždy s výměnou oleje :)

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.